Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Laten we het eerst maar eens eens worden over wat de definitie van dik is... Wat sommige mensen zien als dik noem ik normaal.
GinnyJones schreef:
07-12-2017 19:57
Laten we het eerst maar eens eens worden over wat de definitie van dik is... Wat sommige mensen zien als dik noem ik normaal.
Dat vind ik ook en als je het hebt over wat voller en dik daarin zit ook een groot verschil.
Alle reacties Link kopieren
WTF zijn lange tepels? Wat moet ik me daarbij voorstellen? :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
07-12-2017 20:54
WTF zijn lange tepels? Wat moet ik me daarbij voorstellen? :P
Haha, dat vroeg ik me ook af maar ik denk tepels die er uit zien alsof je het altijd koud hebt of geil bent. Dus geen ingetrokken tepels. als ik het fout heb hoor ik ook graag wat het dan wel is.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet aan die smintreclame denken.
...
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
07-12-2017 20:57
Haha, dat vroeg ik me ook af maar ik denk tepels die er uit zien alsof je het altijd koud hebt of geil bent. Dus geen ingetrokken tepels. als ik het fout heb hoor ik ook graag wat het dan wel is.
Ja dat klopt aardig. Lang zegt het toch al. Niet kort maar lang. Niet extreem ofzo (dat schijnt ook een fetish te zijn) maar ik denk ongeveer 1 cm. Je kunt er een kerstbal aan hangen. Volgens mij komt het ook meer voor bij donkere types, maar dat weet ik niet zeker, heb weinig ervaring met echt Hollands.

Er zijn zelfs apparaatjes voor om ze wat uit te rekken zie ik op amazon. Da's vrij bizar. Maar genoeg vrouwen die het van nature hebben. Zowel bij hele grote als kleine borsten.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
06-12-2017 17:06
Ik ben dik en ik vind mezelf heel aantrekkelijk. Dus ja
:cheer: :cheer: :cheer:
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Het is een kwestie van smaak he.. je hebt overal liefhebbers voor.

Ik ben zelf een dikke vrouw (niet stevig of mollig, maar echt dik) en ik heb over aandacht niet te klagen. Ik zou overigens de mannen niet de kost willen geven die er niet voor uit durven komen dat dik, rond en zacht toch wel erg lekker kan zijn 😉
Alle reacties Link kopieren
Dauntsey schreef:
10-12-2017 08:22
Het is een kwestie van smaak he.. je hebt overal liefhebbers voor.

Ik ben zelf een dikke vrouw (niet stevig of mollig, maar echt dik) en ik heb over aandacht niet te klagen. Ik zou overigens de mannen niet de kost willen geven die er niet voor uit durven komen dat dik, rond en zacht toch wel erg lekker kan zijn 😉
Ze zijn er toch echt... slank of normaal postuur, mollig of dik gaat mij toch echt te ver, zelfs voor een ONS.
-
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
07-12-2017 13:21
Ja, prijs jezelf gelukkig met zo’n perfect maatje. Ik vind slanke dames vele malen aantrekkelijker dan volslank. Mogelijks doordat ik zelf BMI van 20 heb en aandacht besteed aan gezond lichaam door frequent te sporten. Liever een maatje 36 dan 42. Liever een B-cup dan F-cup. Heerlijk trouwens om iemand in bed te hebben die petite is (dit staat ten slotte onder de sekspijler)... als ze groot formaat kan hebben.
Een vent met een BMI van 20 is nou niet bepaald gezond (en aantrekkelijk in mijn ogen).
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
07-12-2017 19:57
Laten we het eerst maar eens eens worden over wat de definitie van dik is... Wat sommige mensen zien als dik noem ik normaal.
Kom je niet uit.
Ik zag laatst mensen Roxeanne Hazes dik noemen (om een voorbeeld te noemen). Nou is zij niet super slank maar dik vind ik haar zeker niet.
Gewoon goed gevormd, 'Hollands welvaren' zoals vroeger gezegd werd.
Hi ik ben een volle dame, mijn man zegt altijd dat er dan meer is om van te houden
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
11-12-2017 09:15
Ze zijn er toch echt... slank of normaal postuur, mollig of dik gaat mij toch echt te ver, zelfs voor een ONS.
Dit weekend juist weer een ONS gehad met een forse dame. Ik vind dat best lekker, in bijna alle standjes hoor je dat lijf zo tegen je aan ketsen, pats pats pats.
minnimouse schreef:
11-12-2017 09:37
Kom je niet uit.
Ik zag laatst mensen Roxeanne Hazes dik noemen (om een voorbeeld te noemen). Nou is zij niet super slank maar dik vind ik haar zeker niet.
Gewoon goed gevormd, 'Hollands welvaren' zoals vroeger gezegd werd.
Ik vind haar een twijfelgeval tussen volle vrouw en dik. Als ze iets aan komt dan is ze wel echt dik vind ik.
Ik ben zelf een vrouw en slank, maar al vanaf ongeveer mijn tiende kwam ik erachter dat ik opgewonden raak van dik/vet.
Ik ben altijd slank gebleven, maar als ik te mager word, wat weleens is gebeurd, kan ik niet meer genieten van seks, laat staan klaarkomen.
Ik kan helaas alleen maar klaarkomen als ik mij voorstel dat ik dik ben.
Dikke vrouwen vind ik seksueel opwindend, maar niet perse mooi of aantrekkelijk.
Het is echt een fetish voor mij, al zal ik er nooit aan toegeven.
Als ik bvb een filmpje kijk van dikke sexy vrouwen dan raak ik automatisch opgewonden.
Altijd.
Ik vind het best vreemd van mezelf, vertel het verder tegen niemand, want...eigenlijk is het toch wel een beetje raar??
Als ik een man was dan zou ik misschien zelfs wel zo'n feeder kunnen zijn.
Ik schaam me daar een beetje voor.
Ik houd ook van gezond, dus daar zit een conflict.

Overigens val ik juist op hele slanke mannen.
Het is dus alleen maar bij vrouwen en ik ben zelf hetero.
Dus tja...wat moet je ermee?
Meestal dus gewoon echt niet over praten, eigenlijk nooit.
O ja, er is nog iets vreemds mee.
Op mijn tiende ontwikkelde ik ook anorexia en probeerde ik juist zo dun mogelijk te zijn.
Jarenlang heb ik helemaal niet van seks kunnen genieten door dit conflict.
Ik heb me weleens afgevraagd of ik dat tegen een therapeut zou moeten vertellen...zou een therapeut er iets mee kunnen?
Ik heb het nooit gedurfd.
Tegen 1 vriendin heb ik het eens verteld, toch zit me dat niet lekker, ik wou dat ik het geheim had gehouden.
Ik denk dat je bi bent met een voorkeur voor dikke vrouwen. Niks mis mee hoor. Ik ben hetero en kan niet opgewonden raken van een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten wat er zo vreemd aan zou moeten zijn. Dit soort voorkeuren zitten volgens mij ergens in de diepere lagen van het brein. Wat je er mee zou moeten? Niet veel meer dan over nadenken en voelen als je een vrouw ziet die aan jouw voorkeur tegemoet komt. Of je moet zelf de wens hebben om aan te komen, idk.

Mijn vrouw valt vast in jouw categorie. Hoewel ik er zelf niet zo'n expliciete voorkeur voor had zou slank mij niet (meer) kunnen bekoren. Het wordt vanzelf je norm/ standaard als je lang samen bent.
Blondie456 schreef:
11-12-2017 11:03
Ik denk dat je bi bent met een voorkeur voor dikke vrouwen. Niks mis mee hoor. Ik ben hetero en kan niet opgewonden raken van een vrouw.
Ik denk van niet, want ik raak alleen opgewonden door mij voor te stellen dat ik zelf die vrouw ben.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-12-2017 09:35
Een vent met een BMI van 20 is nou niet bepaald gezond (en aantrekkelijk in mijn ogen).
Dan vallen voor jou meteen ook veel van die 'sportschool types' af, met die afgetrainde lichamen met spiermassa.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
ooitverlegen schreef:
11-12-2017 11:04
Ik zou niet weten wat er zo vreemd aan zou moeten zijn. Dit soort voorkeuren zitten volgens mij ergens in de diepere lagen van het brein. Wat je er mee zou moeten? Niet veel meer dan over nadenken en voelen als je een vrouw ziet die aan jouw voorkeur tegemoet komt. Of je moet zelf de wens hebben om aan te komen, idk.

Mijn vrouw valt vast in jouw categorie. Hoewel ik er zelf niet zo'n expliciete voorkeur voor had zou slank mij niet (meer) kunnen bekoren. Het wordt vanzelf je norm/ standaard als je lang samen bent.
Zelf zou ik dat niet durven, aankomen.
Het blijft een stiekeme wens die ik niet durf uit te voeren.
Om gezondheidsredenen en omdat er toch een conflict zit.
Het is alleen maar voor de seks en het leven bestaat nu eenmaal njet alleen uit seks.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
11-12-2017 11:07
Zelf zou ik dat niet durven, aankomen.
Het blijft een stiekeme wens die ik niet durf uit te voeren.
Om gezondheidsredenen en omdat er toch een conflict zit.
Het is alleen maar voor de seks en het leven bestaat nu eenmaal njet alleen uit seks.
Om het met die intentie te "veroorzaken" is nogal wat inderdaad. Je komt ook niet heel langzaam iets aan door de jaren?
En anders gewoon bij fantasie houden, is heel gezond :)
Er moeten wel veel mannen zijn die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden, want er is een enorme markt voor.
Veel vrouwen zetten filmpjes van zichzelf online waarin ze telkens laten zien hoeveel ze zijn aangekomen en hun vet etaleren.
Die filmpjes krijgen enorm veel likes.

Al vraag ik me weleens af of er niet toch een soort van gespletenheid achter zit.
Het kan toch niet gezond zijn?
Ik zou het niet durven.
Zouden ze niet hartstikke veel spijt krijgen na bijvoorbeeld 10 jaar?
ooitverlegen schreef:
11-12-2017 11:14
Om het met die intentie te "veroorzaken" is nogal wat inderdaad. Je komt ook niet heel langzaam iets aan door de jaren?
En anders gewoon bij fantasie houden, is heel gezond :)
Nee, ik ben zeer atletisch gebouwd en kom uit een slanke familie.
Als ik soms iets aankom gaat het er meestal vanzelf weer vanaf.
Ik heb op een gegeven moment gewoon geen trek meer in eten.
Alleen nu door de zwangerschap heb ik duidelijk meer kont en benen en borsten en meer trek.
Misschien dat daar een paar kilo's van blijven.
Maar ook dat zit niet in de familie, mijn moeder, tantes, nichten, allemaal waren ze de zwangerschapskilo's in een mum van een tijd weer kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft geen link te plaatsen maar is het echt zo dat ze de bereikte toename willen etaleren? Dat is zeker niet gezond. Ik hoop dat ze die kilo's uiteindelijk ook wel weer kwijt kunnen raken omdat ze nog niet aan jojo'en zijn geweest met diëten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven