Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?

maandag 20 november 2017 om 09:47
maandag 20 november 2017 om 09:59
Dat ligt eraan wat je onder flirten verstaat. Voor mij is flirten een bijzondere manier van contact maken, ik doe het met mannen en vrouwen. Flirten met als insteek seks vind ik binnen je relatie een beetje triest, vooral als dat niet binnen de afspraken valt.
Wie heb je voor het laatst met wat gemasseerd?
Wie heb je voor het laatst met wat gemasseerd?
.

maandag 20 november 2017 om 12:37
Over het algemeen door penetratie. Geneukt worden en dan klaarkomen is voor mij het meest intens. Het is ook heel erg iets dat je samen doet en dat heeft voor mij wel een meerwaarde. Beffen/vingeren enzo is voor mij meer een welkome afwisseling.
Is beffen/pijpen alleen voorspel of kan het voor jou ook een main course zijn?
Is beffen/pijpen alleen voorspel of kan het voor jou ook een main course zijn?

maandag 20 november 2017 om 13:02
Dus 's avonds telt ook? Ja, ik heb momenteel eigenlijk alleen in het weekend sex wanneer ik in bed lig. De rest is 'overdag'. Het is deels omdat ik sex niet perse in een bed hoef te hebben, maar het ligt ook wel een beetje aan mijn huidige situatie (gescheiden, een van de jongens woont nog thuis: ik neem doordeweeks geen scharrels om te blijven slapen).
Liever spontane 'overdag-sex' of de toch wat meer standaard* s'avonds-in-bedsex?
*De locatie en de tijd als standaard, de sex kan natuurlijk zo bizar zijn als je het maar wilt maken
Liever spontane 'overdag-sex' of de toch wat meer standaard* s'avonds-in-bedsex?
*De locatie en de tijd als standaard, de sex kan natuurlijk zo bizar zijn als je het maar wilt maken