doorgeefvraag
vrijdag 6 juni 2008 om 17:17
Neeheehee! Ze heeft de achterdocht uitgevonden dus fijn ergens anders sms-en.
@mac: Ik ben wel een beetje onrustig ja, zou het aan het weer liggen of iets anders?
Wel eens van huis gegaan en halverwege je bestemming gedacht: shit, m'n geheime mailbox staat nog open?
@mac: Ik ben wel een beetje onrustig ja, zou het aan het weer liggen of iets anders?
Wel eens van huis gegaan en halverwege je bestemming gedacht: shit, m'n geheime mailbox staat nog open?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 6 juni 2008 om 17:39
Zal ook wel goed over komen bij een sollicitatiegesprek
Het leukste om te doen is tijd doorbrengen met mensen waar ik om geef... en die tijd kan gerust (of bij voorkeur) besteed worden aan een heerlijke vrijpartij.
Wat sla je liever over tijdens de seks?
Maak me nu echt zorgen! Als Roland al sneller is....
Het leukste om te doen is tijd doorbrengen met mensen waar ik om geef... en die tijd kan gerust (of bij voorkeur) besteed worden aan een heerlijke vrijpartij.
Wat sla je liever over tijdens de seks?
Maak me nu echt zorgen! Als Roland al sneller is....
vrijdag 6 juni 2008 om 17:44
(nee, maak je geen zorgen, ben nog steeds in slakkenmodus...)
Wat ik het liefst oversla? Pfff, geen idee, ik geloof dat diep nadenken tijdens de sex even niet tot mijn sterkste punten behoort
Nah, okee: politiek.
@js: kreunen en spuiten....
Wat is het heerlijkste wat iemand met je kan doen?
(en ik ben weg, fijne avond allemaal!)
Wat ik het liefst oversla? Pfff, geen idee, ik geloof dat diep nadenken tijdens de sex even niet tot mijn sterkste punten behoort
Nah, okee: politiek.
@js: kreunen en spuiten....
Wat is het heerlijkste wat iemand met je kan doen?
(en ik ben weg, fijne avond allemaal!)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 6 juni 2008 om 18:11
vrijdag 6 juni 2008 om 18:48