Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Marana-- schreef:
27-12-2017 17:14
Ik word zelf namelijk altijd een beetje kriegel van de norm van maat 36. Maar dat schreef ik ook al eerder hier, met mijn 1m80 pas ik gewoon nooit in maat 36. Mijn cup past er niet in, mijn benen zijn te lang. Ik schat dat deze mooie vrouw geen 1m80 is.
Dat denk ik ook niet :) ik bedoelde het ook eigenlijk niet zo alsof het de norm is. Het was meer een reactie op (pagina`s terug) er beweerd wordt dat slanke dames geen vrouwelijke rondingen hebben. Ook met maar 34/36 kan je een prachtig vrouwelijk lijf hebben, net zoals met maat 42/44. Dat was meer Mn punt :)
YouWish schreef:
27-12-2017 17:20
Dat denk ik ook niet :) ik bedoelde het ook eigenlijk niet zo alsof het de norm is. Het was meer een reactie op (pagina`s terug) er beweerd wordt dat slanke dames geen vrouwelijke rondingen hebben. Ook met maar 34/36 kan je een prachtig vrouwelijk lijf hebben, net zoals met maat 42/44. Dat was meer Mn punt :)
Eens. Dat onderscheid stoort me ook altijd. Alsof alleen vollere vrouwen mooie rondingen kunnen hebben en slanke vrouwen altijd rechttoe rechtaan zijn. Zo'n onzin.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-12-2017 17:17
Ze is ook op tv geweest (zonder photoshop dus) en haar lichaam is echt zo. Uiteraard zijn haar borsten niet echt.
Dat is zelfs op een piepklein schermpje al te zien dus zo perfect is het ook weer niet. Waarom schrijf je uiteraard?
ooitverlegen schreef:
27-12-2017 17:41
Dat is zelfs op een piepklein schermpje al te zien dus zo perfect is het ook weer niet. Waarom schrijf je uiteraard?
Omdat dat duidelijk te zien is.

En zo perfect is ze wel degelijk.
Deze foto’s zijn van een glamourfotoshoot, die worden standaard (behoorlijk) bewerkt. Wanneer iemand echter in bikini op tv rondhuppelt is dat een ander verhaal.
anoniem_96438 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 17:50
0.24% gewijzigd
Als je een punt wil maken dat slanke vrouwen ook rondingen kunnen hebben, dan maak je dat punt niet heel sterk door dan een foto van iemand met nep-tieten te plaatsen :HA:

Natuurlijk heb je in alle formaten, kleuren, soorten en wat je maar meer kan verzinnen mooie en lelijke vrouwen. En dan heb je het nog alleen maar over de buitenkant.
Kwartel123 schreef:
27-12-2017 17:49
Als je een punt wil maken dat slanke vrouwen ook rondingen kunnen hebben, dan maak je dat punt niet heel sterk door dan een foto van iemand met nep-tieten te plaatsen :HA:

Natuurlijk heb je in alle formaten, kleuren, soorten en wat je maar meer kan verzinnen mooie en lelijke vrouwen. En dan heb je het nog alleen maar over de buitenkant.
Want rondingen zitten alleen in tieten?

Ik doelde toch voornamelijk op haar heupen en perfecte billen bij een inimini taille. Gewoon heerlijk rond hoor, niks mis mee.
Ze is 1.60 m. En ook haar lippen zijn niet origineel :)
Corona67 schreef:
27-12-2017 17:54
Ze is 1.60 m. En ook haar lippen zijn niet origineel :)
Haha klopt. Die mogen best een tandje minder.
Maar goed voorbeeld weer dit. Als er een dik model wordt geplaatst is het allemaal fantastisch en prachtig maar een slank model moet weer flink afgekraakt worden. Interessant wel.
Corona67 schreef:
27-12-2017 17:54
Ze is 1.60 m. En ook haar lippen zijn niet origineel :)
Geen enkele? ;) Nog wat achtergrond kont-info?
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-12-2017 17:56
Maar goed voorbeeld weer dit. Als er een dik model wordt geplaatst is het allemaal fantastisch en prachtig maar een slank model moet weer flink afgekraakt worden. Interessant wel.
Het is maar net wat je leest of wat je wílt lezen. Er wordt hier door meerderen beweerd dat ze inderdaad een prachtig lichaam heeft. En dat dikkere model heeft daarentegen ook al commentaar gehad, lang niet iedereen vond dat “allemaal maar prachtig”.
Alle reacties Link kopieren
En al heb je 'geen' rondingen of rondingen op de 'verkeerde' plekken; dan kan je net zo goed prachtig zijn. Gelukkig is iedereen weer anders en valt iedereen op andere types. En gelukkig gaat het, hopelijk, vaak om meer dan alleen looks. Juist de diversiteit aan mensen maakt het zo interessant vind ik.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-12-2017 17:56
Maar goed voorbeeld weer dit. Als er een dik model wordt geplaatst is het allemaal fantastisch en prachtig maar een slank model moet weer flink afgekraakt worden. Interessant wel.
Ik kraak haar niet af maar ze had gewoon geen borstvergroting moeten nemen. De eerste foto is trouwens verschrikkelijk bewerkt, allesbehalve mooi!
HuLang schreef:
27-12-2017 17:57
Geen enkele? ;) Nog wat achtergrond kont-info?
Dat vertelde ze niet toen ik haar net belde. :proud:

Ik vind de buikomvang/kontomvang verhouding ook niet zo eerlijk gezegd. Te dun tov haar heupen.
ooitverlegen schreef:
27-12-2017 18:07
Ik kraak haar niet af maar ze had gewoon geen borstvergroting moeten nemen. De eerste foto is trouwens verschrikkelijk bewerkt, allesbehalve mooi!
Want..?
zoetjerminder schreef:
27-12-2017 15:28
Ik wil ook! :cry:
Samen?

Edit: je bent een man laat maar :P
Timetraveler schreef:
27-12-2017 18:05
En al heb je 'geen' rondingen of rondingen op de 'verkeerde' plekken; dan kan je net zo goed prachtig zijn. Gelukkig is iedereen weer anders en valt iedereen op andere types. En gelukkig gaat het, hopelijk, vaak om meer dan alleen looks. Juist de diversiteit aan mensen maakt het zo interessant vind ik.

:thumbsup:
YouWish schreef:
27-12-2017 17:03
Ok op hoop van zegen;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wilde graag even een voorbeeld geven van hoe je dus ook een kleine taille/maat kan hebben én prachtige vrouwelijke rondingen. Deze meid, met in mijn ogen dus het perfecte figuur, zit ook op maat 34/36.

Met haar zou ik dus direct ruilen! Wát een ongelofelijk sexy lichaam :yum:
Prachtig lichaam idd

Ik zie er ook niet zo uit, ik heb niet zulke volle billen
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 18:21
4.79% gewijzigd
YouWish schreef:
27-12-2017 17:17
Ze is ook op tv geweest (zonder photoshop dus) en haar lichaam is echt zo. Uiteraard zijn haar borsten niet echt.
Maar die borsten en die billen passen toch nooit in een maatje 34/36?
CommonSense schreef:
27-12-2017 18:20
Maar die borsten en die billen passen toch nooit in een maatje 34/36?
Lijkt mij ook niet, mijn billen zijn minder vol en ik pas in een maatje 34
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
27-12-2017 18:13
Want..?
Ik vind het niet mooi, de onnatuurlijke vorm is bijna altijd herkenbaar. Ik ben er gewoon geen voorstander van, ook niet vanwege de gezondheids bezwaren.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
27-12-2017 18:20
Maar die borsten en die billen passen toch nooit in een maatje 34/36?
Ligt aan de totale omvang. Als je mijn derrière ziet geloof je ook niet dat daar jeansmaat 26 met gemak overheen gaat. Maar de totale omvang is bij een mini zoals ik net zo groot als bij een hyperslank model van 1.85. Alleen de verhoudingen ogen anders.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Timetraveler schreef:
27-12-2017 09:38
Maar wat nou als ze al gewoon gezond eet en beweegt en toch een dergelijk figuur heeft? 'Moet' zij daar dan per sé wat mee? Gewoon wat hersenspinsels hoor.
Precies. Het zou zomaar kunnen dat zij -net als ik met hetzelfde lijf- normaal eet en beweegt en er gewoon zo uitziet. Niet iedereen met spek op de heupen veroorzaakt dat zelf door teveel te eten. Echter, ik vind het heel legitiem om te zeggen, ik accepteer dit lijf. Het hoort blijkbaar bij me en er dan wel voor te kiezen om niet hard te trainen of op dieet te gaan om maar te voldoen. Ik heb het er iig niet voor over en ben blij met mijn gezonde volle lijf. En eerlijk gezegd vind ik het een opsteker om te lezen dat veel mensen het ook mooi of OK vinden. Niet dat ik ooit het gevoel heb dat mensen (mannen) het lelijk vinden, maar het is fijn om het nog eens bevestigd te zien. En tuurlijk, smaken verschillen. Als je houdt van een tengere vrouw moet je niet bij mij zijn. Maar ik ben WEL gezond. En dus ok.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
25-12-2017 08:08
My point exactly.

Ook als ik taart afsla op een verjaardag krijg ik vaak te horen ‘doe niet zo ongezellig!’ ‘Ben je weer op dieet’ Of ‘jij kan dat toch mákkelijk hebben?!’

Eh ja. Ik kan het hebben omdat ik niet altijd alles naar binnen werk wat me wordt aangeboden.

Als een dikke vrouw wel taart aanneemt ga ik ook niet roepen; hey zou je dat wel doen? Je kan het helemaal niet hebben!

Hou toch op.


Mensen moeten zich niet zo bemoeien met wat anderen eten, dat vind ik ook. Maar wat ik eigenlijk nog veel erger vind, is die aannames die worden gemaakt. Jouw opmerking hierboven bijvoorbeeld vind ik echt heel erg onaardig. Alsof dikke mensen wel alles naar binnen werken. En jij spreekt het dan niet recht in iemands gezicht uit, maar dat maakt je echt geen haar beter. Feit dat jij een filter hebt in wat je uitspreekt, betekent niet dat jouw denkbeelden wel vriendelijk zijn.

Gelukkig zeg jij niks onaardigs, je denkt het alleen maar...
Wat een bijzondere conclusie...

Ik heb het letterlijk over mezelf, dat staat er toch ook? Ik ken ook slanke mensen die alles naar binnen kunnen schuiven zonder een gram aan te komen. Bij mij werkt dat zo niet. Als ik taart/chips enz eet kom ik wel aan. Bijzonder irritant dat mensen dan zeggen ‘dat ik het makkelijk kan hebben’. Ja, dat komt dus omdat ik dingen afsla.

Bizar wat voor wending jij eraan weet te geven.. :nut:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven