doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Beide plekjes hebben hun charme :-)

En waar de leukste mannen wonen? Op Mars natuurlijk!

(en ja hoor, ik geef de bloemen planten wel water...)

Is er op Venus niks leuks te doen dan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Gaat weer lekkâh....

Graag een plek met veel te doen en te zien!

Op Venus is heeeeeeel veeeeeel leuks te doen.

Denk je aan de geraniums, Roland?
Zeg! Hoe oud denk je dat ik ben! Natuurlijk denk ik aan de geraniums, die gaan er als eerste uit!

Ik voel niks, zijn we al opgestegen trouwens?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Enjoy your flight, ik ga even wat "nuttigs" doen!
Haha, toevallig weet ik hoe oud jij bent......tsssss

Nee, we staan te wachten op stewardess....

Heb jij het hoog in je bol?

... en verder ben ik er weer weg van! Fijne dag allemaal
Niet dat ik weet, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

(goh timing zeg, ook hier roept de stofzuiger...)

Vraag voor de uitslaap-shift: zou er nog een tweede toestel richting onze bestemming gaan?
nee, jammer, alle vluchten zitten stamp vol. Jammerlijk gemist...

wel eens een (seks)date laten lopen en daar nog steeds spijt van?
Nee, nog niet gebeurd!

Zou je nu weer kunnen vallen voor je eerste grote liefde?
Denk het niet; ze heeft niet alleen inmiddels vier koters, ik geloof ook niet dat ik haar nog zo uniek vind als vroeger

Doe jij ook mee aan het oude vrienden opsporen via Hyves, schoolbank enzo?
Ja, vinnik leuk

Waarom doe jij dat niet?
Doe het ook, maar jammer genoeg een creepy ex van heeeeel lang geleden ook, die blijft bij mij bijna dagelijks binnengluren en ik kan hem niet blokkeren. Best wel grrrrrrr.

Wel eens door een ex gestalkt?
Nee. Alhoewel, mijn ex kwam nog wel vaak 'spontaan' langs

Is het vaak niet beter een ex ook echt een ex te laten zijn, in alle opzichten?
Nou ja, je hebt ook exen waar je later (of zelfs meteen ernaar) een best wel goed kontakt kunt hebben. Het is natuurlijk niet voor niets je ex, dus no sex with ex, maar vrienden kan (soms) heel leuk zijn.

Heb jij ooit sex with ex gehad en gedacht, shit die had ik niet moeten laten gaan?
Nee, nog nooit. Eerlijk gezegd is er ook geen vezel in mijn lijf die daarnaar verlangt.

Het lijkt me overigens heel erg om verplicht met een 'slechte' ex om te moeten blijven gaan vanwege een kind.

Wel eens een ex meegemaakt die weigerde de relatie te verbreken en zodoende nog wat langer aanstaande ex bleef?
Nee, maar ik denk dat ik die zijn leven tot hel zou kunnen maken, dus dat zou mij heus wel lukken om die kwijt te raken.

Wel eens een oog gehad op de ex van je vriend/in en niet ermee gedaan uit vriendschap?
Ook dat weer niet, flauw zeg! Ik kan me niet eens heugen of er iemand van de min of meer aanhangende exen een vlammetje bij me deed ontwaken. Maar zou dat het geval zijn geweest, je zou toch gek zijn mogelijk de liefde van je leven te laten lopen?

Nu we het er toch over hebben, leef je uit: hoe maak je het leven van een vervelende ex tot een ware hel op aard'?
Bedoel jij nu iemand die maar niet will snappen dat de relatie over is, waar je dus eigenlijk nog een relatie mee hebt, of iemand die je stalkt, dus al je ex is?
Ik ga naar de politie geef zijn nummerbord door en zeg dat hij me verkracht heeft, leuk genoeg?

Heeft iemand jou al zoiets geleverd?
In het eerste geval zou het je kunnen gebeuren dat steeds als wij weg willen je fiets lek is, je autosleutels verdwenen, je mobiel in de wasmaschine beland is, die vriendin waar jij de grootste hekel aan hebt bijna dagelijks over de vloer komt (ook al heb ik ook een hekel aan haar.....) dat soort duivelse dingen. Maaaaar, gelukkig heb ik zoiets nog nooit zelf hoeven de doen, wel eens meegedacht bij vriendin die maar niet van haar ex afkwam.
Ik bedoelde inderdaad een ex die gaat stalken, maar het is me wel duidelijk Zullen wij dan maar niets beginnen? Kan ik ook nooit je ex worden, veeeeeeeeel te link haha

En nee stew, al vond ze het wel nodig te beginnen over alimentatie terwijl ze de helft had gekregen, gewoon werk had en er dus geen kids waren.

Stel, je ex is weer gelukkig met iemand maar je wilt hem of haar terug, wat ga je daarop verzinnen?
Hm, snik,........ dus, dus, jij vindt mij niet lief......... maar.........

tja, dat heb ik nou ervan dat ik een keer eerlijk ben......

Tja, de partner van ex tegen de lamp laten lopen, en zorgen dat jij kunt bijspringen om de helpende hand te bieden. Het redder in de nood-idee. Zijn wij vrouwen jammer genoeg vaak heel gevoelig voor.

Maar denk niet dat zoiets ooit weer een goede relatie zou kunnen opleveren. Iets wat op zo'n zieke manier weer opstaat, dat lijkt mij niets.

Maar wat als je ziet dat je ex heel ongelukkig is, doe jij iets of denk jij haar/zijn probleem. En nee, jij wilt hem/haar zeker niet terug.
Stel dat ik een ex zou hebben waarmee ik nog goed contact had, dan zou ik wel genegen zijn haar te helpen. Da's dan gewoon uit vriendschap.

Alle verhalen die je ooit hebt gehoord of van dichtbij meegemaakt: waar twee vechten hebben twee schuld, of is het toch meestal wel de ene sexe die de problemen veroorzaakt? En zoja, welke?
Nee, tuurlijk, het komt altijd van twee kanten. Maar...... heel eerlijk, kan mij een geval herinnern waar het wel heel moeilijk was om haar dat aan haar verstand te peuteren. Zij bleef alleen maar zijn fouten zien, maar haar aandeel hieraan....... ho maar. Het lullig hieraan was dus dat ik op deze manier eigenlijk twee vrienden ben kwijt geraakt.

Maar, pffffff, genoeg van exen en dergl.

(Libby glimlacht duivels naar Roland en loopt indeed .......richting bad.....)

Sex in de badkamer : douche of bad?
Dan kies ik voor de douche, en denk nu al even duivels aan de dingen die je met een douchekop kunt doen

Als je eenmaal in de douche begint, kom je er dan nog wel uit om het elders af te maken of blijf je daar dan?
Meteen na het badderen/douchen..... Liever niet in/onder water want te stroef en zo!

Hoe is het met jouw zin vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven