Doorgeefvraag seks, deel 93

20-01-2019 17:52 3000 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zal je ooit een trio willen doen?
Alle reacties Link kopieren
Zoals een eitje ofzo bedoel je? Ik zou het best eens willen proberen maar dat is meer omdat ik het hilarisch vind dan heel geil.
Ik zou dan het liefst op verjaars bij mijn schoonfamilie zitten en hem haarscherp in de gaten houden elke keer als hij op zijn mobiel zit te prutsen...

Heb je wel eens zoiets geprobeerd? Wat vonden jullie ervan?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog geen ervaring mee.. vraag blijft even staan :-)


Heb je wel eens zoiets geprobeerd? Wat vonden jullie ervan?
Nee

Wat vind je van vrouwen/mannen die vele vele sekspartners hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Zo interessant dat je er op een forum een heel topic aan kunt wijden.
Mijn mening, meer seks is in beginsel altijd beter. Solves world problems.
Sterotypes doen dat niet. Gelijkwaardigheid is key.

Na de hoeveelste partner dacht je van: hey, ik ben hier best goed in?
Alle reacties Link kopieren
Van mijn laatste partner kreeg ik heel veel positieve feedback en dat gaf mijn zelfvertrouwen in bed wel een boost. Dat was de eerste keer dat iemand dat zo expliciet benoemde, dus dat moet sekspartner nr. 10 of 11 geweest zijn.

Welk compliment over je seksualiteit staat jou nog bij?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Compliment krijgen over de controle die ik had over mijn orgasme. Dat geeft je ego wel een boost.

Hoeveel uur per dag gebruik jij je gsm?
En dat is een seksgerelateerd gegeven omdat??

Welke voornaam associeer jij met seks?
De voornaam van mijn laatste sekspartner

Wat koop jij vooral online aan seksartikelen?
Speeltjes.

Wanneer en met wie had jij voor het eerst telefoonseks?
Alle reacties Link kopieren
paar maanden geleden met een vriendin

is bij telefoonseks voor jou de stem opwindend genoeg of heb je liever het beeld erbij op de telefoon
Liever het beeld erbij, dat is handig want dan weet je zeker dat je met het juiste geslacht te maken hebt.

Heb jij wel eens tiewraps meegenomen naar een hotelkamer en zo ja, waarom?
Alle reacties Link kopieren
Nee.

Heb je wel eens een hotelkamer gebruikt met een ander, zonder dat aan je partner te vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ja.

Heb je wel eens een hotelkamer gebruikt met een ander terwijl je partner het wist?
...
Ja

Wat doet/wat zou de wetenschap dat je partner met een ander bezig is met je doen als jij zelf niks omhanden hebt?
Alle reacties Link kopieren
Jeeezz dat is een hele moeilijke want voor mij heeft dat alles te maken met de persoon met wie hij dat doet.... maar als hij in mijn ogen de juiste keuze zou maken zou ik daar enorm geil van worden.

Als je ongemerkt kon toekijken, zou je dan je partner bezig willen zien met een ander?
Nooit meegemaakt, ik denk dat als de relatie zo open is dat je dat weet ik ook zelf voor een date zou zorgen of gewoon thuis mijn ding zou doen.
Ja.

Welke lichaamsdelen zijn bij jou allemaal weleens buiten gebruik gesteld gedurende seks (door vastgebonden te zijn, een gag, blinddoek etc.)?
anoniem_6428789dcd711 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:13
Reden: net te laat
6.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk alle wel, behalve mijn lage regionen. Ook met enkelboeien kun je geneukt worden ;-D

Fantaseer je wel eens over een speciaal seksmeubel?
...
Alle reacties Link kopieren
Om eerlijk te zijn vind ik een fucking machine wel intrigerend, maar weet niet zeker of dat als meubel kwalificeert. Een chaise van Liberator komt wel eens voor in een fantasie - sterker, zou ik wel willen hebben. Veel is erop mogelijk en ze zijn qua design mooi, stijlvol en elegant. Dat is voor mij ook belangrijk.

Heb je wel eens aan anaalplug in gehad of zou je dat wel eens willen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die heb ik wel eens in gehad. Soms om me te laten voelen van wie ik nou eigenlijk ben en soms als straf. Ik heb namelijk een schijthekel aan die dingen.

Is jouw bed eigenlijk na elke vrijpartij aan een verschoninkje toe?
...
Nee hoor, ik neuq altijd zeer keurig, geen geklieder hier.

Denk je dat er een zekere leeftijd komt dat je geen seks meer hebt?
Alle reacties Link kopieren
Hee troel! :bigkiss:

Ja. Ik heb besloten dat ik op mijn 68ste plus 3 maanden voor het laatst seks ga hebben.

Ken(de) jij iemand die seksend gestorven is?
...
Haaaai blomke! :rose:

Nee, die ken ik niet. Lijkt me wel een mooie dood.

Zou dat in een euthenasieverklaring vastgelegd kunnen worden?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alles vastleggen maar of het garanties geeft... geen idee!

Hoe lang spook jij al op de sekspijler van viva rond?
...
Gut.. ehm... dat is net zoiets als vragen naar de leeftijd van een vrouw :$
Lang, maar met grote tussenpozen.

Wanneer was jouw leukste tijd op de sekspijler?
Alle reacties Link kopieren
Een maand, of zoiets.... uberhaupt op het hele forum, niet alleen op deze pijler.

Raak je wel eens opgewonden van een scenario in een vraag die hier gesteld wordt? Een scenario dat je nog niet kende, iets dat nieuw voor je is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven