De enige echte DoorGeefVraag op Seks. Nummer tig en één.

06-07-2022 23:55 1386 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nummer tig is dicht wegens het bereiken van 3000 postings. En nummer tig en één is hierbij dus geopend.

Laatste vraag uit nummer tig:
"De volgende DGV is geopend, doe je mee?"
.
Ja hoor, mijn lief gepepen op de afsluitdijk terwijl hij reed en gruwelijk lekker gevingerd door een ooit minnaar op de terugweg van een een clubavond terwijl hij reed.

Weet jij waar het nieuwe boek van Heleen van Royen over gaat?
.
Ik heb geen flauw idee

Ben jij lid van de 'mile high club'? En zo ja, hoe was dat?? :popcorn:
frouwke schreef:
07-04-2025 16:30
Ik heb geen flauw idee

Ben jij lid van de 'mile high club'? En zo ja, hoe was dat?? :popcorn:
nee, de trein ging niet hoger dan een meter of drie of zo.

hebbie nog wat spannends in de planning staan?
Binnenkort gaat mijn zoon op kamp dan wil ik wel even wat leuks gaan regelen. Maar of dat ook lukt weet ik nog niet...... (Vast wel iets)

En de volgende, heeft die nog wat leuks op de planning staan?
Il heb een heerlijk weekendje met mn fwb op de planning, strand , zee, duinen , sex.....
ja dat is geen vraag he? ( dit wel)
Inderdaad, dit is gewoon zenden. Daar houden we niet van.

Waar hou jij wel van?
.
Feit dat vriend soms vijf rondes kan gaan (soms zelfs meer, op een gekke weekenddag). Nooit eerder meegemaakt en i can never go back.

Welke seks herinnering is het leukste?
De date van vorig jaar rond deze tijd. Maanden opbouw, volle vertrouwen, elkaar echt heel leuk vinden, maar geen relatiemateriaal. Daarin wel een balans vinden, waarin we elkaar in een levensfase hebben gecoacht.

Ik heb de mogelijkheid gehad om de fantasie van deze persoon kunnen laten uitkomen. In alle respect. Dat kunnen bieden, vond ik erg mooi. Heel erg spannend ook. Maar door de spanning niet zo opwindend (want te spannend).

Wat betekent erotiek voor je?
Zowat alles dat verbeelding naar seksualiteit geeft. Van kleine naar grote “hints” als gebaren, kledij ihb lingerie, beelden, woorden,.. afhankelijk van context.

Maken jullie naaktfotos en of videos tijdens de seks en wat doe je ermee? (Samen herbekijken, alleen,..)
Niet supervaak, maar als we het doen is het vaak om anderen mee te laten genieten ;-)

Mogen anderen ook van jouw seks meegenieten?
Jazeker, als ze dat opwindend vinden. Ik vind het heerlijk om bekeken te worden (en te kijken), maar dan wel levensecht. Dat gaat boven foto’s of video’s.

Wat doet dirty talk met jou?
Met goeie dirty talk voel ik een soort "zap" door mijn hele lijf. Dat stukje sluimerende wildheid en levendigheid dat geactiveerd wordt. Heerlijk.

Heb je voeding en/ of dranken wel eens geïntroduceerd in een vrijpartij?
Slagroom, aardbeien, champagne.
Sowieso al lekker, en dat gecombineerd met seks. Mjammiehhh.

Ken je ook dat dubbele gevoel over dat heerlijke punt vlak voor een orgasme? Heerlijk dat het straks komt, maar eigenlijk wil je dat dat momentje langer duurt?
Ja, en dat moment kun je uitstellen, en uitstellen, en uitstellen, tot je sterretjes ziet. Niet makkelijk, wel heel bijzonder.

Heb je de luxe gehad om al je seksuele fantasieën laten uitkomen - of was de niet uitgekomen fantasie juist onderdeel van de beleving?
Veel maar niet alle van mijn seksuele fantasieën zijn vervuld. Er wordt wel gezegd, “er moet altijd iets te wensen overblijven”, maar ik heb nog enkele waar ik heerlijk van wil gaan genieten. Ooit.

Ben je in de gelukkige omstandigheid dat je partner dezelfde fantasieën heeft of verschil je echt daarin?
Ja, partners hebben alles vervuld dat bij de fantasie kwam kijken, en ik voor hen andersom ook. Heel erg opwindend, enorm erotisch, en soms te spannend. Hierin speelde het element macht.

Ik ben erg verwend op dat gebied.

Een natuurlijk ontvouwend trio of kwartet, dat vooral heel erg gezellig en aangenaam is, staat nog op de lijst. Evenals een sub ervaring, maar die laatste ben ik heel voorzichtig mee.

Heb je wel eens ergens de slappe lach gekregen, omdat er tijdens de seks iets heel erg grappig was?
Toevallig 1,5 week geleden. We waren ergens over aan het brainstormen tijdens de seks en ik maakte een opmerking waardoor Vent niet meer kon stoppen met lachen. Het was heel verbindend maar met de echte geilheid was het daarna wel klaar. Geeft niks.

Wanneer heb jij voor het laatst een dagdeel je agenda schoongeveegd om oeverloos seks en knuffel te bedrijven?
.
Voor tantra heb je enkele uren nodig. Dus met kinderen is dat wel inplannen. Maar kan je wel naar uitkijken en dan lang van elkaar genieten.

Ik lees weinig hier over tantra. Wat zijn jullie ervaringen?
(Zijnoot en ev aparte topic nog eens opstarten?)
Om tantra, sensualiteit, toe te passen, hoef je geen tijdvakken te blokken. Telefoon weg, deurbel uit, zintuigen open en aandacht voor elkaar doet al een heleboel goeds.

Zou je zelf een speeltje kunnen maken, hoe zou deze er uitzien?
Leuke maar moeilijke vraag, Inktvip. Hoe maak je een speeltje die mijn erectie streelt door warm, vochtig en welkom aan te voelen, en tegelijkertijd emotioneel invoelend is, humor heeft en dirty talk in mijn oor fluistert?

Wel eens zo radeloos van opwinding geweest dat je al je FWB’s (of zelfs ex-en) gebeld hebt, maar dat niemand langs kon komen op dat moment?

(@inktvip, ik had nog een leuke bijdrage op je slappe lach vraag, mag ik je een PB-tje sturen?)
Sorry, even buiten de regels om, maar ja KV dat mag uiteraard. Als je je daar prettig bij voelt.

Om de vraag te beantwoorden; ja. Niet dat er zoveel FWBs rond dwarrelen, maar vaak genoeg het heft in eigen hand genomen. Het is niet ideaal, maar in combinatie met erotica van mijn smaak (Erika Lust bijvoorbeeld) kan dat toch een bevredigende ervaring zijn.

Lees je wel eens een erotisch verhaal? En zo ja; welke?
Weet niet of het telt maar luister naar een YouTubekanaal waar redditverhalen worden voorgelezen. Daar komt soms seks in voor maar is niet het belangrijkst.

Wat is er voor je veranderd aan seks nadat je een kind kreeg ten opzichte van voor je eerste kind?
Ja kinderen hebben veel veranderd. Eerst negatief want alle tijd naar hen. Maar door goed te communiceren nu beter. Als ze er zijn natuurlijk veel minder mogelijk. Daarop belangrijk om momenten in te plannen om samen als koppel iets te doen.

Gebruiken jullie een sexdeken?
Ik weet niet wat dat is dus ik denk het niet. Maar misschien per ongeluk wel maar heb ik het nooit geweten.

Weet jij wat een sexdeken is?
Of gewoon in het Nederlands, een seksdeken?
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven