doorgeefvraag
vrijdag 25 januari 2008 om 12:43
quote:Eefje Peefje schreef op 25 januari 2008 @ 12:10:
Nee, ik heb eigenlijk nog nooit een blind date gehad.
Kon je vroeger bij je ouders terecht met vragen over sex?
Welnee, ik dacht eigenlijk, dat ze "het" maar twee keer gedaan hadden: één keer voor mij, één keer voor mijn broertje :o) Ook nu praat ik met mijn moeder over van alles, maar niet over sex. Zij denkt daar toch heel anders over, is van mening dat je "zuinig op jezelf" moet zijn, terwijl ik denk: "huh? waarvoor dan? ben al lang geen maagd meer en het wordt niet minder, als je de boel gebruikt!" Toch? Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het non-stop met wie dan ook maar doe, hoor. Maar met dat "zuinig" kan ik echt niks...
Heb je weleens virtuele sex via de webcam gehad?
Nee, ik heb eigenlijk nog nooit een blind date gehad.
Kon je vroeger bij je ouders terecht met vragen over sex?
Welnee, ik dacht eigenlijk, dat ze "het" maar twee keer gedaan hadden: één keer voor mij, één keer voor mijn broertje :o) Ook nu praat ik met mijn moeder over van alles, maar niet over sex. Zij denkt daar toch heel anders over, is van mening dat je "zuinig op jezelf" moet zijn, terwijl ik denk: "huh? waarvoor dan? ben al lang geen maagd meer en het wordt niet minder, als je de boel gebruikt!" Toch? Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het non-stop met wie dan ook maar doe, hoor. Maar met dat "zuinig" kan ik echt niks...
Heb je weleens virtuele sex via de webcam gehad?
vrijdag 25 januari 2008 om 15:14
Uhm, Sex niet echt nee, maar wel mijn kleren uitgetrokken voor mijn vriend toen hij voor zijn werk elders was. Sex... hmmm, dat moet ik nog maar eens proberen.
Snap jij hoe je via chat / forums / emails sexueel geintimideerd kunt worden (ervan uitgaande dat je die persoon niet kent. Ik heb het niet over exen ofzo)?
vrijdag 25 januari 2008 om 15:27
ja, ik denk het wel. Ik heb zelf eens meegemaakt met iemand die ik alleen kende via inet dat ik helemaal in zijn zieke wereld ging geloven. Hij kon me bijna alles laten geloven en doen. Ik zat toen in een depressiefe periode en hij maakte daar misbruik van. Het had niks met seks te maken, maar ook op dat gebied had hij misbruik van me kunnen maken als hij het had gewild.
Als je de kans kreeg voor een ONS met een beroemdheid die je knap vind, bij voorbeeld Johnny Depp of George Clooney, zou je dat dan doen. En noem ook even wie het dan zou zijn.
Als je de kans kreeg voor een ONS met een beroemdheid die je knap vind, bij voorbeeld Johnny Depp of George Clooney, zou je dat dan doen. En noem ook even wie het dan zou zijn.

vrijdag 25 januari 2008 om 16:27
vrijdag 25 januari 2008 om 16:54
Wel gezien, maar ze hadden het ook door. Was een jaar of 11 en was op een camping in Frankrijk. Een paar ouders hadden voor een groep kinderen een spooktocht georganiseerd door het bos van de camping. Wij dus met onze zaklampjes op alles richten wat bewoog, want er waren opdrachten en waterbalonnen enzo in de bomen verstopt. Op een gegeven moment hoorden we geritsel achter de struiken dus alle kinderen richtten hun zaklamp op d eplek waar het geluid vandaan kwam. Grin. Ik denk dat zowel ik als zij dat niet snel zijn vergeten.
Wat is je favorite website als het gaa om seks.
Wat is je favorite website als het gaa om seks.
zondag 27 januari 2008 om 17:08