Clitoris "eren"

16-01-2016 17:17 63 berichten
Dat zouden meer mannen moeten leren.
Helemaal eens!
Is dat zoiets als hypnotiseren?
En vrouwen trouwens ook.

Vrouwen, eer uw eigen clitoris!!
quote:Moiren_ schreef op 16 januari 2016 @ 17:27:

Is dat zoiets als hypnotiseren?Wel als hij het goed doet.
Alle reacties Link kopieren
Of magnetiseren?
Verveeld met de standaard-zaterdagavondwip die er weer aankomt, dames?
Nee, met een of andere irritante fapper.
Oh, ik schrok al. Zoveel onnodig schrijnend leed. Gewoon kwestie van zorgvuldige aanwijzingen en feedback geven toch?
Ik zeg altijd "zuigen kreng". Dat vind ik ruim voldoende aanwijzing. Als ie het dan nog niet snapt................................
Als zo'n clitoris geëerd wordt, lig je dan et je clit en al op een altaar of alleen je clit?
Ik eraan vast natuurlijk, anders is ie toch wat minder gevoelig.
Dus ik moet op zoek naar iemand met een breed altaar.
Die staan in de meeste kerken wel Moi, beetje koud meestal, maar zeker breed genoeg.
Dat is aansturen op mislukking, ws. Als hij van nature toch al geen clitoris-fluisteraar is, dan verwacht je hopelijk toch niet dat hij gedachten kan lezen.

Heb je wel een soort kreetjes-code voor jezelf ontwikkeld voor 'harder', 'langzamer', 'zachtjes', 'heen-en-weer', 'rondjes' etc.? Dat hij in staat kan zijn om de code zelf te ontcijferen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 januari 2016 @ 17:51:

Die staan in de meeste kerken wel Moi, beetje koud meestal, maar zeker breed genoeg.Dat is dan wel weer erotiserend.
Alle reacties Link kopieren
http://cdn.meme.am/instances/55760249.jpg
quote:Amand schreef op 16 januari 2016 @ 17:52:

Dat is aansturen op mislukking, ws. Als hij van nature toch al geen clitoris-fluisteraar is, dan verwacht je hopelijk toch niet dat hij gedachten kan lezen.

Heb je wel een soort kreetjes-code voor jezelf ontwikkeld voor 'harder', 'langzamer', 'zachtjes', 'heen-en-weer', 'rondjes' etc.? Dat hij in staat kan zijn om de code zelf te ontcijferen?Ogut, wat vermoeiend allemaal. Is het niet genoeg dat ik voor mijn betaalde werk al de hele dag mensen dingen moet leren, moet ik dat ook nog gaan doen als ik gillend geil, de kleine dood, helemaal van de wereld gebeft wil worden. Waar zijn de echte mannen gebleven?
quote:Moiren_ schreef op 16 januari 2016 @ 17:52:

[...]

Dat is dan wel weer erotiserend.
quote:Websurfer1974 schreef op 16 januari 2016 @ 17:52:

http://cdn.meme.am/instances/55760249.jpgDat dus. Daar ga ik geen tijd insteken. Moet ie eerst maar gaan oefenen met iemand die veel meer geduld heeft.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 januari 2016 @ 17:54:

[...]

Ogut, wat vermoeiend allemaal. Is het niet genoeg dat ik voor mijn betaalde werk al de hele dag mensen dingen moet leren, moet ik dat ook nog gaan doen als ik gillend geil, de kleine dood, helemaal van de wereld gebeft wil worden. Waar zijn de echte mannen gebleven?Ook echte mannen kunnen geen gedachten lezen. Maar goed, je doet jezelf tekort.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 januari 2016 @ 17:55:

[...]

Dat dus. Daar ga ik geen tijd insteken. Moet ie eerst maar gaan oefenen met iemand die veel meer geduld heeft.Oh heerlijk, je hebt zojuist de uitspraak 'al die wijven zijn toch hetzelfde' gesanctioneerd
quote:Amand schreef op 16 januari 2016 @ 17:59:

[...]

Oh heerlijk, je hebt zojuist de uitspraak 'al die wijven zijn toch hetzelfde' gesanctioneerd
Lieve Amand, wat hap je heerlijk.

Kun je ook koken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven