De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.
woensdag 23 april 2025 om 23:42
donderdag 24 april 2025 om 01:50
De one night stands even niet meegenomen, hebben ze allemaal gemeen dat zij de relatie hebben beëindigd, niet ik. (Voelde niet fijn toen dat patroon tot mij doordrong. En blijkbaar heb ik niet alleen een bindingsangst, maar ook een verlatingsangst - kan dat?). Maar met allemaal heb ik daarna steeds een goed contact gehad en met de meesten ook nog wel een paar keer de lakens gedeeld. Dat was wat ze relationeel gemeen hadden. Seksueel waren ze verschillend in favo standjes, voorkeuren en fantasieën. De sekspartners die niet op een rijtje, maar parallel aan elkaar waren leken gemeen te hebben dat na enige tijd hun menstruatiecycli gelijk gingen lopen (Voorzichtige constatering, ik heb nooit ergens gelezen of het überhaupt mogelijk is).
Gaat je voorkeur uit naar de seks in een ONS, in een FWB-relatie of in een partnerrelatie?
Is het mogelijk dat bij een parallelle seksrelatie de menstruatiecycli na enige tijd bijna gelijk gaan lopen?
Gaat je voorkeur uit naar de seks in een ONS, in een FWB-relatie of in een partnerrelatie?
Is het mogelijk dat bij een parallelle seksrelatie de menstruatiecycli na enige tijd bijna gelijk gaan lopen?
kwistigverlangen wijzigde dit bericht op 24-04-2025 01:57
Reden: Toevoeging en wijziging
Reden: Toevoeging en wijziging
4.54% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in