dilemma

05-04-2012 21:21 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
giraf007 wijzigde dit bericht op 14-04-2012 18:55
Reden: privacy
% gewijzigd
I always tell the truth, even when I lie
Hoe zou je het vinden als hij dat zou doen?
*
Ik zou het zelf niet kunnen als ik verliefd zou zijn, gewoon geen zin in hebben aan een ander aan m'n lijf. En ik zou het andersom ook niet waarderen als het me geflikt werd.
nou ga dan neuken
Wil je graag een relatie met die jongen die je sinds 3 maanden mee omgaat? En stel dat een bezoekje aan je SV een toekomstige relatie met die jongen in de weg zou staan, zou je het er dan om laten?
Je hebt hoe dan ook geen relatie met die jongen. Dan zou je namelijk niet zo over hem praten.

Op zich zou het wel zo vriendelijk zijn dat ook aan hem duidelijk te maken voordat je iemand anders je jeuk laat krabben...
Goede basis voor jullie relatie, neuken met wie maar voorhanden is als je jeuk hebt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tsja..lastig.

Er is nog niks gezegt over exclusief met elkaar omgaan?

In dat geval zou ik het gewoon doen en niet de behoefte hebben het te vertellen.
*
*
Dat je er behoefte aan hebt zegt eigenlijk al genoeg.

Ik zou het wel gewoon doen maar er een streep onder zetten met die ander.

Het klinkt niet alsof je gek genoeg op hem bent.
Je hebt nog geen relatie met die jongen en weet niet eens of het wel een relatie gaat worden. Hij gaat er nooit achter komen als je wel naar je SV gaat, en kennelijk kan jij seks en liefde prima scheiden en komen er geen ingewikkelde liefdes-gevoelens bij die SV kijken.

Kortom: ik zou lekker gaan en het gewoon nooit tegen die jongen zeggen.
Zeg maar Spijker.
*
ja spijker wat jij zegt is ook wel weer heel waar
.
giraf007 wijzigde dit bericht op 05-04-2012 21:49
Reden: dubbel
% gewijzigd
Oh je hebt al gesmst, nou jammer

Tja misschien ben ik daar wat makkelijker in hoor. Als je nog niet hebt uitgesproken dat iets een relatie is, verwacht ik van de ander geen exclusiviteit en neem ik aan dat de ander dat ook niet van mij verwacht.

Moet je natuurlijk niet in zijn stamkroeg met een ander gaan staan sjansen want dan gooi je je eigen glazen wel in. En ook niet rotzooien met een derde die ook een oogje op je heeft, want dan wordt het ook wel erg ingewikkeld.

Maar in deze situatie, met iemand die al je SV was eerder en ook nog met een flinke afstand ertussen, had ik het denk ik wel gedaan.
Zeg maar Spijker.
Stel dat die jongen jou nu smst, zal je dan nog steeds overwegen om naar je sv te gaan?
Behandel hem zoals je zelf graag behandelt wilt worden. Ik denk dat je zelf ook wel aanvoelt dat het niet ok is, als je het hem niet wilt vertellen.
*
quote:giraf007 schreef op 05 april 2012 @ 21:37:

ik denk niet dat een bezoekje aan mn SV een relatie in de weg staat want die andere jongen zou daar niet achter hoeven te komen. Ik weet niet of ik een relatie met hem wil. Vind hem leuk maar irriteer me ook aan het weinige contact (dagen wachten met terug smsen, altijd wat te doen hebben in het weekend)Waarom niet naar je SV toe gaan? Je hebt tenslotte nog geen vastigheid met je "nieuwe" relatie, hij is misschien ook nog zoekende en wil waarschijnlijk ook nog geen vaste verplichtingen met jou aangaan. Mogelijk heeft hij zoals jijzelf aangeeft meer neukertjes dus gewoon naar je SV gaan om met hem te neuken.
*
Als het maar een uur naar hem toe rijden is, waarom ga je dan niet nu naar hem toe dan?
Ja... misschien is die andere ook wel een soort sv.

Misschien is duidelijkheid wel een goed plan.
TO, nou meid ga lekker naar je sv toe en geniet er lekker van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven