Domme vrouwen komen makkelijker klaar.

29-04-2008 13:31 83 berichten
Jezus zei het al:"Zalig zij de domme en de onwetende".

Voor meer info:

"'Slimmerik heeft orgasmeprobleem'

Hoger opgeleide vrouwen krijgen moeilijker een orgasme omdat ze te vaak bezig zijn met denken. Dat blijkt uit gezaghebbend Duits onderzoek, schrijft het Britse tabloid The Sun. Hoe hoger de vrouw in kwestie is opgeleid, des te kleiner de kans op een bevredigend seksleven.

Zo'n 62% van de vrouwen met een diploma heeft orgasmeproblemen. Bij vrouwen zonder diploma heeft slechts 38% moeite met klaarkomen."

bron: http://www.spitsnieuws.nl...heeft_orgasmeproblee.html

Ik vraag me dan af, geldt dat ook voor mannen.

Antonio, kom jij een beetje makkelijk klaar?
Helaholalalala schreef op 29 april 2008 @ 15:46:

Ooohhh vandaar..... ik zeg ook steeds tegen mijzelf dat ik niet zo veel moet denken....
Yep! Het is óf denken óf klaarkomen. Daar weten wij mannen alles van. Iets met multitasken weet je wel? Nou, vrouwen kunnen dus óók niet multitasken, zoveel is nu wel duidelijk.
Foei Geve toch.... denken en doen.... Gelukkig kan ik wel heeeel veeeeel tegelijk doen als ik niet denk en wel doe....:-P

Maar dat heeft dan weer niets met klaarkomen te maken... Klaarmaken terwijl ik ook andere dingen doe... daar ben ik dan wel weer heel goed in!
Alle reacties Link kopieren
Iemand klaarmaken?
Iets en iemand..

je sv op het aanrecht nemen terwijl je de paprika snijdt..
ik ben er helemaal klaar mee.
Onzin onzin.....heb best wat diplomaatjes....klaarkomen doe ik als de beste X-D
Oei, ik heb een probleem .. !

Ik heb mijn studies zowel in het Frans als in het Nederlands gedaan ...

Als studiekeuze heb ik dan ook voor iets heel saais juridisch gekozen...

En ik die dacht dat ik zo geweldig kon klaarkomen ...

@ Sarah : respect, jij mooie vrouw !!!
Als dat ook voor mannen geldt, dan ben ik dus best wel slim.

Ik ga vanavond schandalig lopen zuipen, minimaal de helft van de hersencellen kapot, en dan probeer ik het gewoon nog eens!
absoluteEinstein schreef op 29 april 2008 @ 13:31:

Dat blijkt uit gezaghebbend Duits onderzoek, schrijft het Britse tabloid The Sun.

Het was een enquete van een duitse lifestylewebsite, waaraan 2005 vrouwen hebben meegewerkt. Of dat nou gezaghebbend onderzoek is, vraag ik me af. Maar niet te lang, want dat is weer slecht voor jeweetwel.

http://www.bequeen.de/lus...smus-umfrage-59520?full=y
maar het heeft wel te maken met denken! Toen ik nog bij mn ouders woonde...dacht ik altijd veel te veel na over dat ik bijvoorbeeld te laat thuis zou komen, als ik bij een jongen was ofzo. Toen ik op mezelf ben gaan wonen...was die spanning opeens weg. Sindsdien is mijn sexleven echt een geweldige groei meegemaakt hahaha! En klaarkomen?! ZOO..het liefst op alle mogelijke manieren haha!
maar waarom in de ZOO dan??, wat is daar nou weer zo speciaal aan????
Xander68 schreef op 29 april 2008 @ 16:37:

Onzin onzin.....heb best wat diplomaatjes....klaarkomen doe ik als de beste X-D

Lieverd, jij bent toch geen vrouw??

Ik las ook eerst diplo... maatjes, je weet wel die mannetjes die belangrijk zijn.

hahahahaha
o misschien ben je dan homo???
ook leuk
Ik ben vandaag nog niet klaargekomen, maar ik heb wel heel veel nagedacht, zo goed ?
Nijntje schreef op 29 april 2008 @ 15:36:

He, waar gaat het over? |-)

*komt klaar*

X-D

Dat, en ik heb vandaag geloof ik een domme dag. X-D
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
sarah2ndlife schreef op 29 april 2008 @ 17:26:

maar waarom in de ZOO dan??, wat is daar nou weer zo speciaal aan????
Vind ik altijd zo lekker...al die dierengeluiden om me heen, word ik ook lekker wild van ;-) :jump:
Kijk, heb ik eindelijk eens een reden om te gebruiken waarom ik mijn studie nooit afgemaakt heb......ha......

Trouwens, hoe vaker je klaarkomt hoe dommer of......?
ja, want dan zit er echt niks in je bovenkamer, dusss
Uff, dan ga ik gezellige tijden tegemoet.....
Belgenmoppie schreef op 29 april 2008 @ 17:32:

Ik ben vandaag nog niet klaargekomen, maar ik heb wel heel veel nagedacht, zo goed ?
Moed houden Moppie; de dag is nog niet om ... :rolling:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik heb gewerkt tot 10 uur vanavond en ik heb met de collega's nog even wat gaan drinken... , nul de botten verstand dus nog in mijn hoofd, ik vind dat ik nu echt wel recht heb om eens vreselijk hard te komen ... 8-P
Zeg Sarah, is dat nu je eigen foto, je avatar? Hoe zit dat dan met je "privacy"? Daar ben je toch zo zuinig op?
ja, maar anderen zijn niet zo zuinig op mijn privacy en dan kan ik dus maar beter zelf profileren wie ik ben .

Ik weet niet hoelang ik het laat staan.
Mooie foto Sarah. Je lijkt overigens erg op een oud-collegaatje van me, ook zo'n belachelijk knap kind ;-)

Wat ben je overigens ontzettend vroeg op, vandaag spelen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven