doorgeefvraag
vrijdag 2 mei 2008 om 17:53
Een beetje praten is ok,
maar aan een stuk door lullen tijdens het vrijen
vond ik geen succes.
En de ander zag er verzorgd uit zo op het eerste gezicht.. opgemaakt, smaakte goed bij het zoenen...
maar ontdaan van de kledij... stonk ze...
naar zweet, en ook tussen haar ..... afijn....ik zal je de details besparen.
Niet iedereen hoeft naar bloemetjes te ruiken, maar er zijn grenzen aan wat mijn neusslijmvlies wenst te handlen.
Geblinddoekt of geboeid of allebei of geen van beiden
maar aan een stuk door lullen tijdens het vrijen
vond ik geen succes.
En de ander zag er verzorgd uit zo op het eerste gezicht.. opgemaakt, smaakte goed bij het zoenen...
maar ontdaan van de kledij... stonk ze...
naar zweet, en ook tussen haar ..... afijn....ik zal je de details besparen.
Niet iedereen hoeft naar bloemetjes te ruiken, maar er zijn grenzen aan wat mijn neusslijmvlies wenst te handlen.
Geblinddoekt of geboeid of allebei of geen van beiden
vrijdag 2 mei 2008 om 17:58
vrijdag 2 mei 2008 om 18:23
vrijdag 2 mei 2008 om 20:08
vrijdag 2 mei 2008 om 22:14
sex onder invloed...
@mac: luf&lust&libido -> YES
onder invloed van drank:
een beetje is ok (beetje = dat je het zelf eigenlijk niet merkt, behalve dat het langer duurt voor je komt).
beetje veel is niet ok.... (kegel.. sperma schijnt ook niet te smaken heb ik me laten vertellen.... zelf moeite om mn kop dr bij te houden)
onder invloed van slikken/spuiten/snuiven: niet geprobeerd en hou ik ook zo.
praten en andere geluiden tijdens de sex: opwindert of afknappert?
@mac: luf&lust&libido -> YES
onder invloed van drank:
een beetje is ok (beetje = dat je het zelf eigenlijk niet merkt, behalve dat het langer duurt voor je komt).
beetje veel is niet ok.... (kegel.. sperma schijnt ook niet te smaken heb ik me laten vertellen.... zelf moeite om mn kop dr bij te houden)
onder invloed van slikken/spuiten/snuiven: niet geprobeerd en hou ik ook zo.
praten en andere geluiden tijdens de sex: opwindert of afknappert?
vrijdag 2 mei 2008 om 22:16
Goh, ex-minnaar gezien vandaag ... een paar pintjes gedronken, en ik heb echt niet veel nodig om het te voelen, maar zelfs al was ik bloednuchter, ik ben niet (meer) verliefd op hem, maar ... toch is hij iets meer ... (ik was dus toch wel een beetje onder invloed van alcohol) Onze "band" valt trouwens op, dus we kunnen niet anders dan dimmen ... jammer.
Daarom stel ik volgende vraag : een seksmaatje mét iets meer : lekker of schrikt het je af ?
Daarom stel ik volgende vraag : een seksmaatje mét iets meer : lekker of schrikt het je af ?