biseksualiteit

19-02-2020 21:47 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,

Ik ben benieuwd of er zijn veel mensen die getrouwd en biseksueel zijn ? Is het nog een taboe?

Groeten,

Sam
Alle reacties Link kopieren
Je wilt dit weten omdat....? Ben jezelf biseksueel en getrouwd? Doe je onderzoek voor een schoolproject?
Alle reacties Link kopieren
Nope, hier niet hoor.
Moet er niet aan denken om te trouwen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 : Ik denk wel dat het interessant is om kennis te maken met mensen die een beetje buiten het kader denken. In ieder geval voor mij, ervaringen uitwisselen etc... Het is geen enquete.
Alle reacties Link kopieren
Sam, je zal toch echt meer over jezelf moeten vertellen als je reacties wilt.
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade : ik heb geconstateerd dat biseksualiteit een onderwerp is die minder taboe is geworden. Er zijn meer vrouwen die openbaar bi zijn. Mannen ook maar ik denk wel dat zij zijn meer voorzichtig omdat dat het nog steeds minder geaccepteerd dan vrouwen is. Getrouwde mensen kunnen ook bi gevoelens hebben, zelf voel ik dat, dus ik ben benieuwd of er zijn mensen ( man of vrouw) die getrouwd en bi zijn die hun ervaringen met mij willen delen : wat is hun afspraak ( toestemming of geheim?), ontmoetingen, wat brengt biseksualiteit in hun relatie, wat kunnen zij van leren, afspraken etc...
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
20-02-2020 09:05
Nope, hier niet hoor.
Moet er niet aan denken om te trouwen.
:HA: :applause:
Alle reacties Link kopieren
samparkstad schreef:
20-02-2020 17:02
zazamaenade : ik heb geconstateerd dat biseksualiteit een onderwerp is die minder taboe is geworden. Er zijn meer vrouwen die openbaar bi zijn. Mannen ook maar ik denk wel dat zij zijn meer voorzichtig omdat dat het nog steeds minder geaccepteerd dan vrouwen is. Getrouwde mensen kunnen ook bi gevoelens hebben, zelf voel ik dat, dus ik ben benieuwd of er zijn mensen ( man of vrouw) die getrouwd en bi zijn die hun ervaringen met mij willen delen : wat is hun afspraak ( toestemming of geheim?), ontmoetingen, wat brengt biseksualiteit in hun relatie, wat kunnen zij van leren, afspraken etc...
En over welke afspraak zou dat dan moeten gaan? Welk soort ontmoetingen?
Alle reacties Link kopieren
samparkstad schreef:
20-02-2020 17:02
Er zijn meer vrouwen die openbaar bi zijn.
Hoe ziet dat eruit dan, openbaar bi?
Sexy jurk met pottenkapsel?
Opgemaakt gezicht met bossen haar onder de oksels en zwaar behaarde benen?
Alle reacties Link kopieren
Ambrozijn schreef:
20-02-2020 17:18
En over welke afspraak zou dat dan moeten gaan? Welk soort ontmoetingen?
Bij voorbeeld : bi gevoelens bij de vrouw of de man ( of beide), toestemming om andere biseksuelen te ontmoeten. In de vorm van trio VVM of VMM?
Alle reacties Link kopieren
ga je hier een artikel over schrijven of op afstuderen?
Alle reacties Link kopieren
samparkstad schreef:
20-02-2020 17:21
Bij voorbeeld : bi gevoelens bij de vrouw of de man ( of beide), toestemming om andere biseksuelen te ontmoeten. In de vorm van trio VVM of VMM?
Mag het vrouwtje niet met een onvervalste lesbo op stap?
Of manlief met een nichterige homo?
Alle reacties Link kopieren
samparkstad schreef:
20-02-2020 17:02
zazamaenade : ik heb geconstateerd dat biseksualiteit een onderwerp is die minder taboe is geworden. Er zijn meer vrouwen die openbaar bi zijn. Mannen ook maar ik denk wel dat zij zijn meer voorzichtig omdat dat het nog steeds minder geaccepteerd dan vrouwen is. Getrouwde mensen kunnen ook bi gevoelens hebben, zelf voel ik dat, dus ik ben benieuwd of er zijn mensen ( man of vrouw) die getrouwd en bi zijn die hun ervaringen met mij willen delen : wat is hun afspraak ( toestemming of geheim?), ontmoetingen, wat brengt biseksualiteit in hun relatie, wat kunnen zij van leren, afspraken etc...

Ik vind dit eerlijk gezegd niet overtuigend. Wat ik met moeite kan destilleren is dat je een getrouwde man bent die ontdekt heeft dat hij biseksueel is, en dat je allerlei zaken van anderen wilt weten.
Wat is je probleem? Je vraagt van anderen hun ervaringen te delen maar zwijgt over die van jezelf, of over je gedachten en gevoelens.
nounou
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
20-02-2020 17:21
Hoe ziet dat eruit dan, openbaar bi?
Sexy jurk met pottenkapsel?
Opgemaakt gezicht met bossen haar onder de oksels en zwaar behaarde benen?
Grappig.
Die geen geheim van maken bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
20-02-2020 17:31
Ik vind dit eerlijk gezegd niet overtuigend. Wat ik met moeite kan destilleren is dat je een getrouwde man bent die ontdekt heeft dat hij biseksueel is, en dat je allerlei zaken van anderen wilt weten.
Wat is je probleem? Je vraagt van anderen hun ervaringen te delen maar zwijgt over die van jezelf, of over je gedachten en gevoelens.
is dat verkeerd om te vragen ? Bi gevoelens heb ik, ik ben getrouwd, wij hebben mijn partner en ik over dit besproken, dus ik dacht misschien zijn er getrouwde mensen die ook ervaringen in dit gebied hebben. Ik heb geen probleem. Dat is gewoon nieuwsgierigheid. Een forum is toch bedoeld om mensen te helpen nee ?
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
20-02-2020 17:27
Mag het vrouwtje niet met een onvervalste lesbo op stap?
Of manlief met een nichterige homo?
ja zeker, daarom vraag ik : zijn er getrouwde mensen die ervaringen in dit gebied hebben ?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik gek vind is dat je lijkt te denken dat, omdat men bi is, degene die gevoelens/wensen standaard in de praktijk mag brengen.
Er geen geheim van maken wat je geaardheid is, is heel wat anders dan om af te spreken om in je relatie niet monogaam te zijn. En of je dan bi of hetero bent, maakt in de relatie die ik heb niets uit.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Roxy21 schreef:
20-02-2020 17:49
Wat ik gek vind is dat je lijkt te denken dat, omdat men bi is, degene die gevoelens/wensen standaard in de praktijk mag brengen.
Er geen geheim van maken wat je geaardheid is, is heel wat anders dan om af te spreken om in je relatie niet monogaam te zijn. En of je dan bi of hetero bent, maakt in de relatie die ik heb niets uit.
In een gezonde relatie mag over alles bespreken worden nee? Mijn partner heeft ook bi gevoelens, wij hebben samen over dat besproken, is dat niet mogelijk? Ik denk van wel. Wensen of gevoelens in de praktijk brengen : er zijn stellen die dat doen. Sommeren denken dat het kan, andere niet, iedereen mag zelf weten. Niets verkeerd. Ik heb geen vooroordelen, wie ben ik ? In ieder geval heb ik de bi gevoelens van mijn partner totaal geaccepteerd. Zij ook. Wij hebben geen taboe, de liefde tussen ons blijft het zelfde.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor ga met mijn vriendin gewoon ook naar gay sauna
Alle reacties Link kopieren
[quote
ja zeker, daarom vraag ik : zijn er getrouwde mensen die ervaringen in dit gebied hebben ?
[/quote]

Zeker ervaring. Maar ben niet getrouwd dus kan helaas niet antwoorden. Echt jammer.
Alle reacties Link kopieren
Jeric schreef:
21-02-2020 12:59
Nee hoor ga met mijn vriendin gewoon ook naar gay sauna
Zo jullie ontmoeten dus andere mannen. Leuk om te horen.
Alle reacties Link kopieren
freekenkaat schreef:
21-02-2020 13:03
[quote
ja zeker, daarom vraag ik : zijn er getrouwde mensen die ervaringen in dit gebied hebben ?
Zeker ervaring. Maar ben niet getrouwd dus kan helaas niet antwoorden. Echt jammer.
[/quote]

Maar ontmoet jij stellen ?
Roxy21 schreef:
20-02-2020 17:49
Wat ik gek vind is dat je lijkt te denken dat, omdat men bi is, degene die gevoelens/wensen standaard in de praktijk mag brengen.
Er geen geheim van maken wat je geaardheid is, is heel wat anders dan om af te spreken om in je relatie niet monogaam te zijn. En of je dan bi of hetero bent, maakt in de relatie die ik heb niets uit.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
hannaa45 schreef:
20-02-2020 17:21
Hoe ziet dat eruit dan, openbaar bi?
Sexy jurk met pottenkapsel?
Opgemaakt gezicht met bossen haar onder de oksels en zwaar behaarde benen?
Haha veeg mij maar op nu🤣🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven