De enige echte Seks-DGV......

04-09-2012 18:22 3054 berichten
Dat waren er alweer 3000...op naar een nieuwe Seks-DGV!

De volgende vraag moest nog beantwoord worden;

Wordt het niet eens tijd om een nieuwe DGV te openen?

Hier mag je lekker nieuwsgierig zijn!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 04-09-2012 18:24
Reden: fout overgenomen vraag....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als Luckeyjan dat graag wil waarom niet?

Geef jij je makkelijk bloot (in de letterlijke betekenis)?
Fysiek? Ja hoor...loop zonder schroom naakt in de sauna of op t naakstrand. Persoonlijk? Hangt af van de klik

Naakt slapen?
quote:jonah76 schreef op 07 november 2012 @ 02:17:

Naakt slapen?

In de regel wel.

Stel, je bent een man aan het pijpen. Hij legt je handen op je hoofd en geeft het ritme aan. Voel je je nu geholpen om hem tot het hoogste genot te brengen, of voel je je gereduceerd tot een instrument waarmee hij zichzelf bevredigt?
Alles is liefde
Eh ik ben een man en pijp niet maar zal t inde context zien dat ik een vrouw bef. Hmm als ze dat doet? Dan spoort me dat nog meer aan. Mag gerust dus.

Eh jij nog wakker?
nee hoor was weer vroeg uit de veren !

Ook lekker vrij vandaag ?
Haha ehmm ik ging er laat in en en was er weer vroeg uit..

Heb de ochtend gewerkt, vanmiddag vrij en vanaaf weer aan de gang.

Jij lekker geslapen en plannen vandaag?
quote:jonah76 schreef op 07 november 2012 @ 11:18:

plannen vandaag?

Nee.

Ik wil de volgende vraag toch nog even door een vrouw beantwoord zien: stel, je bent een man aan het pijpen. Hij legt je handen op je hoofd en geeft het ritme aan. Voel je je nu geholpen om hem tot het hoogste genot te brengen, of voel je je gereduceerd tot een instrument waarmee hij zichzelf bevredigt?
Alles is liefde
Ik hou er niet van. De grens tussen subtiel aangeven en dwingen is heel dun.

Nog meer meningen?
Eens met Shehot. Ik hou er ook niet van.

Vind je het erg als je sekspartner je aanwijzingen geeft hoe je het (beter) kan doen?
aanwijzingen mits op de juiste manier gegeven vind ik niet erg maar ik heb geen zin aan een draaiboek ofzo.

Geef je zelf aanwijzingen of duw je subtiel in de juiste richting ?
Ik ben een duwer, of het moet echt verschrikkelijk zijn, maar eerlijk gezegd kan ik me dat niet meer herinneren, das lang gelee dat ik hele slechte seks heb gehad.

Moet je het bij jezelf zoeken als je slechte seks hebt?
Ik kan me heel goed indenken dat de grens dun is. Zeker kan ik me ook indenken dat het niet prettig voelt om tijdens het pijpen bij je hoofd vastgepakt te worden. Ik zou het dan ook zeker niet snel doen..Klaarkomen in het gezicht daarentegen bij een vrouw vind ik absoluut not done.

Hoe sta jij als vrouw er tegenover als je doggy bezig bent en je wordt dan subtiel bij je haar gepakt? Dit in een heftigere sfeer tijdens sex..
It takes two to tango, denk dat je idd a bij jezelf kan en mag kijken en b klikt t wel goed genoeg met je partner?

Duw je als vrouw dan graag wel het hoofd van de man tegen je aan tijdens het beffen? Wat vind jij van facesitting? Jij op de man.

( ff autocorrectie probleem) oeps...sorry.
volgens mij zijn er nu 2 vragen..

1. Ik vind het niet erg dat ik subtiel bij mijn haar gepakt wordt tijdens doggy, heb lang haar dus het gebeurt vrij snel

2. facesitting vind ik ongemakkelijk, ik lig liever en ja als het erg lekker is duw ik hem wel dichter tegen me aan.

Waar ligt bij jou de grens ?
Hmm als plezier en genot geen plezier en genot meer is en kan zijn.

Tattoo's een afknapper?
In principe niet. Ligt er wel aan waar ze zitten en hoeveel. In het hoofd/halsgebied heeft zeker niet mijn voorkeur.

Ik heb 1,5 week geleden een tepelpiercing laten zetten en twijfel nog over een tattoo.

Zeggen tatoo's en piercings iets over een persoon?
nee dat denk ik niet, het mooiste is als men het totaal niet verwacht bij je denk ik..

Heb je zelf tatoo's of piercings ?
Eens silver. Bij mij verwachtte ook niemand het. Een keurig net meisje....maar ondertussen....

Ik heb zelf een tepelpiercing. Ben er erg trots op en heb er geen spijt van.

Waar ben jij trots op?
Mijn unieke tattoo

Heb je wel eens spijt gehad van iets wat je aan lijf of hoofd hebt laten doen? (Haren knippen, borstvergroting dat soort werk)
Nee!

Ik heb wel een borstvergroting in het verleden wel overwogen, zo blij nu dat ik het nooit gedaan heb.

Ben jij ook zo trots op je borsten?
Nou, eigenlijk wel ja!

Verpak jij je borsten ook graag in een kantje? Of liever in een sportief gevalletje?
In een kantje, met een beetje vulling, zodat ze er prachtig in uitkomen. :-)

Liever een strakke coltrui of liever een decolleté?
Strakke coltrui no way! Ben ik iets te zwaar voor bedeeld... dus dan maar decolleté.

Wat is je meest zo-niet-sexy-kledingstuk?
uhm...tja, zal ik wel of geen eerlijk antwoord geven

naja hier komt die dan. Ik heb wel een paar onderbroeken die heeeeeeerlijk zitten, maar uhm alles behalve sexy zijn.

En ze worden nog gedragen ook.

Heb jij ook van die onderbroeken?
Tuuuurlijk niet! O nee, toch wel. Een paar dan.

Kun jij ze ook zo snel uitdoen als het tot seks komt? Zodat je ze bijna niet ziet, zeg maar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven