Doorgeefvraag seks, deel 93

20-01-2019 17:52 3000 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zal je ooit een trio willen doen?
Echt onnodig, wat mij betreft


Op welke manier word je het liefst verleid?
Onverwachts op momenten dat ik het niet verwacht. Door bijv dirty talk.

Welke openbare plek zou je sex willen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Op het strand in een warm land.

Heb je wel eens littekens opgelopen door seks? Zo ja welke?
Geen permanente, maar wel regelmatig afdrukken van handboeien die dagen later nog zichtbaar waren. En een klant van me, een prachtige wat rijpere dame, die er een opmerking over maakte.

Wat vind jij van de libidoloze discussie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat de libidoloze discussie is, dus ik antwoord maar even opde vorige vraag:
Ja, ik heb een litteken op mijn sleutelbeen (bijtwond). En mijn man heeft nog steeds mijn 'strepen' (krassen) op zijn schouderbladen, al zij het aardig licht.


Wat is de libidoloze discussie?
Alle reacties Link kopieren
Alle discussies die gaan over het geen zin hebben in sex.

Wat vindt je daarvan?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Heel zinnig maar ook schrijnend. Als mensen hun sekstype meenemen in hun partnerkeuze is er veel minder seksleed lijkt me.

Hoe open ben jij in gezelschap over je seksleven?
...
Alle reacties Link kopieren
Redelijk open bij vrienden, maar ik bespreek liever geen details. Dat is privé.

Bespreek je wel eens seks tot in het detail met een vriendin/vriend?
Alle reacties Link kopieren
Erg open over mijn seksleven, ze geloven me alleen niet......

Wat voor sekstypes zijn er allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Als je heel nieuwsgierig bent kun je een accountje aanmaken: https://www.lc.nl/extra/Matchen-jullie- ... 34734.html

Geloof jij dat mensen sekstechnisch in hokjes te stoppen zijn?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het heel simpel... 2 types.
Geen interesse in sex, gebeurt weinig, zijn er wel tevreden mee.
Wel interesse in sex en lusten en doen (bijna) alles. En zijn er ook lekker druk mee.

Hebben jullie andere hokjes?
Alle reacties Link kopieren
Enerzijds ja, iemand die een sterke voorkeur heeft voor sub of dominant, is in dusverre in een hokje te plaatsen. Zelfde geldt voor fetishes. In dusverre zijn mensen sekstechnisch in hokjes te stoppen.

Maar anderzijds nee, gezien seks en de wensen die daarbij horen heel fluctuerend (kunnen) zijn.

Dubbele post, maar ik denk dat mijn antwoord evengoed antwoord geeft op de voorgaande vraag? Ikzelf ben voor mijn gevoel niet in een specifiek hokje te stoppen, maar zal niet zeggen dat dat in de toekomst niet kan veranderen. :-D

Waar zou jij op sekstechnisch gebied beter in willen zijn? En wanneer ben je wel erg tevreden over je eigen kunnen?
anoniem_395802 wijzigde dit bericht op 21-02-2020 09:39
Reden: Dubbel antwoord gegeven dus kleine aanpassing
21.80% gewijzigd
Oefening baart kunst!!

Wat zou je doen als het libido van je partner beneden niveau is?
Alle reacties Link kopieren
Beneden niveau? Als in: minder hoog dan normaal gesproken? Of als in: beneden het vriespunt?

In beide gevallen me zorgen maken en proberen te ontdekken waardoor dat komt, want dat is totaal niet normaal voor mijn man.
Als het echt langere tijd op vriespunt-niveau is, zou ik (in overleg) elders neuken.


Wat is je meest pijnlijke ervaring op sexgebied, fysiek gezien?
Alle reacties Link kopieren
In onze prille relatie probeerden we eens anaal, maar in een lomp moment zat hij plots, zonder opwarming, te diep. Sindsdien hebben we dat nooit meer geprobeerd :)

Waar wordt jij meteen opgewonden van?
Alle reacties Link kopieren
Als ik denk aan hoe mijn alleenstaande buurvrouw met mij flirt en hints speelt.

Wat is de grootste effort die je ooit hebt gedaan voor sex?
Seks moet geen moeite kosten

Met wie lig je nu/straks in bed?
Met m'n schatje, maar of er gesext gaat worden is nog maar de vraag.

Is er iets wat je nooit zou doen met je partner, hoe graag die dat ook wil?
Een partner hebben betekent onvoorwaardelijk liefhebben! En dus is alles bespreekbaar.....

Seks op een eerste date, ja of nee?
Het kan als het vertrouwd voelt, meestal door bijvoorbeeld elkaar ervoor al uitvoerig te sturen, hoewel dat een impulsieve one-night-stand ook heerlijk zijn.

Na hoeveel dates dook je het bed in met je laatste sekspartner?
Alle reacties Link kopieren
N 3 dates doken wij het bed in


Wij gaan in maart een sex challenge doen, iemand daar ervaring mee?
Een sexchallenge als in...de meeste mannen/vrouwen pijpen, neuken, vastbinden of wa? Klinkt als iets onzinnigs lig. Maar veel succes!

String, boxer, slip of niks?
Alle reacties Link kopieren
Met slapen niets, overdag strakke slip.

Las dit weekend een interview met Nina de la Parra in de volkskrant. Ze heeft het onder andere ook over sex en dat de Surinaamse mannen iets kunnen wat de West-Europeese mannen niet kunnen. Ze wilde niet zeggen wat. Weten jullie wat ze hier bedoeld?
Nou ik ben benieuwd...heb een aantal Surinaamse bedpartners gehad, maar buiten de mooie tint zag/voelde ik niets anders.

Doet een mooie tintje jou ook iets?
Alle reacties Link kopieren
Jazeker wel, ik heb een paar keer het bed gedeeld met een Surinaamse en genoten van die prachtige donkerbruine zachte huid en hoe dat afstak tegen mijn wel wat zongebruinde blanke huid.

Vind je vrijen met een dame/heer met een andere nationaliteit, Japan,China noem maar op verrassend anders ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven