Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Bjort schreef:
27-12-2017 18:20
Prachtig lichaam idd

Ik zie er ook niet zo uit, ik heb niet zulke volle billen
Vind haar echt n onaantrekkelijk gezicht hebben...tis het totaalplaatje hè
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
27-12-2017 19:55
Dat is wel zo maar het gezicht is off topic hier.
Bimzarellio schreef:
27-12-2017 19:55
Ik vind haar gezicht ook niet lelijk, het is echt best wel een mooie vrouw
Mpeters00 schreef:
06-12-2017 17:05
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Waar is Mpeter00 eigenlijk? Die heeft dit topic geopend, maar heb ik verder nog geen enkele bijdrage zien leveren? Of heb ik er overheen gelezen? Ik ben nl. ook wel benieuwd wat hij (zij?) verstaat onder "wat voller op de dijen". Dan kunnen er hier meer aangeven of ze dat wel/niet aantrekkelijk vinden.
Misschien is TO geschrokken van een waarschuwing op 14 december?
Marana en Geraldine: bedankt voor jullie aardige reacties. Doet me goed.
YouWish schreef:
27-12-2017 17:49

En zo perfect is ze wel degelijk.
Ik vind het verre van perfect. Dit soort modellen krijg ik het niet warm of koud van.
BeerVanEenVent schreef:
28-12-2017 11:19
Ik vind het verre van perfect. Dit soort modellen krijg ik het niet warm of koud van.

Ik hou er ook niet van.

Wat vind jij ee mooi figuur?
Ik vind vooral dit hele topic onaantrekkelijk.
Nicotientje schreef:
28-12-2017 12:50
Ik vind vooral dit hele topic onaantrekkelijk.
Helemaal mee eens
Bjort schreef:
27-12-2017 18:20
Prachtig lichaam idd

Ik zie er ook niet zo uit, ik heb niet zulke volle billen
Te prachtig, ik kan er niet warm van worden. Vooral die emotieloze zombieblikken.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Perzina schreef:
28-12-2017 12:31
Ik hou er ook niet van.

Wat vind jij ee mooi figuur?
Een wat voller figuur dat er niet uitziet alsof er hard getraind wordt aan perfectie. Wat dat betreft oogt die Ashley Graham ook iets te gemaakt, maar dat is vast inherent aan dat soort fotografie. De rondingen blijven aantrekkelijk.
Juist ook de kleine imperfecties maken het dat iemand aantrekkelijk is voor mij.

Ik heb zelf ook heus dingen die je als kleine imperfectie kunt zien en zodoende de overweldigende aanblik van mijn grote-ogen-trekker enigszins compenseren.
YouWish schreef:
27-12-2017 17:03
Ok op hoop van zegen;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde graag even een voorbeeld geven van hoe je dus ook een kleine taille/maat kan hebben én prachtige vrouwelijke rondingen. Deze meid, met in mijn ogen dus het perfecte figuur, zit ook op maat 34/36.

Met haar zou ik dus direct ruilen! Wát een ongelofelijk sexy lichaam :yum:
Dat ziet er vreselijk nep uit. Mooie billen op de tweede foto, maar op de laatste weer vrij plat en gemiddeld. Borsten zijn duidelijk niet echt. Nee, ik vind haar figuur niet heel verleidelijk of mooi. Ik ben iets voller dan zij met ook een slanke taille en zou niet met haar willen ruilen.
diyer schreef:
25-12-2017 22:51
Nooit eerder van haar gehoord, maar google leverde wat foto's op. Leuk om te zien dat ik hetzelfde lijf en dus ook dezelfde verhoudingen heb als dit model en dus nog leuker om te lezen dat je haar lijf prachtig vindt. Mijn man zou mij namelijk liever 10 kilo lichter zien, ook al vindt hij mij ook echt nog wel mooi, maar wel minder dan vroeger.
Ik ben alleen ietsje minder bruin :cry:

Afbeelding
Niet de beste foto van Ashley. Toch vind ik dit een mooiere en meer sexy vrouw dan het slankere exemplaar op de foto.
YouWish: de gedachte is leuk, maar de foto's alleen al zijn enorm gefotoshopt; dus het geeft een verkeerd beeld van de werkelijkheid. Nog daargelaten wat er verder door de cosmetisch chirurg aan de lichamen gesleuteld is.
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-12-2017 13:21
YouWish: de gedachte is leuk, maar de foto's alleen al zijn enorm gefotoshopt; dus het geeft een verkeerd beeld van de werkelijkheid. Nog daargelaten wat er verder door de cosmetisch chirurg aan de lichamen gesleuteld is.
Tja nogmaals zij is ook te zien op tv en in verschillende video’s. Haar lichaam ziet er echt zo uit. Zoals ik al eerder zei dit zijn foto’s van een glamourfotoshoot, die worden altijd vreselijk veel bewerkt (heb dat werk zelf ook gedaan) maar dat wil niet zeggen dat de werkelijkheid dan tegen valt ofzo.

Ja ze heeft wel neptieten, opgespoten lippen, nephaar en een gezicht vol botox. Is ook zeker niet mijn smaak maar qua lichaam is zij voor mij pure perfectie :heart:
Tijdschriftenverslindster schreef:
27-12-2017 22:14
Marana en Geraldine: bedankt voor jullie aardige reacties. Doet me goed.
Graag gedaan lieverd :lips: :redrose: !
N00R85 schreef:
27-12-2017 13:56
Er zit nog een wereld tussen de uitgemergelde lichamen van modellen (maat 32) en de volle modellen (maat 44).

Waarom zie ik nooit een vrouw met een normaal/gezond lijf? Voor mij is 36-42 (bmi 19-24) nog steeds 'normaal', maar kennelijk ben ik de enige die er zo over denkt.
Dat vraag ik me ook af. Het is of maat 32/34 of vanaf maat 44 of meer. Dames met maat 36-42 of met een tenger,slank en normaal figuur zie ik echt te weinig als model rondlopen. En zowel modellen met kleine als ook met grote maten moeten minimaal 1,75 zijn. Maar niet alles vrouwen hebben deze lengte. Kleine vrouwen kunnen het toch even goed als lange vrouwen.
Geraldine schreef:
30-12-2017 14:20
Dames met maat 36-42 of met een tenger,slank en normaal figuur zie ik echt te weinig als model rondlopen.
Maat 36 vind je best nog tussen normale modellen, 40+ is eerder plus-size. En klein kan best, alleen gaat de taille dan mee richting mager zodat alles in verhouding blijft (zoals hierboven al herhaaldelijk aangehaald). Let wel, de hele discussie hoe een model eruit moet zien verschilt echter serieus van wat mensen hier als aantrekkelijk beschouwen...
Geraldine schreef:
30-12-2017 14:20
Dat vraag ik me ook af. Het is of maat 32/34 of vanaf maat 44 of meer. Dames met maat 36-42 of met een tenger,slank en normaal figuur zie ik echt te weinig als model rondlopen. En zowel modellen met kleine als ook met grote maten moeten minimaal 1,75 zijn. Maar niet alles vrouwen hebben deze lengte. Kleine vrouwen kunnen het toch even goed als lange vrouwen.
Glamour modellen, zoals die opgespoten pop van Youwish zijn wel vaak klein (ruim onder de 1.70), het gaat dan immers om de vormen en die komen duidelijker uit als borsten en billen dicht op elkaar zitten met een dunne taille er tussen.

Robyn Lawley is een fashion model met een tussen-maat. Erg lang en ongeveer maat 42. Wat mij betref met zo'n lengte een bijna perfect plaatje en volgens mij ook een perfect BMI. Geen over of ondergewicht.

Shit nog 3 posts voor ik plaatjes mag plakken.
2
3
Robin Lawlyn dus: boven de 1.80 meter en maat 42. Niet 'vol' wat mij betreft (behalve de boobs)

Afbeelding

Afbeelding
Charles_Gentle28 schreef:
30-12-2017 15:10
Maat 36 vind je best nog tussen normale modellen, 40+ is eerder plus-size. En klein kan best, alleen gaat de taille dan mee richting mager zodat alles in verhouding blijft (zoals hierboven al herhaaldelijk aangehaald). Let wel, de hele discussie hoe een model eruit moet zien verschilt echter serieus van wat mensen hier als aantrekkelijk beschouwen...
Dat klopt als een bus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven