Bloeden - vriend groot geschapen

17-01-2015 16:39 19 berichten
Sinds 2 maanden heb ik een nieuwe vriend. Tijdens de seks is het nu 2 keer voorgekomen dat ik tijdens de tweede keer dat we het doen begin te bloeden. Het is helder rood bloed. Anders dan ongesteldheidsbloed. Ik vermoed dat het onze eigen schuld is, want we doen het nu niet bepaald rustig en hij is nogal groot geschapen. Ik denk zelf dat die combinatie ervoor zorgt dat ik ga bloeden. Hij ging ook erg diep dit keer en dat deed nogal pijn. Daarna begon het bloeden.



Hebben jullie hier ervaring mee?
Bij contactbloeding altijd even voor de zekerheid langs de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar je huisarts. Dit lijkt een contactbloeding en dit kan duiden op onrustige cellen in je baarmoeder. Dit zal onderzocht moeten worden. Sorry ik wil je niet bang maken maar je moet hiermee echt naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Contactbloeding komt ook voor bij Chlamydia, doen jullie het veilig?
Idd even naar de ha. Als daar niks uitkomt went je lijf er wel aan en op den duur bloedt je wrs niet meer
Dat klinkt inderdaad eng, maar ik zal toch een afspraak maken bij de huisarts. Tijdens de tweede keer was ik ook een beetje droog, zou het daar ook aan kunnen liggen? Ik vind het zo gek, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Het is allemaal begonnen toen mijn hormonen van slag waren door een antibiotica kuur die ik 8 dagen heb geslikt. Maar dat is nu een maand geleden.



Ik vind het creepy, ik ben 33 en ik hoop niet dat het idd onrustige cellen in de baarmoeder zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stem voor de beste topictitel van 2015 gaat alvast naar deze!
Dank je Kerol :-)



Ik ben afgelopen maand nog getest op Chlamydia en dat heb ik gelukkig niet.
quote:[message=17537065,noline]



Ik vind het creepy, ik ben 33 en ik hoop niet dat het idd onrustige cellen in de baarmoeder zijn.Toch maar even langs de huisarts dus, want met hopen (en vrezen) schiet je niks op.
Bedankt allemaal, ik ga zeker een afspraak maken bij de huisarts
Alle reacties Link kopieren
Onrustige cellen heb ik ook gehad. Het is niet goed, maar ook niet levensbedreigend. Ze houden je dan extra in de gaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook wel eens als het heel diep gaat en niet bepaald zachtjes. Ik ben ook pas getest en ik heb een tijdje geleden ook een uitstrijkje laten maken en er was niets aan de hand.



Ik denk dat het ook gewoon kan komen omdat jullie ruig zijn geweest. Heb je misschien een Mirena? Heb het idee dat het daar bij mij soms aan ligt.
Alle reacties Link kopieren
Laat het even nakijken maar maak jezelf niet gek. Het kan net zo goed niks zijn. Ik heb het ook een tijdje gehad, 1x seks niks aan de hand, volgende dag weer seks en dan ging ik bloeden. Paar keer naar de huisarts geweest, uitstrijkje maar alles was goed. We hebben een tijdje uit voorzorg glijmiddel gebruikt, dat langzaam afgebouwd en nu heb ik er geen last meer van.

Kan zijn dat er een wondje ofzo is ontstaan dat steeds weer irriteert, als je lang en diep in je neus frummelt kun je tenslotte ook een bloedneus krijgen..
@Glyce - Ik gebruik de Nuvaring.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er iets aan de hand is hoor, je schrijft zelf al dat het er ruig aan toe ging, ik heb het eigenlijk vaak zat meegemaakt dat er per ongeluk iets stuk ging.



(En nee, ik ben geen orang oetan in bed, maar soms verloopt de liefdessymfonie gewoon van beide kanten in een eindeloos crescendo.)
@ Kerol - Bedankt voor je reactie :-) Mooi verwoord
quote:kerol schreef op 17 januari 2015 @ 17:30:

Ik denk niet dat er iets aan de hand is hoor, je schrijft zelf al dat het er ruig aan toe ging, ik heb het eigenlijk vaak zat meegemaakt dat er per ongeluk iets stuk ging.



(En nee, ik ben geen orang oetan in bed, maar soms verloopt de liefdessymfonie gewoon van beide kanten in een eindeloos crescendo.)







Maar inderdaad. Misschien dat jullie ook nog niet zo goed op elkaar ingespeeld zijn? Ik heb met de eerste x met mijn vriend ook een klein beetje gebloed (en nee, ik was geen maagd), maar we waren dan ook een beetje zenuwachtig en het ging een beetje mis met vingeren. Een haakje aan je nagel kan al een wondje veroorzaken moet je maar denken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gewoon een beetje uitgescheurd?
naar de dokter is denk ik goed om het zeker te weten. maar niet gelijk het ergste denken. ik heb mezelf ook een keer per ongeluk laten bloeden met een vibrator. die was ook vrij groot en ik deed het denk ik iets te hard. toen was er verder ook niets aan de hand behalve dat je het voorzichtig moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven