Date blijft niet slapen vanwege "slaapproblemen"

12-05-2020 23:53 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand met wie ik een paar weken date wil niet blijven slapen. Als reden zegt hij "slaapproblemen, lig dan wakker, kan niet goed samenslapen".
Mijn eerste ingeving is dat het gewoon een smoes is om die intimiteit niet aan te gaan. Samen slapen is intiemer misschien dan seks.. Maar misschien oordeel ik te snel? Hebben jullie dit weleens meegemaakt en opgelost? Of is dit een rood signaal: geen relatietype, stoppen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel gewoon waar van de slaapproblemen? Dan is natuurlijk de vraag hoe dat zou moeten gaan wanneer hij met iemand zou samen wonen...

Bulbul
woensdag 13 mei 2020 om 21:45
Volgens mij heeft TO het topic allang aan ons overgelaten.
Oke. Jammer. Was wel nieuwsgierig 😀
Yep, ook wel eens gehad. Bij deze man lag het aan allerlei onderliggende problemen waardoor hij al jaren structurele slaapproblemen had (3-4 uur per nacht slapen en meer niet). Was voor mij reden de date zsm te beëindigen.
Het lijkt inderdaad alsof hij onderuit wil komen om intiem te zijn. Dan is er vast een achterliggende reden en belooft het weinig goeds. Tenzij je reeds seks had met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
13-05-2020 21:45
Volgens mij heeft TO het topic allang aan ons overgelaten.
TO ligt alleen in haar bed te huilen denk ik. Of we zien over een week een ‘dit denken 10 mensen op het forum over ...’.
Alle reacties Link kopieren
In het begin van mijn relatie sliep ik ook met tegenzin bij mijn partner. Ontzettend hard bed, een slap uitgelebberd kussen en geen lekkere dekens...

Hierdoor nodige ik hem altijd uit om bij mij te slapen( wat hij altijd deed!) Vervolgens zijn we gaan samenwonen en nam ik uiteraard mijn bed inclusief toebehoren mee en ging zijn bed naar een kennis toe :bye:

Als je slechts als “neukertje” gebruikt wordt begrijp ik wel dat hij direct na de seks weggaat.

Stel voor om bij hem te slapen of voer hem dronken dan moet hij wel blijven slapen :facepalm:
Crazy74
vrijdag 15 mei 2020 om 19:03

Stel voor om bij hem te slapen of voer hem dronken dan moet hij wel blijven slapen :facepalm:
Ja 👍
donderdag 14 mei 2020 om 12:26

Bulbul schreef: ↑13-05-2020 21:45
Volgens mij heeft TO het topic allang aan ons overgelaten.
TO ligt alleen in haar bed te huilen denk ik. Of we zien over een week een ‘dit denken 10 mensen op het forum over ...’.
Misschien heeft ze roze schoentjes 🤪
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van samen slapen. Bij verliefdheid doe ik het wel. Of als ik veel gezopen heb. Maar lig liefst in eigen bed. Alleen.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Maar wacht even, je zegt: omdat hij die intimiteit niet wil aangaan.. Jullie hebben wel seks? Of komt het daar dus niet van?
Beter een half motto....
Blablabla97 schreef:
14-05-2020 12:26
TO ligt alleen in haar bed te huilen denk ik. Of we zien over een week een ‘dit denken 10 mensen op het forum over ...’.

For sure! Wedden
rumforviva schreef:
13-05-2020 00:33
Ik ben iemand liefst die met m’n hoofd en bovenlijf heen en weer draait om in te slapen, dat gaat eigenlijk automatisch (rhythmic movement disorder), in gezelschap kan ik me beheersen, maar dan slaap ik echt wel minder prettig. En in het begin van een relatie probeer ik dat wel tegen te houden. Ook voor de ander, want ik slaap echt wild.

Dat gezegd hebben, ik zou ook wel een beetje m’n twijfels hebben bij iemand die nooit wil blijven slapen. Hoe ziet hij dit op termijn voor zich?
Hey, een lotgenoot. Wist niet eens dat het een naam had, haha.

Ik hield dat bij m'n ex en huidige vriendin ook maar een aantal keer vol om niet op die manier in slaap te komen. Daarna maar gewoon gezegd dat het belachelijk is, maar ik eigenlijk niet anders kan haha. En gelukkig waren ze er vrij snel aan gewend. Al wil m'n vriendin nog steeds wel eens gewoon naar me kijken op zo'n moment (uit verbazing), haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven