Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
En de huidige plussize modellen zijn echt wel een stuk forser dan een paar jaar geleden. Veel merken gebruiken voor hun plussize-lijnen modellen met maat 46 en met een lengte vanaf 1.75 is dat snel een BMI van 25-30.

Afbeelding
Hillegonda1 schreef:
30-12-2017 15:22
Glamour modellen, zoals die opgespoten pop van Youwish zijn wel vaak klein (ruim onder de 1.70), het gaat dan immers om de vormen en die komen duidelijker uit als borsten en billen dicht op elkaar zitten met een dunne taille er tussen.

Robyn Lawley is een fashion model met een tussen-maat. Erg lang en ongeveer maat 42. Wat mij betref met zo'n lengte een bijna perfect plaatje en volgens mij ook een perfect BMI. Geen over of ondergewicht.
Ik kan zelf op een plaatje ook vaak moeilijk beoordelen hoe lang een model is. Het viel me gewoon ineens op,vandaar.
YouWish schreef:
27-12-2017 17:03
Ok op hoop van zegen;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde graag even een voorbeeld geven van hoe je dus ook een kleine taille/maat kan hebben én prachtige vrouwelijke rondingen. Deze meid, met in mijn ogen dus het perfecte figuur, zit ook op maat 34/36.

Met haar zou ik dus direct ruilen! Wát een ongelofelijk sexy lichaam :yum:
Mooie vrouw en natuurlijk heeft zij rondingen.
Hillegonda1 schreef:
30-12-2017 15:25
Robin Lawlyn dus: boven de 1.80 meter en maat 42. Niet 'vol' wat mij betreft (behalve de boobs)

Afbeelding

Afbeelding
Ook een mooie vrouw en gewoon een normaal figuur!
Hillegonda1 schreef:
30-12-2017 15:25
Robin Lawlyn dus: boven de 1.80 meter en maat 42. Niet 'vol' wat mij betreft (behalve de boobs)
Inderdaad, Robyn Lawley heeft een heel aantrekkelijk uiterlijk. Alleen heeft ze eerder maat 40 (US 12).
Charles_Gentle28 schreef:
30-12-2017 16:03
Inderdaad, Robyn Lawley heeft een heel aantrekkelijk uiterlijk. Alleen heeft ze eerder maat 40 (US 12).

US 12 is zelfs maat 44 bij ons.
UK 12 is maat 40

ze is dus groter/voller dan je denkt.
Hillegonda1 schreef:
30-12-2017 16:06
US 12 is zelfs maat 44 bij ons.
UK 12 is maat 40

ze is dus groter/voller dan je denkt.
Het maakt niet zoveel uit welke maat ze heeft, omdat zij gewoon goed geproportioneerd blijft. Ze zal met maat 48 nog steeds in verhouding zijn.
YouWish schreef:
27-12-2017 17:03
Ok op hoop van zegen;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde graag even een voorbeeld geven van hoe je dus ook een kleine taille/maat kan hebben én prachtige vrouwelijke rondingen. Deze meid, met in mijn ogen dus het perfecte figuur, zit ook op maat 34/36.

Met haar zou ik dus direct ruilen! Wát een ongelofelijk sexy lichaam :yum:
Sorry hoor, maar die borsten zijn toch heel erg nep? Harde siliconen, moet er niet aan denken om ze te voelen.
-
typotypo schreef:
03-01-2018 19:39
Sorry hoor, maar die borsten zijn toch heel erg nep? Harde siliconen, moet er niet aan denken om ze te voelen.
Hey spuit11
Wauw, die Robin is echt fantastisch mooi! Ik merk door dit topic dat ik het totaalplaatje toch wel echt doorslaggevend vind (open deur, ik weet het). Dat opgespoten poppetje dat YouWish postte... Wel een leuk figuurtje hoor, maar door dat hoofd denk ik: eh, no thanks.
Winter is coming...
typotypo schreef:
Ik acht de kans ook klein :proud:
winterqueen schreef:
03-01-2018 20:08
Wauw, die Robin is echt fantastisch mooi! Ik merk door dit topic dat ik het totaalplaatje toch wel echt doorslaggevend vind (open deur, ik weet het). Dat opgespoten poppetje dat YouWish postte... Wel een leuk figuurtje hoor, maar door dat hoofd denk ik: eh, no thanks.
Waarom zo denigrerend?
Hillegonda1 schreef:
30-12-2017 15:35
En de huidige plussize modellen zijn echt wel een stuk forser dan een paar jaar geleden. Veel merken gebruiken voor hun plussize-lijnen modellen met maat 46 en met een lengte vanaf 1.75 is dat snel een BMI van 25-30.

Afbeelding
Deze vrouwen zijn toch gewoon (een beetje) dik?
-
typotypo schreef:
04-01-2018 09:01
Deze vrouwen zijn toch gewoon (een beetje) dik?
Ja, en ik vind ze veel sexier dan die magere modellen in dit topic. Bovendien lachen ze op deze foto, dat maakt het extra aantrekkelijk. Op de glamourfoto's kijken ze allemaal of ze net gehoord hebben dat hun partner of kind is opgepakt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
04-01-2018 09:24
Ja, en ik vind ze veel sexier dan die magere modellen in dit topic. Bovendien lachen ze op deze foto, dat maakt het extra aantrekkelijk. Op de glamourfoto's kijken ze allemaal of ze net gehoord hebben dat hun partner of kind is opgepakt.

