Cuckold/Hotwife-lifestyle

26-07-2017 13:19 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik lees al hele tijd mee en nu eindelijk account aangemaakt om ook mee te kunnen praten! En meteen ook een eerste topic!

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben een ziogenaamd Hotwife... En mijn man (we zijn 11 jaar getrouwd) een Cuckold en we hanteren die lifestyle nu jaar of 2. Maar ik kom bijna nooit andere vrouwen tegen die ook zo in het leven staan met hun man (of ze vertellen het niet...;-), dus ben benieuwd of ik hier soortgenoten kan treffen? Wil namelijk wel horen hoe je na een tijdje ook deze lifestyle weer naar een niveautje hoger kan tillen... Dus hoop dat iemand zich aangesproken voelt!?
Alle reacties Link kopieren
Het is op zich best een interessant gegeven, maar niets voor mij.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
@Marana: ja, vertel ik meestal vrij snel... Maar gaan online hier ook naar op zoek, dus vaak geen verrassingen over en weer... Maar is wel grappig dat ik in het gewone leven de Bulls er direct uitpik!
Alle reacties Link kopieren
@attribuutje, waarom denk je dat het niets voor je is?
SerenaHigh schreef:
26-07-2017 13:39
Dus er is wel degelijk sprake van evenwicht. De man wordt bevestigd in zijn keuze en vindt zijn vrouw des te meer aantrekkelijk. De vrouw voelt zich begeerd en aantrekkelijk. De relatie verdiept zich, in plaats van te vervlakken.
Rare definitie van evenwicht maar goed; lijkt ons een heel biased, éénzijdig evenwicht.

Wij swingen maar wat graag en gunnen elkaar met alle plezier wat avontuur, maar éénzijdig de ene alles laten doen en de andere niks, is vragen om problemen.

Idem voor singles die zichzelf als "bull" markeren; if anything vinden we dat vooral lachwekkend en een reden om niet te daten.
Alle reacties Link kopieren
SerenaHigh schreef:
26-07-2017 23:51
@Marana: ja, vertel ik meestal vrij snel... Maar gaan online hier ook naar op zoek, dus vaak geen verrassingen over en weer... Maar is wel grappig dat ik in het gewone leven de Bulls er direct uitpik!
Ah ja online zijn de verrassingen wat dat betreft wat minder groot inderdaad. Ik ben nog wel benieuwd naar je antwoord op mijn andere vraag?
Alle reacties Link kopieren
@Marana: we zijn jaren geleden ook wel op het swingerspad geweest en waren daar wat op uitgekeken, toen zijn we hier beetje naartoe gegroeid, omdat het idee en de dingen die we er over lazen en zagen ons allebei aanspraken.
Alle reacties Link kopieren
Ah op die manier, leuk dat jullie zo toch de sleur er weer uit hebben gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Interessant. Ik moest echt opzoeken wat het precies inhoudt.
Weet niet of ik mij er in kan vinden maar ben heel openminded. Mijn man helemaal niet :-?
Dit is mijn motto
Ik vind het echt raar. Gelijkwaardigheid lijkt mij volledig weg.

Ook snap ik niet echt hoe dit je relatie kan versterken..?
Alle reacties Link kopieren
Gelijkwaardigheid is niet altijd voor iedereen het grootste goed en ook geen succesingrediënt voor een fantastische relatie. Groot past bij klein, sterk past bij zwak, dominant past bij onderdanig enz.

Ikzelf vind alleen het peniskooitje interessant. Een man die zich opstelt als onderdanige jaknikker vind ik echt verre van geil maar dat is zo enorm persoonlijk.
Weet jouw partner je nog echt op te winden, Serena? Of is hij meer een gebruiksvoorwerp geworden voor jouw kink?
...
Alle reacties Link kopieren
Wilhelmina82 schreef:
27-07-2017 13:18
Ik vind het echt raar. Gelijkwaardigheid lijkt mij volledig weg.

Ook snap ik niet echt hoe dit je relatie kan versterken..?
Er is een verschil tussen gelijkwaardigheid en gelijkheid.
TO en haar partner zijn even veel waard, gelijkwaardig en daarom kunnen ze samen de keuze maken om niet gelijk te zijn in hun relatie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een cuckold en heb wel wat ervaring, het is begonnen toen mijn partner van destijds in een jolige bui met een ander stel had gewed dat de man met de grootste lul een trio met beide vrouwen mocht doen en de verliezer moest toekijken. Vond het vreselijk geil maar van verdieping van de relatie was bepaald geen sprake en van gelijkwaardigheid natuurlijk al helemaal niet. Niet vreemd dat dit dan ook het begin van het einde van de relatie was.
Alle reacties Link kopieren
Jammer chingo. Kwam dat alleen hierdoor?

Mooi uitgelegd, Lolly.
...
Alle reacties Link kopieren
[quote=Rooss4.0 post_id=27360078 time=1501156276 user_id=209671]
Jammer chingo. Kwam dat alleen hierdoor?

Om het spannend te houden moet je steeds wat nieuws doen, dat is hier al vaker gepost. Zo ging het hier ook, op zich is het natuurlijk vernederend om te moeten toekijken hoe je vriendin het met een ander doet, en een trio al helemaal. En het ging steeds verder. Ook speelde mee dat ze prima sex hadden met z'n drieeen, veel beter dan dat zij daarvoor met mij had.
Alle reacties Link kopieren
@Lollypopje, zo is het inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss: hij windt me zeker op en we hebben samen ook zeker spetterende sex, deze lifestyle bevordert dst juist alleen maar voor ons.
Alle reacties Link kopieren
En ben je dan ook de baas in bed?
...
Alle reacties Link kopieren
@Chingo Jammer dat het zo liep... Wel spannend/geil hoe het begon bij jullie!
Alle reacties Link kopieren
Vaak is het ook de wens van de man om de cuckold te mogen zijn. Hij wil juist beledigd worden, een slaafje zijn maar in de eerste plaats zijn vrouw zien sexen met anderen. De man die hiervoor kiest en dus niet er toe gedwongen word door omstandigheden geniet ook van zijn vernederingen en is vaker in het dagelijkse leven geen watje. Denk maar eens aan de directeur die zich in de SM kelder laat geselen of pijnigen.
Alle reacties Link kopieren
@Rooss niet altijd! We zijn behoorlijk switch als we samen zijn...
Alle reacties Link kopieren
@Liefhebber: dat geldt bij ons precies zo!!
Alle reacties Link kopieren
@ SerenaHigh
Ben jij vrij in de keuze van je Bull of heeft je man daar toch nog iets over te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch stiekem wel benieuwd of je hem evt een andere dame zou gunnen, voor zijn verjaardag ofzo mocht het zo uitkomen ;-) Of heeft hij daar helemaal niks 0.0 behoefte aan?

Ik ken een s van een Ds stel (hij is de s) die wel eens een dusdanig cadeautje krijgt. Wordt ie erg blij van.
...
Alle reacties Link kopieren
@Liefhebber daar ben ik vrij in!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss tijdens ons swingerstijdperk heeft hij zijn portie zeker gehad! Maar heeft hij geen behoefte meer aan, zijn beloningen krijgt ie van mij en daar doet ie het voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven