Dikke vrouwen aantrekkelijk?
woensdag 27 december 2017 om 20:01
Dat is wel zo maar het gezicht is off topic hier.Bimzarellio schreef: ↑27-12-2017 19:55Vind haar echt n onaantrekkelijk gezicht hebben...tis het totaalplaatje hè

woensdag 27 december 2017 om 20:04
Ik vind haar gezicht ook niet lelijk, het is echt best wel een mooie vrouwBimzarellio schreef: ↑27-12-2017 19:55Vind haar echt n onaantrekkelijk gezicht hebben...tis het totaalplaatje hè

woensdag 27 december 2017 om 20:45
Waar is Mpeter00 eigenlijk? Die heeft dit topic geopend, maar heb ik verder nog geen enkele bijdrage zien leveren? Of heb ik er overheen gelezen? Ik ben nl. ook wel benieuwd wat hij (zij?) verstaat onder "wat voller op de dijen". Dan kunnen er hier meer aangeven of ze dat wel/niet aantrekkelijk vinden.

donderdag 28 december 2017 om 12:31
BeerVanEenVent schreef: ↑28-12-2017 11:19Ik vind het verre van perfect. Dit soort modellen krijg ik het niet warm of koud van.
Ik hou er ook niet van.
Wat vind jij ee mooi figuur?

donderdag 28 december 2017 om 17:22
Helemaal mee eens
donderdag 28 december 2017 om 17:28
zaterdag 30 december 2017 om 07:37
Een wat voller figuur dat er niet uitziet alsof er hard getraind wordt aan perfectie. Wat dat betreft oogt die Ashley Graham ook iets te gemaakt, maar dat is vast inherent aan dat soort fotografie. De rondingen blijven aantrekkelijk.
Juist ook de kleine imperfecties maken het dat iemand aantrekkelijk is voor mij.
Ik heb zelf ook heus dingen die je als kleine imperfectie kunt zien en zodoende de overweldigende aanblik van mijn grote-ogen-trekker enigszins compenseren.

zaterdag 30 december 2017 om 09:43
Dat ziet er vreselijk nep uit. Mooie billen op de tweede foto, maar op de laatste weer vrij plat en gemiddeld. Borsten zijn duidelijk niet echt. Nee, ik vind haar figuur niet heel verleidelijk of mooi. Ik ben iets voller dan zij met ook een slanke taille en zou niet met haar willen ruilen.YouWish schreef: ↑27-12-2017 17:03Ok op hoop van zegen;
Ik wilde graag even een voorbeeld geven van hoe je dus ook een kleine taille/maat kan hebben én prachtige vrouwelijke rondingen. Deze meid, met in mijn ogen dus het perfecte figuur, zit ook op maat 34/36.
Met haar zou ik dus direct ruilen! Wát een ongelofelijk sexy lichaam![]()

zaterdag 30 december 2017 om 09:51
Niet de beste foto van Ashley. Toch vind ik dit een mooiere en meer sexy vrouw dan het slankere exemplaar op de foto.diyer schreef: ↑25-12-2017 22:51Nooit eerder van haar gehoord, maar google leverde wat foto's op. Leuk om te zien dat ik hetzelfde lijf en dus ook dezelfde verhoudingen heb als dit model en dus nog leuker om te lezen dat je haar lijf prachtig vindt. Mijn man zou mij namelijk liever 10 kilo lichter zien, ook al vindt hij mij ook echt nog wel mooi, maar wel minder dan vroeger.
Ik ben alleen ietsje minder bruin![]()
![]()

zaterdag 30 december 2017 om 13:29
Tja nogmaals zij is ook te zien op tv en in verschillende video’s. Haar lichaam ziet er echt zo uit. Zoals ik al eerder zei dit zijn foto’s van een glamourfotoshoot, die worden altijd vreselijk veel bewerkt (heb dat werk zelf ook gedaan) maar dat wil niet zeggen dat de werkelijkheid dan tegen valt ofzo.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑30-12-2017 13:21YouWish: de gedachte is leuk, maar de foto's alleen al zijn enorm gefotoshopt; dus het geeft een verkeerd beeld van de werkelijkheid. Nog daargelaten wat er verder door de cosmetisch chirurg aan de lichamen gesleuteld is.
Ja ze heeft wel neptieten, opgespoten lippen, nephaar en een gezicht vol botox. Is ook zeker niet mijn smaak maar qua lichaam is zij voor mij pure perfectie

zaterdag 30 december 2017 om 14:15
Graag gedaan lieverdTijdschriftenverslindster schreef: ↑27-12-2017 22:14Marana en Geraldine: bedankt voor jullie aardige reacties. Doet me goed.

zaterdag 30 december 2017 om 14:20
Dat vraag ik me ook af. Het is of maat 32/34 of vanaf maat 44 of meer. Dames met maat 36-42 of met een tenger,slank en normaal figuur zie ik echt te weinig als model rondlopen. En zowel modellen met kleine als ook met grote maten moeten minimaal 1,75 zijn. Maar niet alles vrouwen hebben deze lengte. Kleine vrouwen kunnen het toch even goed als lange vrouwen.N00R85 schreef: ↑27-12-2017 13:56Er zit nog een wereld tussen de uitgemergelde lichamen van modellen (maat 32) en de volle modellen (maat 44).
Waarom zie ik nooit een vrouw met een normaal/gezond lijf? Voor mij is 36-42 (bmi 19-24) nog steeds 'normaal', maar kennelijk ben ik de enige die er zo over denkt.

zaterdag 30 december 2017 om 15:10
Maat 36 vind je best nog tussen normale modellen, 40+ is eerder plus-size. En klein kan best, alleen gaat de taille dan mee richting mager zodat alles in verhouding blijft (zoals hierboven al herhaaldelijk aangehaald). Let wel, de hele discussie hoe een model eruit moet zien verschilt echter serieus van wat mensen hier als aantrekkelijk beschouwen...

zaterdag 30 december 2017 om 15:22
Glamour modellen, zoals die opgespoten pop van Youwish zijn wel vaak klein (ruim onder de 1.70), het gaat dan immers om de vormen en die komen duidelijker uit als borsten en billen dicht op elkaar zitten met een dunne taille er tussen.Geraldine schreef: ↑30-12-2017 14:20Dat vraag ik me ook af. Het is of maat 32/34 of vanaf maat 44 of meer. Dames met maat 36-42 of met een tenger,slank en normaal figuur zie ik echt te weinig als model rondlopen. En zowel modellen met kleine als ook met grote maten moeten minimaal 1,75 zijn. Maar niet alles vrouwen hebben deze lengte. Kleine vrouwen kunnen het toch even goed als lange vrouwen.
Robyn Lawley is een fashion model met een tussen-maat. Erg lang en ongeveer maat 42. Wat mij betref met zo'n lengte een bijna perfect plaatje en volgens mij ook een perfect BMI. Geen over of ondergewicht.

zaterdag 30 december 2017 om 15:35
Dat klopt als een bus.Charles_Gentle28 schreef: ↑30-12-2017 15:10Maat 36 vind je best nog tussen normale modellen, 40+ is eerder plus-size. En klein kan best, alleen gaat de taille dan mee richting mager zodat alles in verhouding blijft (zoals hierboven al herhaaldelijk aangehaald). Let wel, de hele discussie hoe een model eruit moet zien verschilt echter serieus van wat mensen hier als aantrekkelijk beschouwen...