De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
woensdag 26 september 2012 om 17:54
woensdag 26 september 2012 om 18:22
Ik vertelde het zojuist als een vraag: eerst met de jongen die me had opgepikt naar zijn studentenhuis gegaan, nog een glas wijn gedronken in de keuken, lang genoeg om te zien dat zijn huisgenoot ook interessant was, en na een prettig samenzijn met de eerste jongen afscheid van hem genomen om de andere jongen ook een kans te geven. Daarna ben ik naar huis gegaan; of ze van elkaar weten wat & hoe, ik denk het niet.
Ik laat de vraag nog even staan: wat was het ondeugendste wat je ooit deed?
Ik laat de vraag nog even staan: wat was het ondeugendste wat je ooit deed?
Alles is liefde
woensdag 26 september 2012 om 18:33
quote:enjoy73 schreef op 26 september 2012 @ 18:24:
(Jeetje charlene...het fluffen was ik al niet vergeten, maar dit er nog bij grrrrr);-)
Dat was inderdaad nogal heftig; meer om te zien wat er gebeurde dan om aan deel te nemen, overigens. Het gebeurde allemaal op afspraak en mijn hartsvriendin was de hoofdpersoon. Ondeugend was het niet.
Vraag blijft dus staan!
En die luidt inmiddels:
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2012 @ 18:32:
Wanneer is de eerstvolgende fluf cursus?
(Jeetje charlene...het fluffen was ik al niet vergeten, maar dit er nog bij grrrrr);-)
Dat was inderdaad nogal heftig; meer om te zien wat er gebeurde dan om aan deel te nemen, overigens. Het gebeurde allemaal op afspraak en mijn hartsvriendin was de hoofdpersoon. Ondeugend was het niet.
Vraag blijft dus staan!
En die luidt inmiddels:
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2012 @ 18:32:
Wanneer is de eerstvolgende fluf cursus?
Alles is liefde
woensdag 26 september 2012 om 18:56
quote:enjoy73 schreef op 26 september 2012 @ 18:50:
Lijkt fluffen je ook wel geinig?
Het is vooral werken om ervoor te zorgen dat je vriendin haar fantasie kan waarmaken. Geinig is het niet.
Heb je wel eens man meegemaakt die vroeg of je je hakken/BH/ander erotiserend kledingstuk wilde aanhouden?
Lijkt fluffen je ook wel geinig?
Het is vooral werken om ervoor te zorgen dat je vriendin haar fantasie kan waarmaken. Geinig is het niet.
Heb je wel eens man meegemaakt die vroeg of je je hakken/BH/ander erotiserend kledingstuk wilde aanhouden?
Alles is liefde
woensdag 26 september 2012 om 19:09