Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
zaterdag 14 oktober 2017 om 14:44
Dat ik mijn vriendin wel eens een andere lul zou willen zien pijpen in/door een gloryhole. Mijn vriendin is de enigste die die fantasie van mij weet. Dat ik wel eens een trio VMV zou willen doen weten er heel veel. Is dan ook de meest voorkomende fantasie van mannen lijkt me.
Welke fantasie van je is dit jaar werkelijkheid geworden?
Welke fantasie van je is dit jaar werkelijkheid geworden?

zaterdag 14 oktober 2017 om 23:39

maandag 16 oktober 2017 om 11:47
Nee, ik kan openheid waarderen en onafhankelijk daarvan hun verlangens al dan niet beantwoorden.
Doe je met een nieuwe partner in bed direct wat je zelf van ervaring opgedaan hebt (bijvoorbeeld exotische standjes, anaal...) en skip je de intro of ga je samen opnieuw all-over-again op ontdekkingstocht?
Doe je met een nieuwe partner in bed direct wat je zelf van ervaring opgedaan hebt (bijvoorbeeld exotische standjes, anaal...) en skip je de intro of ga je samen opnieuw all-over-again op ontdekkingstocht?
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 16-10-2017 15:09
0.33% gewijzigd
maandag 16 oktober 2017 om 11:56

maandag 16 oktober 2017 om 13:03
Ik heb geen vast lijstje met wat ik een eerste keer met iemand nieuws niet doe. Soms is er vooraf via app al wel duidelijk besproken wat geil lijkt dus dan kan dat best anale seks zijn bij de eerste keer. Soms is het maar gewoon uitvinden wat op dat moment prettig voelt.
Zoen je altijd voordat je seks hebt?
Zoen je altijd voordat je seks hebt?