doorgeefvraag
zaterdag 28 februari 2009 om 00:07
Ja! Vroeger op de kleuterschool, moesten we een oud shirt en/of broek meenemen, daar draaiden we dan knopen in en dan ging de hele bliksemse bende in de ecoline... Gaaf! Helemaal hippie weet je wel
.
Krijg jij elke vlek er weer uit, ook op 30 graden?
Krijg jij elke vlek er weer uit, ook op 30 graden?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 28 februari 2009 om 00:10
zaterdag 28 februari 2009 om 00:26
Qua kleding dan maar: een simpele maar elegante strapless (lange!) jurk met diep uitgesneden rug, met split. In zwart of wit graag. Daar hoge hakken onder en ik heb niks meer te wensen
Zou je zo'n jurk naar de kroeg aan durven doen?
Zou je zo'n jurk naar de kroeg aan durven doen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 28 februari 2009 om 08:24
Nee verduld, nog steeds niet! Goeiemorgen trouwens... koffie?
Wie is er ook al buiten geweest en heeft mogen merken dat het echt helemaal niet koud is, de vogels er blijkbaar ook alweer zin aan hebben en de bakker zijn lunch al zo'n beetje gehad heeft?
Wie is er ook al buiten geweest en heeft mogen merken dat het echt helemaal niet koud is, de vogels er blijkbaar ook alweer zin aan hebben en de bakker zijn lunch al zo'n beetje gehad heeft?
zaterdag 28 februari 2009 om 08:47
Het goeie, in mijn geval de linker. Als ik probeer mijn rechter eerst aan de grond te zetten, is de kans groot dat ik inenen doorrol en op mijn snuit plof.
Haal js 's weekends ook croissantjes bij de bakker op de hoek?
Haal js 's weekends ook croissantjes bij de bakker op de hoek?