bi-schierige vriend

14-10-2021 05:41 60 berichten
Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik hebben al twee jaar een relatie, en eigenlijk gaat alles best wel heel goed. Gisteravond nadat we seks hadden gehad hebben we heel lang en fijn gepraat over verlangens, en hij heeft bekend dat hij al jaren rondloopt met bi-schierige gevoelens. Hij word erg opgewonden van het idee om een keer een man te pijpen. Hij heeft er nog nooit wat mee gedaan, en hij heeft er vrede mee als dit nooit gebeurd, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Als hij het zou doen is het een soort van vreemdgaan, maar het voelt minder erg ofzo, ik zou het veel erger vinden als hij met een andere meid seks zou hebben. Ik zag dit helemaal niet aankomen haha.

Wat zouden jullie doen? Hebben jullie hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Je moet er niks mee
Maar het is wel aardig om het er nog eens met hem over te hebben.
Klopt, ik vind het ook fijn dat hij heeft aangegeven dat hij niet van plan is om er iets mee te doen. Maar ja, het verlangen is er wel. Wat zou ik kunnen vragen? Wat is van belang om te weten?
Ik zou me hier ook wel enigszins gek over voelen en wat onzeker van oke, valt hij dan ook daadwerkelijk op mannen. Of is dit gewoon het idee van 'hoe zou het zijn'.
Maar vooral bespreekbaar maken hoe het voelt voor jou als ie ooit een kans krijgt het te doen, dat ie wel ook weet wat jij daarvan denkt.

Heb t er wel eens voor de gein over gehad met mijn partner. Joh wat als ik ooit een meid zou zoenen, zou dat einde relatie betekenen voor jou? Met een meid niet maar met n man wel. Logisch :P.
Ik zou echt volledig van mn aprepeau zijn als mn partner zou vertellen dat ie n man heeft gezoend. Zo niet zijn ding haha.
Hahaha @Jollie nee, zoenen met een man is ook echt niet zijn ding. Het is dus puur alleen het orale gedeelte (omdat dat bij mij natuurlijk een beetje lastig gaat!) waar hij nieuwsgierig naar is. Hij weet dat ik het heel fijn vind om dat bij hem te doen, dus volgens hem is dat een van de redenen.
Alle reacties Link kopieren
als je namens jezelf deze vraag stelt, dat mag gewoon hoor. Je hoeft niet te doen of je je vriendin bent
Lucky him. Haha. Er zijn veel vrouwen die het echt drie keer niks vinden.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Ben wel benieuwd naar hoe het komt dat omdat hij het fijn vind om dat te ontvangen, dat hij dan geïnteresseerd raakt om het te geven (en dan voornamelijk bij iemand waar ie niks om geeft of iets voor voelt).
Maar das wellicht n ingewikkelde vraag.
Alle reacties Link kopieren
Jollie schreef:
14-10-2021 07:33
Lucky him. Haha. Er zijn veel vrouwen die het echt drie keer niks vinden.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Ben wel benieuwd naar hoe het komt dat omdat hij het fijn vind om dat te ontvangen, dat hij dan geïnteresseerd raakt om het te geven (en dan voornamelijk bij iemand waar ie niks om geeft of iets voor voelt).
Maar das wellicht n ingewikkelde vraag.
TO is een man, hij snapt je vraag heus
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er vreselijk op afknappen, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen zoveel wensen, zou mij niets uitmaken verder. Vreemdgaan is voor mij hetzelfde, met een man of met een vrouw. Ik kan alleen weinig met zo'n verhaal over alleen maar pijpen en verder niets. Voor mij is seks een integraal fenomeen, inclusief zoenen en echt contact. Ik vind dit een beetje rieken naar een soort geinternaliseerde homofobie. Zo van ik zoen niet dus ik ben geen echte homo.
Bi-schierig, wat een vreselijk woord
Alle reacties Link kopieren
Hij (of jij, als dit over jezelf gaat) wil dus gewoon een keer een man pijpen. Dat kan.

Als je in een monogame relatie zit is het handig dat eens te bespreken. Voor sommige kan hier ruimte zitten.

Bi-schierig vind ik verder een vreselijke term.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft ook bi gevoelens en dat is een vrij taboeloos onderwerp bij ons. Ik vind het wel spannend eigenlijk. Onze missie is om zijn bigevoelens te praktiseren waar ik bij ben maar ik heb hem ook carte blanche gegeven om het zonder mij met mannen aan te gaan, net als dat ik het aan mag gaan met vrouwen zonder hem.

Dat je vriend (of jijzelf als je inderdaad "de vriend in kwestie" bent) alleen geinteresseerd is in pijpen snap ik. Er zijn legio mannen die even voor een "pijpdate" gaan. Voor veel bimannen hoort geknuffel en gezoen er niet bij.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat gepiep over een term vind ik een beetje kinderachtig, bi-sgierig is nu eenmaal het woord dat gebruikt wordt voor bi-nieuwsgierigen. Daar mag je gewoon overheen lezen als je het stom vindt.
...
Je moet er niets mee. Het is een fantasie van hem en hij kan daar dus een leven lang lol van hebben. Ook (misschien wel vooral) als hij er nooit wat mee doet.

Als jij niet wil dat hij dit doet dan zou ik dat in ieder geval uitspreken dat je je daar (in ieder geval nu) niet goed bij voelt. En dat is het dan.

Verder niets bijzonders hoor, een man die een andere man pijpt. Sommige mannen moeten er niet aan denken (net als dat sommige vrouwen er niet aan moeten denken) en sommige mannen (en vrouwen) vinden het geweldig lekker om te doen.

