Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
FarFarAway schreef:
28-01-2018 14:29
Met 154 kg een ‘volle’ vrouw zijn? Echt vet ja o_o
Ja de term volle vrouw wordt steeds vaker gebruikt voor zwaar overgewicht/obesitas. Bij volle vrouw denk ik zelf meer aan volslank.
Alle reacties Link kopieren
154 kg vind ik dik. De term 'vol' vind ik maar raar, je kun niet ook leeg zijn :-D
Maar inhoudelijk, als dat stel zich er fijn bij voelt, wie zijn wij dan om commentaar te geven? Good for them!
Kwartel123 schreef:
21-01-2018 09:32
Grappig? Of bedoel je lachwekkend?

O, deze zie ik nu pas! Ik vind Charles vaak oprecht grappig. En ook zeker niet onsympathiek.
Lachwekkend is weer wat anders....zo is het niet. Ik moet soms om hem lachen, maar ik ben het ook soms met hem eens. Niet inzake dik en dun hoor. Dat gezeik erover....het een bestaat bij de gratie van het andere.
francieneke schreef:
28-01-2018 19:29
O, deze zie ik nu pas! Ik vind Charles vaak oprecht grappig. En ook zeker niet onsympathiek.
Lachwekkend is weer wat anders....zo is het niet. Ik moet soms om hem lachen, maar ik ben het ook soms met hem eens. Niet inzake dik en dun hoor. Dat gezeik erover....het een bestaat bij de gratie van het andere.
Misschien moet je hem eens een PBtje sturen ;-) Vindt-ie leuk hoor..
Antoon69 schreef:
28-01-2018 19:50
Misschien moet je hem eens een PBtje sturen ;-) Vindt-ie leuk hoor..

Ja ja.... ;-)
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
28-01-2018 19:55
Ja ja.... ;-)
Echt :P
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
28-01-2018 14:36
Ja de term volle vrouw wordt steeds vaker gebruikt voor zwaar overgewicht/obesitas. Bij volle vrouw denk ik zelf meer aan volslank.
Volle vrouw is zijn woordkeuze. Zij noemt zichzelf gewoon dik. En heeft daar geen problemen mee. Geweldig stel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven