doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[
[
ja heeft wel toegevoegde waarde....vind het wel geil om haar bij haar haar vast te pakken... en vooral aan de kant te houden zodat ik mee kan kijken..

voor vrouwen dan: pijp je het liefst staand of liggend? of hadden we die al gehad?
Staand ! En dan ff een geil blikje naar boven werpen, zeer geil.

Lekker standje ? (beetje anders dan "normaal" graag)
Helaas, maar heb weinig ervaring in 'anders dan normaal'. Lekkerste standje is wanneer ik bovenop zit.

Wat vindt jij anders dan normaal?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
[
Wanneer het in de creatieve hoek gaat. In general: wanneer je er kramp bij kunt krijgen

Ben je makkelijk in voor nieuwe dingen??

O o... laat de vraag van Lavuera eerst maar voorgaan
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
[
[
quote:Lavuera schreef op 02 mei 2008 @ 10:45:

haha, dat corrigeert snel;)Ik ben dan wel zo duf als het spreekwoordelijke konijn, snel een stapje terugdoen om een dame voor te laten gaan lukt altijd nog wel.... :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Uhhhm, omdat een dildo zo lekker vult?

@ Roland, ja ik ben altijd in voor nieuwe dingen. Zelfs op mijn leeftijd kan je nog leren.

Iemand laatst iets 'nieuws' gedaan op seksgebied, waar je nog nooit van gehoord had of waar je eerst niet aan moest denken?
Op 4 mei vier ik mijn eerste anale verjaardag, haha.

Dus daar was ik toch laat mee en ik stond er eerst zeer argwanend tegenover.... Zeer, zeer lekker toch ...

Al eens iets gedaan wat je helemaal niet lekker vond ?
ik heb zelf nooit iets gedaan wat ik niet lekker vond (anders deed ik het niet)

andersom misschien wel es een paar kleine dingen bij mij gedaan waarvan ik dacht: mwah..ik weet niet..bijv als je net klaargekomen bent en ze zit je ballen te masseren alsof ze aan het melken is...tja..is niet bepaald lekker te noemen..

wel eens iets bij een ander gedaan wat hij/zij niet zo geweldig vond?
bij een svtje gevuistneukt..

Vond ik maar niks.........

Je hebt een heerlijke sv waar je super mee in je sas bent.. en hij vraagt je iets wat je niet zo ziet zitten. Probeer je het dan toch om hem/haar te plezieren?
Nee, doe geen dingen die ander niet lekker vind. Nieuwe dingen allee als we het allebei willen.

Vraag blijft staan
Nee, dus. Hij wilde mij in uniform. Daar voel ik me absoluut niet sexy in, dussss.

Is een vreemde vraag reden voor jou om te stoppen met je sv, als hij/zij er steeds maar op terug blijft komen?
Ja ; want als ik mezelf niet kan zijn bij iemand dan houdt het op.

Ik spring nu de douche onder en dan een stapje buiten zetten want het kriebelt, bij jullie ook ?
Jemig.. nooit bij de hand gehad..

Ik zou het bespreken, uitleggen waarom ze nul op het rekest krijgt, waarom het voor mij niet hoeft.. en ze blijft maar drammen.... dan voel ik me niet zo gerespecteerd.. en dan zou ik er denk ik wel mee kappen ja.

Respect voor elkaar. Nodig?

Of niet nodig, als er maar lekker van hopsa gegaan kan worden?
Ja, want de zon schijnt.

Het is over met een sv, is het verstandig om dan nog een laatste keer af te spreken om afscheid te nemen?
het kriebelt zeker...

buitensex met dit weer?
quote:stewardess schreef op 02 mei 2008 @ 11:15:

Nee, dus. Hij wilde mij in uniform. Daar voel ik me absoluut niet sexy in, dussss.

Stew, bij mij mag je uniform uit (Roland: Commentaar inslikken )

Ja, naar buiten..

Ben zo blij dat we weer naar buiten kunnen.

Buitensex.. lekker? of alleen als er even geen gelegenheid is het binnen te doen (gebeurt soms bij sv-en)?
quote:stewardess schreef op 02 mei 2008 @ 11:19:

Het is over met een sv, is het verstandig om dan nog een laatste keer af te spreken om afscheid te nemen?

Depends, als je de beslissing het over te laten zijn is genomen in elkaars bijzijn: Niet nodig.

Als de beslissing telefonisch/electronisch hebt genomen.. en hij was in goede harmonie.. dan JA

(2 weken geleden nog op zo'n wijze afscheid genomen van mijn Vlaamse Vlammetje)

Vraag blijft staan
quote:slimlief schreef op 02 mei 2008 @ 11:23:

[...]

Depends, als je de beslissing het over te laten hebt genomen in elkaars bijzijn: Niet nodig.

Als de beslissing telefonisch/electronisch hebt genomen.. en hij was in goede harmonie.. dan JA

(2 weken geleden nog op zo'n wijze afscheid genomen van mijn Vlaamse Vlammetje)

Vraag blijft staan
Buitenseks is heerlijk! Nog niet zo lang geleden in het beroemde Amersfoortse bos.

Ga je bij buitenseks voor comfortabel, zoals bv picknick-kleedje mee, of neem je alles voor lief?
Indien gepland, dan comfortabel..

Maar indien ongepland.. no problemo om gewoon met je blote lijf op het mos te liggen of wherever

Waarom is buitensex zo heerlijk?

De bries over je blote billen? Het idee betrapt te kunnen worden? Iets anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven