Doorgeefvraag seks, deel 93

20-01-2019 17:52 3000 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zal je ooit een trio willen doen?
Alle reacties Link kopieren
Zoals een eitje ofzo bedoel je? Ik zou het best eens willen proberen maar dat is meer omdat ik het hilarisch vind dan heel geil.
Ik zou dan het liefst op verjaars bij mijn schoonfamilie zitten en hem haarscherp in de gaten houden elke keer als hij op zijn mobiel zit te prutsen...

Heb je wel eens zoiets geprobeerd? Wat vonden jullie ervan?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog geen ervaring mee.. vraag blijft even staan :-)


Heb je wel eens zoiets geprobeerd? Wat vonden jullie ervan?
Nee

Wat vind je van vrouwen/mannen die vele vele sekspartners hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Zo interessant dat je er op een forum een heel topic aan kunt wijden.
Mijn mening, meer seks is in beginsel altijd beter. Solves world problems.
Sterotypes doen dat niet. Gelijkwaardigheid is key.

Na de hoeveelste partner dacht je van: hey, ik ben hier best goed in?
Alle reacties Link kopieren
Van mijn laatste partner kreeg ik heel veel positieve feedback en dat gaf mijn zelfvertrouwen in bed wel een boost. Dat was de eerste keer dat iemand dat zo expliciet benoemde, dus dat moet sekspartner nr. 10 of 11 geweest zijn.

Welk compliment over je seksualiteit staat jou nog bij?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Compliment krijgen over de controle die ik had over mijn orgasme. Dat geeft je ego wel een boost.

Hoeveel uur per dag gebruik jij je gsm?
En dat is een seksgerelateerd gegeven omdat??

Welke voornaam associeer jij met seks?
De voornaam van mijn laatste sekspartner