Dat vind ik ook. Bovendien oog je op de foto altijd dikker dan je bent, tenzij er gefotoshopt wordt natuurlijk. Deze modellen zijn volgens mij niet te dik, maar heel gewoon.
Nee, ze zijn wel te dik. Maat 46 is gewoon een BMI met overgewicht (tussen de 25 en de 30) maar dat is dus helemaal geen ramp, zowel qua uiterlijk als qua gezondheid.
Toch vind ik ze niet te dik. Als het niet ongezond is, waarom zou het dan te dik zijn?
Dan is dat toch meer een kwestie van perceptie, van smaak ook.
francieneke schreef:
04-01-2018 10:54
Toch vind ik ze niet te dik. Als het niet ongezond is, waarom zou het dan te dik zijn?
Dan is dat toch meer een kwestie van perceptie, van smaak ook.

Heb je zelf ook dat figuur? Stel dat je dat had, zou je er dan iets aan doen?
Ik ben in mijn goeie maanden meer zoals die Australische dame die Hillegonda als eerste plakte, al ik heb wel een irritante plooi/rol in mijn zijkant/rug, en als ik (zoals nu na de feestdagen) meer buik en billen heb doe ik zeker wel mijn best om een paar kilo af te vallen, omdat ik niet zoals deze dames wil worden.
Ik ben dun. Maar ik zou juist meer vormen willen hebben. Zo heb ik eens een borstvergroting laten doen, maar dat ging helemaal fout.
De dame links en de dame tweede van rechts....daar zou ik wel mee willen ruilen.
Waarschijnlijk is te dun blijven soms net zo moeilijk te veranderen als teveel op de ribben hebben. Ik begrijp je motivatie voor een borstvergroting wel maar schreef hier eerder dat ik er als (borsten)man in principe geen voorstander van ben. Wel vind ik het heel erg voor je dat het fout is gegaan!
Mijn partner heeft overigens operatie(s) gehad m.b.t. overgewicht dus ik weet dat het allemaal geen eenvoudige dingen zijn.
Hillegonda1 schreef:
30-12-2017 15:35

Afbeelding
Ik kan mij nog herinneren dat deze foto ooit werd geplaatst.
Als voorbeeld van de normale vrouw, dus niet als voorbeeld van dikke vrouwen, maar juist om te laten zien hoe de gemiddelde vrouw eruit zou zien.
In tegenstelling tot al die geretoucheerde glamour modellen en zeer magere, bijna anorectische modelletjes van de laatste decennia.
typotypo schreef:
Ik vind het sowieso erg raar wat vrouwen van tegenwoordig zichzelf aandoen qua operaties om borsten te vergroten om er zogenaamd beter uit te zien.
Ik noem het zelfverminking en ik kan mij voorstellen dat het over een aantal jaren gezien wordt zoals wij nu naar de misvormde Chinese voetjes kijken.
Het bestaat al heel lang maar lijkt wel meer in de mode gekomen. Er zijn ook best goede redenen zoals bij een amputatie of geen borsten maar de methode is mijn grootste bezwaar. Helaas las ik niet lang geleden het bericht van een overleden vrouw die haar lichaam hierom beschikbaar had gesteld om onderzoek aan te doen. Ik schrok echt van de bevindingen maar er verandert weinig. Het is mooi dat er inmiddels een klein alternatief is maar dit is niet eenvoudig en snel als de bestaande siliconen oplossing.
shisha schreef:
04-01-2018 13:02
Ik kan mij nog herinneren dat deze foto ooit werd geplaatst.
Als voorbeeld van de normale vrouw, dus niet als voorbeeld van dikke vrouwen, maar juist om te laten zien hoe de gemiddelde vrouw eruit zou zien.
In tegenstelling tot al die geretoucheerde glamour modellen en zeer magere, bijna anorectische modelletjes van de laatste decennia.

Dit zijn stuk voor stuk dikke vrouwen. Laten we aub niet doen alsof maat 46 normaal is zeg...
shisha schreef:
04-01-2018 13:05
Ik vind het sowieso erg raar wat vrouwen van tegenwoordig zichzelf aandoen qua operaties om borsten te vergroten om er zogenaamd beter uit te zien.
Als buitenstaander kan je het mooier of lelijker vinden, maar voor de persoon in kwestie kan een borstvergroting een stil gekoesterd verlangen inwilligen. Als je ziet dat onzekerheid dan plaats maakt voor opnieuw fierheid, straalt zich dat uit naar de gehele aantrekkelijkheid van de dame. Persoonlijk vind ik dat kleine borsten heel aantrekkelijk kunnen zijn bij een tenger lijfje, maar begrijp anderzijds ook wel als die vrouw ze liever één cupmaat groter wil. Heel wat correcties ga je in het dagelijkse leven overigens nooit merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven