Doorgeefvraag seks, deel 94

27-08-2020 22:38 3003 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Wat is de belangrijkste reden waarom het ene orgasme fijner is dan het andere?
Alle reacties Link kopieren
Gaat het niet, thanx?

Hoe zou een dameskoororgie eruitzien in jouw fantasie?
...
Bij een dameskoor stel ik me er wat ingehouden meisjes bij voor. Het begint met een meisje dat vertelt over haar eerste ervaringen met een ander meisje, waarbij de andere meisjes aan haar lippen hangen (nog niet letterlijk). Ze worden een beetje opgewonden hoe dat gaat dus het meisje doet het bij een ander meisje voor. Enfin, dat breidt zich uit tot een aan de lippen hangend (nu wel letterlijk) festijn. Het wordt steeds gezelliger en hitsiger. Natuurlijk zit er een dominant meisje bij dat een onderdanig meisje beveelt wat te doen. Heel toevallig hebben ze ook ergens een womanizer en een vibo liggen waarmee ze het onderdanige meisje bewerken. Ik vermoed dat als ze tegen een hoogtepunt aan zitten vrij hoge tonen uitslaan. Daarna doen ze enigszins beschaamd hun kleding aan. Volgende week weer?

Heb je een andere variant hierop? Zo ja, vertel.
anoniem_372700 wijzigde dit bericht op 05-06-2021 23:28
1.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie (en hoor) heel veel gekronkel, lillend vlees en driestemmig gekreun.

Welk topic op de sekspijler lees je het liefst?
...
Het minnaartopic want -meestal- veelzijdig.

Nav een ander topic. Hoe was je laatste neuq en omschrijf deze.
Randjefietsen voor mij, bevredigend voor de ander, meer wil ik er niet over kwijt.

Zou jij iemand herkennen op foto (op online seksfotopagina’s of zo) als je daar alles naakt zag behalve zijn/haar gezicht?
Yes, is al eens gebeurd ;-D

Sta jij ergens (onherkenbaar) naakt op een seksueel getinte website?
Alle reacties Link kopieren
Als dating sites meetellen, ja.

Heb je wel eens geblinddoekt klaargelegen voor een seksdate?
Ja.

Wat heb je liever (bij jezelf of de ander) : jarretels, mooie kousen en lingerie of een kruisloze panty(suit)?
Jarretels en mooie kousen, al is een opengeritste catsuit ook erg lekker.

Heb je jezelf wel eens geboeid voor een date, zo dat alleen je date je kon bevrijden?
Nee.

Hoe gevoelig zijn jouw (m/v) tepels?
10 op een schaal van 10 waarbij 10 het meest gevoelig is

Zoek jij wel eens de lingerie of de boxer en/of andere (club)kleding uit voor je liefje voor een bepaalde gelegenheid samen?
anoniem_377731 wijzigde dit bericht op 06-06-2021 21:35
Reden: Geen idee op welke pagina ik zat
23.45% gewijzigd
Ik geef wel richtlijnen.

Hoe zou een herenkoororgie eruitzien in jouw fantasie?

(Noot: om de vraag door iedereen te kunnen laten beantwoorden mag de dirigent of de begeleidende dwarsfluit-speler vrouw zijn)
Alle reacties Link kopieren
Een kringetje van piemels in konten. De eerste pakt de laatste en zo is het kringetje rond.


Wat zou jij doen met een dwarsfluit? (en we zitten op de sekspijler hè?)
...
Daar kan je vast lekker mee slaan, of geslagen worden

Ben jij wel eens stenen sexshop geweest en wat heb je daar toen gekocht?
Ja, ik denk dat mijn eerste aankoop een seksboekje was, later ook video banden en speeltjes.

Wat jammer dat ik geen panfluit speelster suggereerde.

Voor de beelddenkers onder ons: hoeveel man is er denk jij minimaal nodig om Roos haar piemelkontcirkel mooi rond te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
8. Minstens

Zou jij één van die 8 willen zijn als je man was of als je man bent?
...
Ja.

Zit je met blote edele delen in de zon vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Niet perse.


Doe je tijdens de warme dagen meer aan soloseks of is daar geen verschil in met de winterse dagen.
Mss iets meer maar eigenlijk maakt het niet uit.

Ben je in een parenclub weleens flink bekeken terwijl je aan het neuken was?
Ja

Wat zou je doen als in een parenclub toeschouwers dichbij komen en je aanraken terwijl bezig bent met iemand?
Als ik zin heb mag hij of zij meedoen :P

Staat jouw volgende neuk al op de agenda?
Ja.

Als er een pot zou zijn van 100.000 euro en er zou 1.000 euro uitgaan per seconde dat het duurt voordat je klaar komt, hoeveel geld zou je dan kunnen verdienen als de tijd NU in gaat?
Wat een onmogelijke vragen stel je soms Febag :whip:
Als ik even snel reken vrees ik dat ik niks verdien.

Heb je al een scenario in je hoofd voor je volgende neuk?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ze gaat facesitten. Zij maakte dit vorige maand voor de eerste keer mee, maar kan er niet over zwijgen. We doen het dus nog eens. Ik hoop niet dat ze vanaf nu niets anders wil.

Hebben jullie meer/minder/zelfde bij grote warmte?
Alle reacties Link kopieren
Oops... Verkeerde topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven