doorgeefvraag
zaterdag 7 juni 2008 om 10:19
zaterdag 7 juni 2008 om 10:28
zaterdag 7 juni 2008 om 18:41
zaterdag 7 juni 2008 om 19:13
zaterdag 7 juni 2008 om 19:20
Nee, nog nooit. Eerlijk gezegd is er ook geen vezel in mijn lijf die daarnaar verlangt.
Het lijkt me overigens heel erg om verplicht met een 'slechte' ex om te moeten blijven gaan vanwege een kind.
Wel eens een ex meegemaakt die weigerde de relatie te verbreken en zodoende nog wat langer aanstaande ex bleef?
Het lijkt me overigens heel erg om verplicht met een 'slechte' ex om te moeten blijven gaan vanwege een kind.
Wel eens een ex meegemaakt die weigerde de relatie te verbreken en zodoende nog wat langer aanstaande ex bleef?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 7 juni 2008 om 19:35
Ook dat weer niet, flauw zeg! Ik kan me niet eens heugen of er iemand van de min of meer aanhangende exen een vlammetje bij me deed ontwaken. Maar zou dat het geval zijn geweest, je zou toch gek zijn mogelijk de liefde van je leven te laten lopen?
Nu we het er toch over hebben, leef je uit: hoe maak je het leven van een vervelende ex tot een ware hel op aard'?
Nu we het er toch over hebben, leef je uit: hoe maak je het leven van een vervelende ex tot een ware hel op aard'?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 7 juni 2008 om 19:44
In het eerste geval zou het je kunnen gebeuren dat steeds als wij weg willen je fiets lek is, je autosleutels verdwenen, je mobiel in de wasmaschine beland is, die vriendin waar jij de grootste hekel aan hebt bijna dagelijks over de vloer komt (ook al heb ik ook een hekel aan haar.....) dat soort duivelse dingen. Maaaaar, gelukkig heb ik zoiets nog nooit zelf hoeven de doen, wel eens meegedacht bij vriendin die maar niet van haar ex afkwam.
zaterdag 7 juni 2008 om 19:47
Ik bedoelde inderdaad een ex die gaat stalken, maar het is me wel duidelijk Zullen wij dan maar niets beginnen? Kan ik ook nooit je ex worden, veeeeeeeeel te link haha
En nee stew, al vond ze het wel nodig te beginnen over alimentatie terwijl ze de helft had gekregen, gewoon werk had en er dus geen kids waren.
Stel, je ex is weer gelukkig met iemand maar je wilt hem of haar terug, wat ga je daarop verzinnen?
En nee stew, al vond ze het wel nodig te beginnen over alimentatie terwijl ze de helft had gekregen, gewoon werk had en er dus geen kids waren.
Stel, je ex is weer gelukkig met iemand maar je wilt hem of haar terug, wat ga je daarop verzinnen?
zaterdag 7 juni 2008 om 19:54
Hm, snik,........ dus, dus, jij vindt mij niet lief......... maar.........
tja, dat heb ik nou ervan dat ik een keer eerlijk ben......
Tja, de partner van ex tegen de lamp laten lopen, en zorgen dat jij kunt bijspringen om de helpende hand te bieden. Het redder in de nood-idee. Zijn wij vrouwen jammer genoeg vaak heel gevoelig voor.
Maar denk niet dat zoiets ooit weer een goede relatie zou kunnen opleveren. Iets wat op zo'n zieke manier weer opstaat, dat lijkt mij niets.
Maar wat als je ziet dat je ex heel ongelukkig is, doe jij iets of denk jij haar/zijn probleem. En nee, jij wilt hem/haar zeker niet terug.
tja, dat heb ik nou ervan dat ik een keer eerlijk ben......
Tja, de partner van ex tegen de lamp laten lopen, en zorgen dat jij kunt bijspringen om de helpende hand te bieden. Het redder in de nood-idee. Zijn wij vrouwen jammer genoeg vaak heel gevoelig voor.
Maar denk niet dat zoiets ooit weer een goede relatie zou kunnen opleveren. Iets wat op zo'n zieke manier weer opstaat, dat lijkt mij niets.
Maar wat als je ziet dat je ex heel ongelukkig is, doe jij iets of denk jij haar/zijn probleem. En nee, jij wilt hem/haar zeker niet terug.
zaterdag 7 juni 2008 om 19:59
Stel dat ik een ex zou hebben waarmee ik nog goed contact had, dan zou ik wel genegen zijn haar te helpen. Da's dan gewoon uit vriendschap.
Alle verhalen die je ooit hebt gehoord of van dichtbij meegemaakt: waar twee vechten hebben twee schuld, of is het toch meestal wel de ene sexe die de problemen veroorzaakt? En zoja, welke?
Alle verhalen die je ooit hebt gehoord of van dichtbij meegemaakt: waar twee vechten hebben twee schuld, of is het toch meestal wel de ene sexe die de problemen veroorzaakt? En zoja, welke?
zaterdag 7 juni 2008 om 20:07
Nee, tuurlijk, het komt altijd van twee kanten. Maar...... heel eerlijk, kan mij een geval herinnern waar het wel heel moeilijk was om haar dat aan haar verstand te peuteren. Zij bleef alleen maar zijn fouten zien, maar haar aandeel hieraan....... ho maar. Het lullig hieraan was dus dat ik op deze manier eigenlijk twee vrienden ben kwijt geraakt.
Maar, pffffff, genoeg van exen en dergl.
(Libby glimlacht duivels naar Roland en loopt indeed .......richting bad.....)
Sex in de badkamer : douche of bad?
Maar, pffffff, genoeg van exen en dergl.
(Libby glimlacht duivels naar Roland en loopt indeed .......richting bad.....)
Sex in de badkamer : douche of bad?
zaterdag 7 juni 2008 om 20:17