De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
donderdag 13 september 2012 om 18:05
Over stemmen?
Ja ook nooit begrepen. Al zijn er in mijn omgeving zelden mensen die toegeven dat ze op de SP stemmen.
Zondag riep een hockeymaat dat ineens over het veld, maar volgens mij wilde die gewoon gewisseld worden.
Ik kan die Ceryl Cole niet vinden hoor.
Stuur je haar even door als je haar vindt?
Ja ook nooit begrepen. Al zijn er in mijn omgeving zelden mensen die toegeven dat ze op de SP stemmen.
Zondag riep een hockeymaat dat ineens over het veld, maar volgens mij wilde die gewoon gewisseld worden.
Ik kan die Ceryl Cole niet vinden hoor.
Stuur je haar even door als je haar vindt?
donderdag 13 september 2012 om 18:10
Ik hoef geen blonde Ceryl Cole, is net zoiets als Cola van de Aldi dan vind ik.
Mijn hulpverloofdes vinden het niet zo leuk als ik vraag of ze een lekker wijf kunnen spelen. Vrouwen...
Die bij mij uit het dorp komt?
Ik vond haar al niet zo slim, maar dit was hilarisch dom....
Femke die eerst ook groen was, HMMMMMMMMMMMMM
Zou jij haar ook doen?
Mijn hulpverloofdes vinden het niet zo leuk als ik vraag of ze een lekker wijf kunnen spelen. Vrouwen...
Die bij mij uit het dorp komt?
Ik vond haar al niet zo slim, maar dit was hilarisch dom....
Femke die eerst ook groen was, HMMMMMMMMMMMMM
Zou jij haar ook doen?
donderdag 13 september 2012 om 18:36
donderdag 13 september 2012 om 19:30
Hou op.... Ik had dus echt een hele superleuke lieve kneitermooie en enigszins geile mevrouw gevonden daar.
Mijn smooth moves kwamen mooi binnen bij haar, ik las in haar mails al dat die string begon te stomen... was ik vorige week verhinderd, heeft ze een date met een of andere viesbah gladjanus en hupskeej, verliefd... profiel aangepast.. niet meer daten, meteen de hele santekraam..
Krijg ik een mail dat ze mij even in haar koektrommeltje doet, voor als die leukerd toch blijkt te snurken of zo...
Huntingseason dus weer geopend, wie maakt me LOHOOOOS??
Mijn smooth moves kwamen mooi binnen bij haar, ik las in haar mails al dat die string begon te stomen... was ik vorige week verhinderd, heeft ze een date met een of andere viesbah gladjanus en hupskeej, verliefd... profiel aangepast.. niet meer daten, meteen de hele santekraam..
Krijg ik een mail dat ze mij even in haar koektrommeltje doet, voor als die leukerd toch blijkt te snurken of zo...
Huntingseason dus weer geopend, wie maakt me LOHOOOOS??
donderdag 13 september 2012 om 19:42