Kortom, doodnormale vriend.
Rooss4.0 schreef:
14-10-2021 08:51
Dat gepiep over een term vind ik een beetje kinderachtig, bi-sgierig is nu eenmaal het woord dat gebruikt wordt voor bi-nieuwsgierigen. Daar mag je gewoon overheen lezen als je het stom vindt.
Het leuk of spannend vinden om een iets met iemand van hetzelfde geslacht te doen is 'bi-nieuwsgierig' een verkeerd woord voor, vind ik. Dat staat niet gelijk aan nieuwsgierigheid naar bi zijn. Ja, ik mag het een vreselijk stom woord vinden en mag dat melden hier:)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem wel. Ik heb dat gevoel ook wel dat ik zoiets wel eens zou willen proberen. Perfecte setting zou natuurlijk een trio zijn dan. Is dat niks? Zijn zat vrouwen die het wel eens met 2 mannen willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was ook bi-schierig.
Toen ik het had uitgeprobeerd wist ik dat ik bi ben.
Ahoewel.... hoe noem je het als je b.v. seks met mannen/vrouwen lekker vindt, maar voor een relatie liever een man hebt?
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
14-10-2021 09:45
Ja, ik was ook bi-schierig.
Toen ik het had uitgeprobeerd wist ik dat ik bi ben.
Ahoewel.... hoe noem je het als je b.v. seks met mannen/vrouwen lekker vindt, maar voor een relatie liever een man hebt?
Verstandige biseksueel.
Het is wel een heel goed teken dat hij dit durft te vertellen aan je. Dat zegt heel veel over jullie relatie en over jou. Ik denk dat de beste aanpak is om gewoon te kijken wat er op jullie pad komt met een open blik en niet echt actief te gaan zoeken ofzo. Kan ook best dat hij het een keer gaat doen en het vies tegenvalt. Of misschien dat jij er gewoon bij bent?

Ik heb er geen ervaring mee, vind ik eigenlijk wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
14-10-2021 09:45
Ja, ik was ook bi-schierig.
Toen ik het had uitgeprobeerd wist ik dat ik bi ben.
Ahoewel.... hoe noem je het als je b.v. seks met mannen/vrouwen lekker vindt, maar voor een relatie liever een man hebt?
Ik noem dat gewoon bi.

Maar ik kan me ergens ook best wel voorstellen dat ik een keer mijn hart aan een vrouw zou kunnen verliezen. Het is me nog niet gebeurd maar zeg nooit nooit.
...
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
14-10-2021 09:45
Ja, ik was ook bi-schierig.
Toen ik het had uitgeprobeerd wist ik dat ik bi ben.
Ahoewel.... hoe noem je het als je b.v. seks met mannen/vrouwen lekker vindt, maar voor een relatie liever een man hebt?
dat is toch gewoon bisexueel?
Alle reacties Link kopieren
Mijn antwoord op jouw vraag: "wat moet ik hiermee?", zou zijn: als je hem de ruimte biedt om met jou over zijn verlangens / gevoelens te fantaseren, dan geef je hem al heel veel meer dan vele andere partners. En misschien is samen die fantasie bespreken al genoeg voor hem. Wees dus vooral open, maak het niet een beladen onderwerp, geef hem de ruimte om zich vrij uit te durven spreken.
thanx schreef:
14-10-2021 09:45
Ja, ik was ook bi-schierig.
Toen ik het had uitgeprobeerd wist ik dat ik bi ben.
Ahoewel.... hoe noem je het als je b.v. seks met mannen/vrouwen lekker vindt, maar voor een relatie liever een man hebt?
Zo werkt dat ook voor mij en ik vraag me ook af wat dat voor woord moet hebben. Seksueel gezien kan ik (vrouw) vrouwen nl. ook aantrekkelijk vinden en/of zou er seks mee kunnen hebben. Hoewel ik daarin kieskeuriger ben dan naar een man. Maar een relatie zou ik dus juist weer niet met een vrouw willen. Ik zou veel te snel uitgekeken zijn op een vrouw. Voor 2 maandjes zou het leuk en gezellig zijn, maar zou het vooral seksueel zijn. Als ik dan alles wel gedaan zou hebben, is mijn interesse over. Die verdwijnt en dan zou de vrouw in kwestie een leuke gezellige vriendin zijn, maar that's it. Een man daarentegen kan ik mijn hele leven mee verder bij wijze van.

Maakt je dat dan biseksueel? Terwijl je niet bi relationeel bent?

Hoe dan ook, om op het topic van to te reageren. Het hangt er heel erg vanaf hoe jij daarin staat. Als jij het als leuke seksuele ervaring voor je vriend prima vindt (en mogelijk zou hij het dan wel eens vaker willen als het bevalt) en je hebt er zelf geen last van, kun je natuurlijk bespreken of dit kan werken tussen jullie. Ik zou wel inzetten op veiligheid (safe). En telkens bespreken of grenzen ook kunnen veranderen. Pijpen zou pijpen kunnen blijven, maar ook doen smaken naar meer.
Weet je vriend of hij alleen seksueel nieuwsgierig is? Of zou hij ook een relatie willen? Kortom, je verandert aan zijn interesse en geaardheid niks. Je moet het dan hebben over gunnen en grenzen en wat je wel en niet wilt accepteren binnen een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Joh er zijn zat mannen die hier nieuwsgierig naar zijn, net zoals er zat vrouwen zijn die graag eens met een vrouw zouden willen sexen. Al wordt er door mannen vaak minder over gepraat, toch een stukje taboe nog.

Ik zou er vooral over blijven praten. Wellicht in de toekomst eens naar een club toe of eens kijken of het swingers wereld bij jullie kan passen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven