De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.

06-07-2022 23:55 1384 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nummer tig is dicht wegens het bereiken van 3000 postings. En nummer tig en één is hierbij dus geopend.

Laatste vraag uit nummer tig:
"De volgende DGV is geopend, doe je mee?"
.
nee, ik ook niet, wie gaat het uitleggen?
Een waterafstotend deken dat je gebruikt voor squirten

Denk jij dat ik gelijk heb? 😉
Weet ik niet, dat zou voor mij een sekslaken zijn, en een seksdeken, een speciale deken waaronder je seks hebt.

Heb je een sekslaken?
Nee, dat is bij mij niet nodig. Ik ben al vanaf jong zindelijk.

Word jij ongelukkig van een vlekje in het bed of kun je dat gerust even absorberen?
.
Ik draai me er lekker in om. Lover verschoond liever het bed meteen.

Deze week al actie gehad?
Nee, alleen in de weekenden. Vive le latrelatie.

Of geldt soloactie ook als actie?
.
Soloactie is ook een actie. Het woord zegt het al toch o_o

Met wie van je vroegere sekspartners zou je best eens in de kroeg willen bijpraten – puur om te horen hoe hij of zij terugkijkt op jullie tijd samen? Vertel
Ik weet wel iemand met wie ik bij zou willen kletsen maar niet persé om te horen hoe hij naar de tijd samen kijkt. Gewoon omdat ik eigenlijk heel nieuwsgierig ben naar hoe het met hem gaat.

Als je al je sekspartners op een rijtje zet, wat hebben ze gemeen?
.
De one night stands even niet meegenomen, hebben ze allemaal gemeen dat zij de relatie hebben beëindigd, niet ik. (Voelde niet fijn toen dat patroon tot mij doordrong. En blijkbaar heb ik niet alleen een bindingsangst, maar ook een verlatingsangst - kan dat?). Maar met allemaal heb ik daarna steeds een goed contact gehad en met de meesten ook nog wel een paar keer de lakens gedeeld. Dat was wat ze relationeel gemeen hadden. Seksueel waren ze verschillend in favo standjes, voorkeuren en fantasieën. De sekspartners die niet op een rijtje, maar parallel aan elkaar waren leken gemeen te hebben dat na enige tijd hun menstruatiecycli gelijk gingen lopen (Voorzichtige constatering, ik heb nooit ergens gelezen of het überhaupt mogelijk is).

Gaat je voorkeur uit naar de seks in een ONS, in een FWB-relatie of in een partnerrelatie?
Is het mogelijk dat bij een parallelle seksrelatie de menstruatiecycli na enige tijd bijna gelijk gaan lopen?
kwistigverlangen wijzigde dit bericht op 24-04-2025 01:57
Reden: Toevoeging en wijziging
4.54% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven