doorgeefvraag
donderdag 24 januari 2008 om 14:30
donderdag 24 januari 2008 om 14:42
donderdag 24 januari 2008 om 15:02

donderdag 24 januari 2008 om 23:27
ja wel eens gedaan, kregen we mee op de kamasutra beurs,
maar die dingen werken echt letterlijk 1 seconde. Niet bijster spannend dus.
Eefje ook wel benieuwd naar dat verhaal. Ik gok op het aanspannen van je buik/been spieren.......
Vraag, kun je klaar komen zonder hand/penis/tong/vib, alleen spierspanning?
(Eefje??)
maar die dingen werken echt letterlijk 1 seconde. Niet bijster spannend dus.
Eefje ook wel benieuwd naar dat verhaal. Ik gok op het aanspannen van je buik/been spieren.......
Vraag, kun je klaar komen zonder hand/penis/tong/vib, alleen spierspanning?
(Eefje??)
vrijdag 25 januari 2008 om 09:39
Oke dan, speciaal voor Zen, Elfje en Spinster.Ik heb mijn masturbatie techniek nog nooit opgeschreven, ik heb geen idee of ik het wel kan uitleggen eindelijk.
Ik doe dit al vanaf mijn achtste ongeveer. Ik weet niet hoe ik eraan begonnen ben, ik heb het nooit op tv gezien, of in een boekje. Ik lig op mijn linkerzij en mijn rechterbeen ligt boven en over mijn linkerbeen. Mijn linkervoet moet ik achter de bedrand "haken". De hoek tussen mijn lijf en de bedrand mag niet te groot zijn, maar helemaal kaarsrecht op de bedrand liggen leidt niet tot succes. Het is een combi van mijn benen tegen elkaar duwen/wrijven en mijn vagina naar binnen trekken. Het is een soort 'heen en weren' met het bovenste been (mijn rechterbeen dus). Dit geeft binnen de minuut (of twee? ik heb het nog nooit getimed, haha) een heul sterk orgasme.
Ik ben 10 jaar sexueel actief geweest met vriendjes zonder maar een keer klaar te komen, ik maak geen grapje. Heb mij door al mijn vriendjes heen gefaked en geeneen die het ooit wist, echt niet.
Ik vond vingeren en gebeft worden enzo heel lekker, maar kwam er nooit van klaar. Altijd te bang om mijn manier van masturberen voor te stellen aan een vriendje in de angst dat ik uitgelachen werd ofzo.
Met mijn huidige vriend (2,5 jaar) ben ik na 3 maanden gestopt met faken, gewoon omdat ik het HEM niet aan kon doen (en al die andere vriendjes blijkbaar wel). Uiteraard was hij erg verbaasd omdat hij dacht (net als een heleboel andere mannen) dat je een fake orgasme altijd kunt herkennen. Hij vroeg aan mij of ik zelf wel kon klaarkomen, wat ook zo was. Toen vroeg ie hoe ik dat dan bij mijzelf deed en toen dacht ik: "oke, dan biecht ik mijn onconventionele manier van masturberen maar op en ALS ie dat gek vind, dan zoekt ie het maar uit". Dus ik het voorgedaan (met een knalrode kop uiteraard) en zijn suggestie was dat hij dan langs achter zou penetreren,vaginaal. Ik had dit zelf al eens gedaan met een vibrator. Ons eerste orgasme samen was super, vooral omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik samen met een vriendje samenkwam. Van vingeren en beffen kwam ik vroeger nooit klaar, maar dankzij mijn huidige partner wel. Van penetratie nog steeds niet, maar ik kom wel in de buurt.
Dussssssss, tot zover het "benen tegen elkaar knijp verhaal".
Groetjes Peefje.