dom en geil
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:09
Ik ben gefrustreerd, ik, of mijn lichaam verlangt naar seks met een vriend van mij, maar omdat we allebei een beetje moeilijke mensen zijn hebben we erg weinig seks gehad in de laatste drie maanden, terwijl het verlangen er bij ons allebei zat.
Nu lijkt het alsof het gevoel bij mij is geimplodeerd.
Echt een beetje ziek ben ik ervan op een vreemde manier, serieus.
Normaal helpt het om het dan maar met mezelf te doen, maar nu niet.
Ik voel mij nogal dom nu en ook nogal dierlijk terwijl ik geen idee heb wat ik er mee moet.
Ik heb al gedoucht, allerlei dingetjes geprobeerd, niets helpt.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zo maar seks zou willen of kunnen hebben met iemand anders, alleen nu ineens zou ik het bijna met een willekeurige voorbijganger doen.
Zo ken ik mezelf helemaal niet.
Ik denk dat ik maar binnen moet blijven met de gordijnen dicht totdat ik weer veilig de straat over kan of zoiets.
Is dit herkenbaar, of ben ik de enige die zich zo dom voelt vandaag?
Nu lijkt het alsof het gevoel bij mij is geimplodeerd.
Echt een beetje ziek ben ik ervan op een vreemde manier, serieus.
Normaal helpt het om het dan maar met mezelf te doen, maar nu niet.
Ik voel mij nogal dom nu en ook nogal dierlijk terwijl ik geen idee heb wat ik er mee moet.
Ik heb al gedoucht, allerlei dingetjes geprobeerd, niets helpt.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zo maar seks zou willen of kunnen hebben met iemand anders, alleen nu ineens zou ik het bijna met een willekeurige voorbijganger doen.
Zo ken ik mezelf helemaal niet.
Ik denk dat ik maar binnen moet blijven met de gordijnen dicht totdat ik weer veilig de straat over kan of zoiets.
Is dit herkenbaar, of ben ik de enige die zich zo dom voelt vandaag?
woensdag 2 november 2016 om 20:47
Ik schreef al eerder dat hij wat gezondheidsproblemen had, waardoor hij regelmatig plat moet liggen een paar uur of zelfs een hele dag en nu is hij blijkbaar toch weer ziek.
Vandaar dat hij gisteren en vanochtend zo moe was.
Dat maakt het wel wat anders vind ik, omdat tja...als ik bijvoorbeeld erge buikpijn heb, regelmatig...erg regelmatig, dan heb ik ook niet zo veel zin meer in seks.
Ik hoop dat hij snel weer beter is.
Vandaar dat hij gisteren en vanochtend zo moe was.
Dat maakt het wel wat anders vind ik, omdat tja...als ik bijvoorbeeld erge buikpijn heb, regelmatig...erg regelmatig, dan heb ik ook niet zo veel zin meer in seks.
Ik hoop dat hij snel weer beter is.