bezoek parenclub

10-01-2012 12:06 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn vorig jaar voor het eerst naar een parenclub geweest. Het heeft wel even geduurd voor dat ik hier mee kon instemmen en enthousiast was.

Eenmaal binnen was er een ontspannen sfeer en hebben we alles over ons heen laten komen.

Het was een hele leuke avond, alleen is het niet leuk geëindigd.

We zijn naar huis gegaan met ruzie.( hadden een leuk stel ontmoet, maar het lukte hem niet en mij wel, daarom wou hij perse verder kijken voor nog een stel of een vrouw en ik vond het wel even genoeg)

Iets daarna is het ook uit gegaan.

Maand erna zijn we toch weer bij elkaar gekomen. Nu hebben we een hele fijne relatie waarin we beiden ons zelf kunnen zijn.

En ik wil hem ook echt niet kwijt. En hebben we leuke toekomst plannen die helemaal overeenkomen, op 1 ding na....

Hij wilt weer naar een parenclub toe en wilt dit eens in de zoveel tijd blijven doen samen met mij.

Ik heb hier sterke twijfels over, vorige keer bracht het niet veel goeds op...(Hij kon er toen niet tegen dat hij het niet kon)

Nu zegt hij tegen mij dat hij het nu allemaal anders wilt, dat het geen competitie is juist samen wilt genieten.

En dat hij dat ook echt wilt in een relatie want we hebben het eerder gedaan en toen kon ik het ook, is zijn conclusie...

Alleen voel ik deze behoefte niet op dit moment totaal niet...

Wat moet ik hiermee???
Jij kon het vorige keer wel, maar hij niet! Lijkt me nogal wiedes dat je geen behoefte hebt om terug te gaan als de uitwerking ruzie en einde relatie is.
Als je je grenzen gaat opzoeken samen, kan het voorkomen (misschien zelfs wel logisch) dat je daar een keer overheen gaat en het in ruzie eindigt. Je opereert immers 'op het randje' en moet nog ontdekken wat wel en niet goed voelt. Het wil niet zeggen dat het altijd in ruzie eindigt natuurlijk

Maar als jij nu absoluut geen behoefte voelt, dan is het natuurlijk klaar, dan hoef je hier geen zin in te maken.
Je leert van je vergissingen/fouten als het goed is.

Ieder stel dat naar een parenclub gaat heeft kleinere of grotere meningsverschillen gehad over dit bezoek.

Door erover te praten en ervan te leren wordt dat beter.

Geef het nog een kans dus.
Jij hebt er geen behoefte aan. Dan lijkt het me duidelijk, niet?
quote:houvanjezelf schreef op 10 januari 2012 @ 12:14:

Je leert van je vergissingen/fouten als het goed is.

Ieder stel dat naar een parenclub gaat heeft kleinere of grotere meningsverschillen gehad over dit bezoek.

Door erover te praten en ervan te leren wordt dat beter.

Geef het nog een kans dus.

Mee eens.

Als je het toen leuk vond waarom nu dan niet?

Het ging pas fout toen jullie na afloop ruzie kregen.

Als dat niet was gebeurt was het misschien heel anders gelopen.

Dus ik ben het met houvanjezelf helemaal eens.

Probeer het nog 1 keer, geef het een kans.

Als het nu weer fout loopt dan ga je nooit meer.

Maar heb je het in ieder geval een (2e) kans gegeven.

Kan hij ook nooit zeggen dat jij het nooit echt een kans wilde geven.
Als je pech hebt loopt het precies hetzelfde als de vorige keer en ben je weer je relatie kwijt. Zouden jullie dat risico nemen?
Volgens mij wil hij het de hele tijd al liever dan jij... Als jij er geen behoefte aan hebt moet je op je strepen blijven staan. Ik zou hem heel duidelijk zeggen dat je het niet wilt en als hij wel met andere wil n**ken, dat je dan bij hem weggaat...
Waarom heb jij er geen behoefte aan?

Uit angst voor weer een ruzie of omdat je er sowieso geen zin meer in hebt.

Als je het opzich wel leuk vind om te gaan maar bang bent voor ruzie zou ik het een kans geven.

Als je er gewoon geen zin in/ behoefte aan hebt dan moet je het niet doen.
je had hem bij het eerste bezoek een tweede kans moeten geven , had je waarschijnlijk een leukere avond gehad ,en geen ruzie...
Ijzersterke logica :Imao: :Imao:
" Het lukte hem niet " .......is dat eigenlijk " hij kreeg 'm niet omhoog" ?

Een andere invalshoek dan; jullie hebben niet goed op elkaar gelet/ elkaar ingeseind. Dan had jij namelijk afgehaakt en geen dingen gedaan die hem niet lukten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij kan ook nu haar seintjes oppikken, nl. het uitspreken van 'ik heb er geen behoefte aan'. Zou erop kunnen wijzen, in codetaal, dat ze niet wil. Lijkt me ook best logisch als je net weer bij elkaar bent en probeert je relatie weer een beetje stabiel te krijgen na een breuk, dat een parenclub (waar het n.b. al eerder fout is gegaan) niet the way to go is.
Hij kreeg hem inderdaad niet ophoog voor het n**ken zeg maar, maar dat houd niet in dat er niks is gebeurd, als nog heeft een andere vrouw hem gepijpt...alleen bij een stapje verder lukte het hem niet...

De ruzie was ook niet zo maar een ruzie, ik werd achter gelaten op de parkeerplaats....

We hebben nu afgesproken dit onderwerp even te laten rusten...

Hij weet dat hij er bij mij ook nu niet mee aan hoeft komen... Misschien ooit in de toekomst weer, maar nu gaan we eerst aan ons zelf werken....

djw voor alle reacties
quote:ikbenindewar schreef op 25 januari 2012 @ 11:08:

De ruzie was ook niet zo maar een ruzie, ik werd achter gelaten op de parkeerplaats....

Dit is wel heel heftig zeg.

Zelf kom ik regelmatig tot volle tevredenheid, in een parenclub.

Ik heb geen vaste vriend of man.

Maar als ik die had en hij zou me dit flikken was het echt gelijk exit.
Beter te laat dan over tijd.
Achter gelaten op de parkeerplaats..??

Dat is een dikke vette nono.

Pak je spullen maar en rot op ,wie denk je wel wie je bent , loser!

Maar dat ben ik, hoe haal je het in je hoofd ....
Idd het was ook niet voor niets uit.... hij heeft me wel weer opgehaald uiteindelijk moet ik er wel ff bij zeggen,..

Ik ben nou eenmaal wel een erg gevoelsmens, en daarom zeg ik nu dus nee....tegen de parenclub, omdat ik het wel intiem vind en ik vind als je een relatie hebt en je gaat naar een parenclub moet het eerst voor beiden partijen 100% goed zitten.
Nou zeg! Dit had net zo goed in een winkelcentrum of de Efteling kunnen gebeuren. Jullie krijgen woorden en hij loopt weg en laat jou alleen achter.... 's avonds laat, in een vreemde omgeving!!

Gaat dit echt echt alleen over parenclubbezoek of over hoe jullie ruzie maken?!
quote:ikbenindewar schreef op 25 januari 2012 @ 11:23:

ik vind als je een relatie hebt en je gaat naar een parenclub moet het eerst voor beiden partijen 100% goed zitten.Inderdaad. Je moet elkaar aanvoelen, elkaars seintjes kunnen " lezen " , elkaar wat gunnen, elkaar dingen kunnen vergeven, dingen uit kunnen praten..... Zo niet; niet aan beginnen.
@ikbenindewar

Ook al heeft hij je opgehaald , dit doe je niet.

Goeie beslissing!

Als je er niet achter staat zeker niet doen , je krijgt er alleen maar ellende mee.
dit had zeker niet in een winkelcentrum kunnen gebeuren want de ruzie ging over dat een meisje mij haar email adres gaf.... en dat hij niet kon hebben dat hij hem op moment van de daad hem niet omhoog kreeg... en ik wel met een man naar bed ben geweest ( wat naast hem gebeurde toen hij met een andere vrouw bezig was..) Dus het stond volgens hem 1-0. Nou en dat vind ik dus nergens over gaan want het is geen wedstrijd! EN hij kon zijn gang ook gaan met haar...Dus praat me niet van een efteling...

Het gaat om het stukje van kunnen delen met elkaar, en je daar beiden goed bij voelen...
Ik durf te wedden dat hij wel vaker verongelijkt zal reageren, boos wordt en stampvoetend wegloopt...en niet alleen bij sexgerelateerde activiteiten. Dat hij zich ten opzichte van jou benadeelt voelt en dat uhm *kuch*...heel volwassen aanpakt zeg maar. Maar hey, het is jouw vriend.
Lekkere relatie dan, als je overal een wedstrijd van gaat maken..

Wat is er trouwens mis mee om je partner een pleziertje te gunnen.

Deze man lijkt mij in ieder geval niet heel erg geschikt om mee naar een club te gaan!
Het lijkt echt een man van het "meinen"en deinen". Zo eentje die ook precies uitrekent hoeveel je moet betalen als je een keertje de douche bij hem gebruikt hebt of bij hem gegeten hebt.

Of als hij jou beft, erop staat dat jij hem pijpt. Zo'n man...

Ik word er al moe van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven