doorgeefvraag
vrijdag 2 mei 2008 om 10:43
vrijdag 2 mei 2008 om 10:54
vrijdag 2 mei 2008 om 10:58
vrijdag 2 mei 2008 om 11:11
ik heb zelf nooit iets gedaan wat ik niet lekker vond (anders deed ik het niet)
andersom misschien wel es een paar kleine dingen bij mij gedaan waarvan ik dacht: mwah..ik weet niet..bijv als je net klaargekomen bent en ze zit je ballen te masseren alsof ze aan het melken is...tja..is niet bepaald lekker te noemen..
wel eens iets bij een ander gedaan wat hij/zij niet zo geweldig vond?
andersom misschien wel es een paar kleine dingen bij mij gedaan waarvan ik dacht: mwah..ik weet niet..bijv als je net klaargekomen bent en ze zit je ballen te masseren alsof ze aan het melken is...tja..is niet bepaald lekker te noemen..
wel eens iets bij een ander gedaan wat hij/zij niet zo geweldig vond?
vrijdag 2 mei 2008 om 11:18
Jemig.. nooit bij de hand gehad..
Ik zou het bespreken, uitleggen waarom ze nul op het rekest krijgt, waarom het voor mij niet hoeft.. en ze blijft maar drammen.... dan voel ik me niet zo gerespecteerd.. en dan zou ik er denk ik wel mee kappen ja.
Respect voor elkaar. Nodig?
Of niet nodig, als er maar lekker van hopsa gegaan kan worden?
Ik zou het bespreken, uitleggen waarom ze nul op het rekest krijgt, waarom het voor mij niet hoeft.. en ze blijft maar drammen.... dan voel ik me niet zo gerespecteerd.. en dan zou ik er denk ik wel mee kappen ja.
Respect voor elkaar. Nodig?
Of niet nodig, als er maar lekker van hopsa gegaan kan worden?
vrijdag 2 mei 2008 om 11:21
quote:stewardess schreef op 02 mei 2008 @ 11:15:
Nee, dus. Hij wilde mij in uniform. Daar voel ik me absoluut niet sexy in, dussss.
Stew, bij mij mag je uniform uit (Roland: Commentaar inslikken )
Ja, naar buiten..
Ben zo blij dat we weer naar buiten kunnen.
Buitensex.. lekker? of alleen als er even geen gelegenheid is het binnen te doen (gebeurt soms bij sv-en)?
Nee, dus. Hij wilde mij in uniform. Daar voel ik me absoluut niet sexy in, dussss.
Stew, bij mij mag je uniform uit (Roland: Commentaar inslikken )
Ja, naar buiten..
Ben zo blij dat we weer naar buiten kunnen.
Buitensex.. lekker? of alleen als er even geen gelegenheid is het binnen te doen (gebeurt soms bij sv-en)?
vrijdag 2 mei 2008 om 11:23
quote:stewardess schreef op 02 mei 2008 @ 11:19:
Het is over met een sv, is het verstandig om dan nog een laatste keer af te spreken om afscheid te nemen?
Depends, als je de beslissing het over te laten zijn is genomen in elkaars bijzijn: Niet nodig.
Als de beslissing telefonisch/electronisch hebt genomen.. en hij was in goede harmonie.. dan JA
(2 weken geleden nog op zo'n wijze afscheid genomen van mijn Vlaamse Vlammetje)
Vraag blijft staan
Het is over met een sv, is het verstandig om dan nog een laatste keer af te spreken om afscheid te nemen?
Depends, als je de beslissing het over te laten zijn is genomen in elkaars bijzijn: Niet nodig.
Als de beslissing telefonisch/electronisch hebt genomen.. en hij was in goede harmonie.. dan JA
Vraag blijft staan
vrijdag 2 mei 2008 om 11:24
quote:slimlief schreef op 02 mei 2008 @ 11:23:
[...]
Depends, als je de beslissing het over te laten hebt genomen in elkaars bijzijn: Niet nodig.
Vraag blijft staan
[...]
Depends, als je de beslissing het over te laten hebt genomen in elkaars bijzijn: Niet nodig.
Vraag blijft staan