Bezoek seksbios

22-09-2018 15:18 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zouden mijn vrouw en ik 45/48 eens een seksbios bezoeken. Gaan regelmatig winkelen in Sluis of Hulst en zijn enorm nieuwsgierig te worden daar eens binnen te stappen. Iemand die weet wat we daar mogen verwachten of tips hierover? Zijn zelf uit Belgie afkomstig.
Jajaja, ik snapte je wel. :mrgreen:

Bravoure, passie en schoonheid vind je voornamelijk in uitzonderlijke omstandigheden, met een bijzondere partner op een verbluffende locatie. Als één daarvan ontbreekt, is het zelden of nooit memorabel.

Laat een seksbios nou net niet in dat rijtje passen. Een busje wel, winter ook. Ik hou van seks bij -10°C, ik kan het je van harte aanbevelen. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Er komt echt van alles, de30/50jr is het best vertegenwoordigd. De nettere hebben vaak wel een website. Van eens binnenlopen krijg je niks. In Antwerpen weleens ergens geweest wat echt te ranzig voor woorden was... afwerkplek maar in Roosendaal, Utrecht, Hulst en Breda ook wel mooiere bios/sexshops gezien. Niet te vergelijken met parenclubs maar voor eens te kijken en als het gezellig is echt niet verkeerd.
VelvetVolvo schreef:
18-10-2018 14:30
De keten heet Erotic Cinema , en ze hebben ook een actief forum. Als je daar wat op leest krijg je wel een goede indruk. Ik ben er wel es geweest, zowel alleen als met een vriendin.

Meestal zijn er alleen mannen, en soms komt er een stel.

Als een vrouw of stel aankondigt op het forum dat ze meerdere mannen zoeken, heb je zo een heel grote groep mannen die in de rij komt staan
Klopt, die bedoelde ik 😃

Overdag inderdaad merendeel mannen. Maar er komen toch ook regelmatig stellen en soms zelfs vrouwen alleen. En ja, als je als stel een aankondiging doet, wordt het drukker.
Maar onze ervaring is dat als je duidelijkheid geeft over wat je wil als stel en vooral wat je niet wil, dat de mannen zich daar netjes aan houden.
(Uitzonderingen daar gelaten, maar die worden dan ook gelijk op de vingers getikt)
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
18-10-2018 15:05
Jajaja, ik snapte je wel. :mrgreen:

Bravoure, passie en schoonheid vind je voornamelijk in uitzonderlijke omstandigheden, met een bijzondere partner op een verbluffende locatie. Als één daarvan ontbreekt, is het zelden of nooit memorabel.

Laat een seksbios nou net niet in dat rijtje passen. Een busje wel, winter ook. Ik hou van seks bij -10°C, ik kan het je van harte aanbevelen. :biggrin:
:proud:
Nja, mij zal je er ook niet tegenkomen. Een busje heb ik daarentegen altijd al willen hebben.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven