De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.
woensdag 9 april 2025 om 19:57
De date van vorig jaar rond deze tijd. Maanden opbouw, volle vertrouwen, elkaar echt heel leuk vinden, maar geen relatiemateriaal. Daarin wel een balans vinden, waarin we elkaar in een levensfase hebben gecoacht.
Ik heb de mogelijkheid gehad om de fantasie van deze persoon kunnen laten uitkomen. In alle respect. Dat kunnen bieden, vond ik erg mooi. Heel erg spannend ook. Maar door de spanning niet zo opwindend (want te spannend).
Wat betekent erotiek voor je?
Ik heb de mogelijkheid gehad om de fantasie van deze persoon kunnen laten uitkomen. In alle respect. Dat kunnen bieden, vond ik erg mooi. Heel erg spannend ook. Maar door de spanning niet zo opwindend (want te spannend).
Wat betekent erotiek voor je?
zondag 13 april 2025 om 06:38
dinsdag 15 april 2025 om 07:42
dinsdag 15 april 2025 om 19:05
dinsdag 15 april 2025 om 21:36
Veel maar niet alle van mijn seksuele fantasieën zijn vervuld. Er wordt wel gezegd, “er moet altijd iets te wensen overblijven”, maar ik heb nog enkele waar ik heerlijk van wil gaan genieten. Ooit.
Ben je in de gelukkige omstandigheid dat je partner dezelfde fantasieën heeft of verschil je echt daarin?
Ben je in de gelukkige omstandigheid dat je partner dezelfde fantasieën heeft of verschil je echt daarin?
woensdag 16 april 2025 om 09:11
Ja, partners hebben alles vervuld dat bij de fantasie kwam kijken, en ik voor hen andersom ook. Heel erg opwindend, enorm erotisch, en soms te spannend. Hierin speelde het element macht.
Ik ben erg verwend op dat gebied.
Een natuurlijk ontvouwend trio of kwartet, dat vooral heel erg gezellig en aangenaam is, staat nog op de lijst. Evenals een sub ervaring, maar die laatste ben ik heel voorzichtig mee.
Heb je wel eens ergens de slappe lach gekregen, omdat er tijdens de seks iets heel erg grappig was?
Ik ben erg verwend op dat gebied.
Een natuurlijk ontvouwend trio of kwartet, dat vooral heel erg gezellig en aangenaam is, staat nog op de lijst. Evenals een sub ervaring, maar die laatste ben ik heel voorzichtig mee.
Heb je wel eens ergens de slappe lach gekregen, omdat er tijdens de seks iets heel erg grappig was?
woensdag 16 april 2025 om 18:59
Toevallig 1,5 week geleden. We waren ergens over aan het brainstormen tijdens de seks en ik maakte een opmerking waardoor Vent niet meer kon stoppen met lachen. Het was heel verbindend maar met de echte geilheid was het daarna wel klaar. Geeft niks.
Wanneer heb jij voor het laatst een dagdeel je agenda schoongeveegd om oeverloos seks en knuffel te bedrijven?
Wanneer heb jij voor het laatst een dagdeel je agenda schoongeveegd om oeverloos seks en knuffel te bedrijven?
.
donderdag 17 april 2025 om 06:10
donderdag 17 april 2025 om 18:22
vrijdag 18 april 2025 om 13:19
Leuke maar moeilijke vraag, Inktvip. Hoe maak je een speeltje die mijn erectie streelt door warm, vochtig en welkom aan te voelen, en tegelijkertijd emotioneel invoelend is, humor heeft en dirty talk in mijn oor fluistert?
Wel eens zo radeloos van opwinding geweest dat je al je FWB’s (of zelfs ex-en) gebeld hebt, maar dat niemand langs kon komen op dat moment?
(@inktvip, ik had nog een leuke bijdrage op je slappe lach vraag, mag ik je een PB-tje sturen?)
Wel eens zo radeloos van opwinding geweest dat je al je FWB’s (of zelfs ex-en) gebeld hebt, maar dat niemand langs kon komen op dat moment?
(@inktvip, ik had nog een leuke bijdrage op je slappe lach vraag, mag ik je een PB-tje sturen?)
vrijdag 18 april 2025 om 17:30
Sorry, even buiten de regels om, maar ja KV dat mag uiteraard. Als je je daar prettig bij voelt.
Om de vraag te beantwoorden; ja. Niet dat er zoveel FWBs rond dwarrelen, maar vaak genoeg het heft in eigen hand genomen. Het is niet ideaal, maar in combinatie met erotica van mijn smaak (Erika Lust bijvoorbeeld) kan dat toch een bevredigende ervaring zijn.
Lees je wel eens een erotisch verhaal? En zo ja; welke?
Om de vraag te beantwoorden; ja. Niet dat er zoveel FWBs rond dwarrelen, maar vaak genoeg het heft in eigen hand genomen. Het is niet ideaal, maar in combinatie met erotica van mijn smaak (Erika Lust bijvoorbeeld) kan dat toch een bevredigende ervaring zijn.
Lees je wel eens een erotisch verhaal? En zo ja; welke?
vrijdag 18 april 2025 om 18:40
woensdag 23 april 2025 om 06:24

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in