Doorgeefvraag seks, deel 93

20-01-2019 17:52 3000 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zal je ooit een trio willen doen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn allereerste vriend. Die heeft - ik zeg het maar zoals het gegaan is - mij op mijn zeventiende anale penetratie opgedrongen. Geen prettige ervaring. Het was geen verkrachting maar het zat er dicht tegen aan.

Vraag voor mensen met vaste partner: hoe initieert jij seks?
Alle reacties Link kopieren
Zorgen dat ik fris ben, gezellig samen een drankje doen, elkaar aandacht geven, zo min mogelijk aan in bed, knuffelen.

Zou jij met zo veel van je huidige partner houden als ze kleine borsten had of als hij een kleine piemel had?
Als hij een kleine piemel had, zou hij nooit mijn partner zijn

Wat doe je als je partner bij herhaling laat weten/merken geen seks met je te willen?
Alle reacties Link kopieren
Als hij geen seks met mij zou willen, zou hij nooit mijn partner zijn.

Met hoeveel mensen tegelijk zou jij maximaal seks willen hebben?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Heb jij een trigger? Een blik, woord of gebaar waardoor je meteen "aan" staat
Niet 1 die ALTIJD zal werken en meerdere die grote kans op succes hebben.

Wat vind jij er van als je partner jarretels draagt (ja, deze vraag is sekseneutraal bedoeld)?
Dat zou ik echt een enorme afknapper vinden

Waarom zijn kleine borsten hetzelfde als een kleine pik? Dwz: is voor mannen grote borsten altijd meer genieten?
Net zo min als iedere vrouw meer van een grote pik geniet, zijn grote borsten voor iedere man een ding. Daar komt nog bij dat borsten vooral een visuele rol spelen tijdens seks en minder een fysieke, wat bij een pik bijna omgekeerd evenredig andersom is. Het is kortom niet zo'n goede vergelijking.

Heb jij weleens een sekspartner online ontmoet of een poging daartoe gedaan? In hoeverre speelt taalgebruik daarbij een rol bij de selectie en bij het succes van de pogingen?
De nodige sekspartners eerst online ontmoet en zowel taalgebruik als tekstinhoud spelen een hele grote rol bij de keuze vervolgens in real af te spreken

Wat kan er voor jou opwindend zijn aan een bepaald dialect en aan een stem?
Qua stem en dialect zijn mijn voorkeuren niet heel sterk en vrij cliché: een hese stem kan sexy zijn en het Vlaams heeft wel wat. Qua afkeur van dialect heb ik er wel 1: Volendams. Dat is gelijk einde oefening.

Wie is beter in dirty talk: mannen of vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Daar kun je vast niks algemeens over zeggen, maar ik denk: mannen. Ik ben er zelf tenminste niet zo goed in maar ik sla er wel op aan.

Van welk seksgerelateerd woord word jij spontaan weer droog/slap?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Knuffelrock op de achtergrond

Holle of bolle rug voor haar tijdens doggy?
Alle reacties Link kopieren
Holle

Welke rol spelen voeten bij jou tijdens de sex?
Alle reacties Link kopieren
Een hele grote rol van beide kanten.

Probeer je -als je een nieuw stel leert kennen- te visualiseren hoe ze seks hebben?
...
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen bij stellen, ik probeer dat heel vaak te visualiseren ;-)

Hoe vaak heb je in gedachte als sex met iemand gehad voordat je met diegene gaat sexen?
Alle reacties Link kopieren
ik vind de fantaseren wel altijd erg leuk! Dus ik speel het wel al in mijn hoofd af.


Wat is je favoriete plek om online een minnaar/minnares te vinden?
Alle reacties Link kopieren
list_message/29512487

Wat doet er bij jou soms pijn tijdens de seks maar niet genoeg om de boel compleet te stoppen?
...
Alle reacties Link kopieren
Op de bank, met laptop op schoot.

Dapperste keuze die je ooit gemaakt hebt?
Alle reacties Link kopieren
En doet die laptop dan pijn?

De dapperste keuze? Een winkel kopen.

Wanneer bedreef je voor het laatst vastbindseks? Was je de binder of de gebondene?
...
Alle reacties Link kopieren
Aantal jaar geleden, ik had de vrouw aan het bed vast gebonden, was een mega toffe ervaring.

Dominant of onderdanig?
Alle reacties Link kopieren
Het bestaat beide maar dat is je vraag niet neem ik aan.
Ik zou best mijn dominante kantje eens willen onderzoeken maar vooralsnog neem ik in bepaalde omstandigheden binnen mijn relatie de onderdanige rol in.

Wat is er zo leuk aan juist onderdanig of juist dominant zijn?
...
Alle reacties Link kopieren
Dominant: het echt geile is de onderwerping van de andere, de macht en verantwoordelijkheid die het je geeft waardoor ik me juist nog meer op de ander ga richten...

Ik laat de vraag nog even staan
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo leuk aan juist onderdanig of juist dominant zijn?

Ik zelf vind het mega geil als ik de dominante persoon kan uitgangen tijdens het sexspel. De macht = geilheid. Ik heb zelf ervaren dat de meeste vrouwen dit dan ook heel erg sexy/geil vinden als de man dominant is.

Wat trekt meteen de aandacht bij jou, wat moet een vrouw of man hebben?
Alle reacties Link kopieren
Een goede mond met tanden. Je hoeft er geen meetlat langs te halen maar in mijn bed geen verbouwbekkies.

Weet jij binnen een minuut of je "het er op kan"?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja vaak wel, vaak val ik op een bepaald type en weet ik dat wel heel snel... vaak gaat het toch op de fysieke aantrekkingskracht.


Wat vind je van de interactieve speeltjes wat je tegenwoordig kunt bedienen op afstand met je mobiel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven