Bloedverlies na ongesteldheid

15-11-2018 09:04 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ik had tot zaterdag mijn stopweek ik heb mijn menstruatie gehad en ben dus sinds zondag gestart aan een nieuwe strip maar nu heb ik al 2dagen last van bruinverlies en ik maak me daar een beetje zorgen over. Heb de pil hiervoor wel doorgeslikt. Ik ben mijn pil in week 2 van de eerste strip ook wel vergeten en had toen seks met mijn vriend zinder condoom. En nu maak ik mij zorgen? Iemand die hier ervaring met heeft met bruinverlies na de ongesteldheid?
Alle reacties Link kopieren
1. je hebt niet gemenstrueerd. Je had een ontrekkingsbloeding
2. Week 2, is dat voor of na het doorslikken. Dus was het week 2 of 6?
3. Oud bloed verliezen is heel normaal
4. Lees goed de bijsluiter door zodat je weet waar je mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
15-11-2018 09:08
1. je hebt niet gemenstrueerd. Je had een ontrekkingsbloeding
2. Week 2, is dat voor of na het doorslikken. Dus was het week 2 of 6?
3. Oud bloed verliezen is heel normaal
4. Lees goed de bijsluiter door zodat je weet waar je mee bezig bent.
Week 2 voor het doorslikken
Alle reacties Link kopieren
Is het ook normaal dat je dat na het gewone ontrekkingsbloed verliest ?
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen...allemaal heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?

Hou het even in de gaten zou ik zeggen. In eerste instantie echt totaal niks om je zorgen over te maken maar als het met enige regelmaat is wel even een bezoekje aan de HA brengen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang ben je al aan de pil? Vooral de eerste paar maanden is oud bloed heel normaal. Daarna is het ook niet gek, maar vooral die eerste paar maanden komt het veel voor.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
15-11-2018 09:58
Hoe lang ben je al aan de pil? Vooral de eerste paar maanden is oud bloed heel normaal. Daarna is het ook niet gek, maar vooral die eerste paar maanden komt het veel voor.
Al 3jaar
Alle reacties Link kopieren
Handsoopy schreef:
15-11-2018 09:33
Geen zorgen...allemaal heel normaal.
Oke bedankt begon me al zorgen te maken dat ik zwanger zou kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eigenlijk altijd na mijn stopweek, dat er nog 1 à 2 dagen oud bloed komt. Mijn huisarts heeft me hierover ook gewoon ingelicht, dat het voor kan komen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
kikkertje2015 schreef:
15-11-2018 10:00
Oke bedankt begon me al zorgen te maken dat ik zwanger zou kunnen zijn
Heb je die vergeten pil alsnog geslikt?

En echt waar, lees de bijsluiter goed door. Zeker als je de pil al 3 jaar slikt verbaast het me enorm dat je zulke dingen niet weet.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
15-11-2018 10:02
Heb je die vergeten pil alsnog geslikt?

En echt waar, lees de bijsluiter goed door. Zeker als je de pil al 3 jaar slikt verbaast het me enorm dat je zulke dingen niet weet.
Ja

Ik heb deze gelezen maar over dat staat er niks in en ik heb dit nog nooit eerder gehad
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
15-11-2018 10:00
Ik heb het eigenlijk altijd na mijn stopweek, dat er nog 1 à 2 dagen oud bloed komt. Mijn huisarts heeft me hierover ook gewoon ingelicht, dat het voor kan komen.
Bedankt had dat nog nooit gehad enkel toen ik begon aan de pil. Dus niks om zorgen te maken
Alle reacties Link kopieren
kikkertje2015 schreef:
15-11-2018 10:03
Ja

Ik heb deze gelezen maar over dat staat er niks in en ik heb dit nog nooit eerder gehad
Staat er tegenwoordig niet meer j km de bijsluiter wat te doen na het vergeten van een pil in week X? Weet je het zeker? Dat vind ik wel erg raar... Ik zou die klacht ook bij je huisarts neerleggen, want zoiets kan eigenlijk gewoon niet. Misschien kan hij het aan de fabrikant doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
15-11-2018 10:05
Staat er tegenwoordig niet meer j km de bijsluiter wat te doen na het vergeten van een pil in week X? Weet je het zeker? Dat vind ik wel erg raar... Ik zou die klacht ook bij je huisarts neerleggen, want zoiets kan eigenlijk gewoon niet. Misschien kan hij het aan de fabrikant doorgeven.
Het staat er wel in.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
15-11-2018 10:05
Staat er tegenwoordig niet meer j km de bijsluiter wat te doen na het vergeten van een pil in week X? Weet je het zeker? Dat vind ik wel erg raar... Ik zou die klacht ook bij je huisarts neerleggen, want zoiets kan eigenlijk gewoon niet. Misschien kan hij het aan de fabrikant doorgeven.
Ik lees enkel iets over de pil vergeten binnen 12u en niks over de weken ofzo vind dit ook raar
Alle reacties Link kopieren
In week 2 ben je een pil vergeten, die heb je toen alsnog geslikt? (een paar uur later)?
Dan telt het niet als vergeten pil.

Het kan best dat door het doorslikken nog niet al het bloed er uit was, en dit nu nog is gekomen. Gewoon de pil blijven slikken dus en als je je zorgen maakt, naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Nog even een vraagje ik heb dus 5oktober maar ook 12dagen geleden seks gehad, dus kan ik nu dan al een zwangerschapstest doen of gaat deze dan nog niet goed werken?
Alle reacties Link kopieren
kikkertje2015 schreef:
16-11-2018 21:14
Nog even een vraagje ik heb dus 5oktober maar ook 12dagen geleden seks gehad, dus kan ik nu dan al een zwangerschapstest doen of gaat deze dan nog niet goed werken?
Hiervan weet ik 100% zeker dat het in de bijsluiter staat.
Alle reacties Link kopieren
kikkertje2015 schreef:
16-11-2018 21:14
Nog even een vraagje ik heb dus 5oktober maar ook 12dagen geleden seks gehad, dus kan ik nu dan al een zwangerschapstest doen of gaat deze dan nog niet goed werken?

Waarom heb je seks als je niet eens weet hoe anticonceptie werkt?
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven