Diarree en de pil

28-01-2012 14:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik weet dat als je binnen 4 uur na het innemen van de pil diarree krijgt, je erg moet uitkijken. Gisteren heb ik een aantal keren diarree gehad, maar pas daarna de pil genomen. Vandaag het zelfde. Moet ik dan alsnog uitkijken?
Dubbel veilig is natuurlijk dubbel voorkomen, voorkomen is beter dan de rest, zeg maar.
Better safe than sorry!
Jazeker.

Bovendien, beter een keer teveel voorzichtig doen dan een keer te weinig.

Geldt trouwens voor de rest van de strip waar je nu mee bezig bent, dat je voorzichtig moet zijn.
als je de pil na de diaree innam is er niets aan de hand?
Dacht ik ook? Maar idd, het is altijd goed om het veilig te doen dan, voor alle zekerheid
Maar je bent gewoon veilig als je de pil inneemt na diaree. Dan wordt het gewooon goed opgenomen. Zekerheid is goed hoor maar in dit geval onnodig.
Dit kan geen kwaad, volgens mij.

Anders maandag even HA bellen?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als je het niet vertrouwd gebruik je toch gewoon condooms tot je komende menstruatie of tot het moment dat je bijsluiter zegt dat het weer veilig is na vergeten van de pil (iets met week 1, 2 en 3)?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
De pil wordt binnen 8uur geheel opgenomen door je lichaam..dus geen probleem als je na inname 8uur geen diarree hebt..!
Life is good!
Ik zou totaal geen enkel risico nemen en deze cyclus zeker een condoom gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven