doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 12:08
dinsdag 29 april 2008 om 12:18
Veel geflirt draait niet op sex uit..
Heb inderdaad wel eens geflirt met iemand en dat draaide bijna op sex uit.. maar toen ze meldde dat t wat zou gaan kosten ging het niet door.
Woeha..
Gebeurt bijna nooit dat ik niet doorheb met een lichte zeden mevroi van doen te hebben.
Heb je wel eens geld gevraagd voor sex met een niet-nr.1?
Heb inderdaad wel eens geflirt met iemand en dat draaide bijna op sex uit.. maar toen ze meldde dat t wat zou gaan kosten ging het niet door.
Woeha..
Gebeurt bijna nooit dat ik niet doorheb met een lichte zeden mevroi van doen te hebben.
Heb je wel eens geld gevraagd voor sex met een niet-nr.1?
dinsdag 29 april 2008 om 12:45
Ik ga nooit (meer) naar de hoeren..
Heb het heel lang geleden wel eens gedaan, (in het kader van try before you die).. maar bevestigt in de indruk die ik al had.. Het is business.. er is geen gevoel, er is geen klik, het is niks...
Ooit wel eens een SV gehad die me vertelde dat het haar wel geil leek als ik haar betaalde.. dat ze dan mijn hoer was..
Leek mij niet geil.. dus
geen deal.
Even zo goed nog 2 jaar een relatie gehad
Als je met je SV iets onderneemt (wine, dine, hotel) en er moet betaald worden.. wie doet dat dan? Hij , zij, 50/50?
Heb het heel lang geleden wel eens gedaan, (in het kader van try before you die).. maar bevestigt in de indruk die ik al had.. Het is business.. er is geen gevoel, er is geen klik, het is niks...
Ooit wel eens een SV gehad die me vertelde dat het haar wel geil leek als ik haar betaalde.. dat ze dan mijn hoer was..
Leek mij niet geil.. dus
geen deal.
Even zo goed nog 2 jaar een relatie gehad
Als je met je SV iets onderneemt (wine, dine, hotel) en er moet betaald worden.. wie doet dat dan? Hij , zij, 50/50?
dinsdag 29 april 2008 om 12:56
dinsdag 29 april 2008 om 13:10
- 's morgens: yep
- pikante foto's wel met mobiel gemaakt, maar nooit verstuurd, altijd ergens in een online album gezet
- webcamsex, is dat
1) sex met iemand waarbij dat geregistreerd wordt met webcam
of
2) ikke masturberen voor de cam en zij masturberen voor de cam
1) niet gedaan
2) wel gedaan met mn SVtjes in Hong Kong
Wel eens in een hotel een bekende tegenkomen vergezeld van een voor jou onbekende? En toen?
- pikante foto's wel met mobiel gemaakt, maar nooit verstuurd, altijd ergens in een online album gezet
- webcamsex, is dat
1) sex met iemand waarbij dat geregistreerd wordt met webcam
of
2) ikke masturberen voor de cam en zij masturberen voor de cam
1) niet gedaan
2) wel gedaan met mn SVtjes in Hong Kong
Wel eens in een hotel een bekende tegenkomen vergezeld van een voor jou onbekende? En toen?
dinsdag 29 april 2008 om 13:27
dinsdag 29 april 2008 om 13:29