Borstgevoelens

24-07-2011 01:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als jullie seks hebben, is het dan stimulerend of prikkelend als je partner je tepel(s) aanraakt? Ik heb dat niet. Het aanraken of strelen of kussen van mijn borsten wind me niet speciaal op. Het voegt weinig toe. Ook als ik masturbeer blijf ik bij mijn erogene zone, om het maar eens netjes te zeggen. Prikkeling of stimulering via mijn borsten/tepelsheb ik niet/voel ik niet. Mijn man doet wel eens aan tietneuken (dus penis in mijn borstengleuf). Van mij mag ie. Maar het doet me weinig.

Ik snap heus wel dat borsten voor een man opwindend kunnen zijn. Maar aanraking daarvan levert mij in ieder geval weinig extra's op.
@persive0ne & vivamies bedankt dat is een opsteker die ik kan gebruiken! Er is hoop! (sorry offtopic)

en Persive0ne ja, echt! heerlijk.... maar na dat orgasme is het ook meteen een een hypergevoelige no-go zone voor een half uur ofzo
quote:melief schreef op 24 juli 2011 @ 08:52:

Het ligt bij mij aan zoveel verschillende factoren, dat vriend maar even vraagt wat hij er aan mag doen. Soms zijn ze te gevoelig, waardoor het eerder een turnoff is als hij er aan komt. Andere keer kan ik bijna klaarkomen als hij er aan komt.

Idem hier. Soms heerlijk en soms denk ik echt: afblijven. Te gevoelig, onprettig. Als ik heel erg opgewonden ben vind ik het meestal wel prettig, maar in het voorspel is het nogal variabel.
Het is misschien een beetje vreemd, maar ik vind het alleen aangenaam als ik het zelf doe. Als ik word gebeft bv. dan is het soms weleens een lekker gevoel om mijn tepels aan te raken, dat draagt dan zeker bij aan een orgasme. Mijn ervaring met mannen is dat ze er meestal te wild mee omgaan, echt niet lekker.
@leonie: nee hoor, is niet vreemd. Jij weet het beste wat je lekker vindt en hoe hard of zacht het moet. Heel herkenbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven