Doorgeef vraag seks, deel 91

vrijdag 4 augustus 2017 om 09:09
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Muziek erbij of leidt dat je teveel af?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Muziek erbij of leidt dat je teveel af?

woensdag 13 september 2017 om 19:52
woensdag 13 september 2017 om 19:53
Een fwb kun je ook hebben als je single bent.
Oh dat is heerlijk! Zijn genot, de juiste manier vinden door goed op zijn geluiden en bewegingen te letten, en dat hij daarna klaarkomt in mijn mond.. En dat ik bepaal wanneer. Ik vind dat echt heel geil. Voelt... machtig.
Wat wil jij niet meer meemaken of doen op t gebied van seks?
Oh dat is heerlijk! Zijn genot, de juiste manier vinden door goed op zijn geluiden en bewegingen te letten, en dat hij daarna klaarkomt in mijn mond.. En dat ik bepaal wanneer. Ik vind dat echt heel geil. Voelt... machtig.
Wat wil jij niet meer meemaken of doen op t gebied van seks?
anoniem_351411 wijzigde dit bericht op 13-09-2017 19:55
Reden: Te laat...
Reden: Te laat...
53.81% gewijzigd

donderdag 14 september 2017 om 11:10
Skizzo, dat was ook mijn gedachte. Hard wegrennen?!
Tuurlijk heb ik zo mn voorkeuren, maar ik val toch echt meer op karakter, intelligentie en humor dan op uiterlijk. Maar een goede lichamelijke verzorging vind ik wel heel belangrijk.
Iemand met spinazie tussen de tanden, hard voor wegrennen of gewoon even zeggen en alsnog lekker zoenen?
Tuurlijk heb ik zo mn voorkeuren, maar ik val toch echt meer op karakter, intelligentie en humor dan op uiterlijk. Maar een goede lichamelijke verzorging vind ik wel heel belangrijk.
Iemand met spinazie tussen de tanden, hard voor wegrennen of gewoon even zeggen en alsnog lekker zoenen?

donderdag 14 september 2017 om 11:26