Doorgeef-vraag-seks-deel-92
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:20
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:37
Ik voel mezelf zeker niet onweerstaanbaar sexy, maar als ik lekker in mijn vel zit, me op mijn gemak voel, als ik zie dat een ander van mij geniet, dan word ik ongeremd en verdwijnen mijn onzekerheden. Dan voel ik mij het meest sexy.
Door welke herinnering krijg jij het nog weleens warm van binnen of van die adrenaline-kriebels?
Door welke herinnering krijg jij het nog weleens warm van binnen of van die adrenaline-kriebels?
dinsdag 17 oktober 2017 om 23:23
woensdag 18 oktober 2017 om 07:47
woensdag 18 oktober 2017 om 11:25
Ik hou wel van iets minder subtiele woorden. Mijn borsten zijn gewoon tieten en het mannelijk geslachtsdeel is een pik. Het moet ook vooral niet te moeilijk zijn. Ik hoef voor mijn taalgebruik tijdens de sex geen literaire prijs te winnen ofzo. Het gebruik van woorden als 'genotsstaaf' zijn voor mij dus een prima reden om een man te zeggen dat hij zich weer aan mag kleden.
Talking of which: heb je wel eens een partner tijdens de sex 'het bed uit gezet'?
Talking of which: heb je wel eens een partner tijdens de sex 'het bed uit gezet'?
woensdag 18 oktober 2017 om 11:55