doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maar eh...stewardess....je reageerd niet op me.... ;-(
ik ben hier nog te weinig geweest om je vraag te kunnen beantwoorden...nog niemand speciale voorkeur..maar maakt dat juist niet dat iedereen de voorkeur heeft over orgies gesproken..

vraag blijft blijft blijft
een orgie lijkt me ultiem!
Euh, boogschutter het lijkt me lang geleden dat jij nog eens een pijl hebt afgeschoten ....

Nieuwe vraag :

al eens seks gehad met iemand waarvan je de voornaam niet meer kunt herinneren (foei trouwens) ?
ja, 2x...te niet boeiend om de naam te onthouden..misschien toch lijstje bij gaan houden ;-p

Nog erger: al eens sex gehad met iemand waarvan je de naam überhaupt niet wist...of pas naderhand achterkwam?
nee

Douche je altijd voor en na de sex?
Ja, een (duits) vakantievriendje. Ik ben een week met hem 'opgetrokken' en heb zijn naam niet geweten.

Wel eens seks met iemand gehad die achteraf veel ouder of jonger bleek te zijn?
Hey, mac, al een douche genomen?
@ stewardess nee

het grootste leeftijdsverschil dat je meemaakte in bed?
Ja, een paar jaar jonger. Nu zou dat niet zo'n probleem zijn, maar op die leeftijd vond ik het best schokkend. Ik was 17, hij 14. Ik heb hem ook ontmaagd.

Prefereer je iemand die ouder is of jonger?
(nee, nog niet, straks, straks)
Het grootste leeftijdsverschil is 7 jaar jonger. En ik prefereer jonger. Vroeger trouwens ouder.

Wat prefereer jij?
Ik prefereer jonger of van dezelfde leeftijd maar ik trek meestal ook jonger aan...met een veel oudere heb ik trouwens ook geen ervaring.

Al eens een zeer onervaren man in bed gehad, ik bedoel hij komt echt over alsof hij alles al gedaan heeft, maar dan ... ?
ouder. ik leer graag bij.

hoe belangrijk is zoenen voor je?
ja, maar de man in kwestie leerde snel.

mijn vraag blijft
Zoenen is heel erg belangrijk, meestal als hij niet lekker zoent is de rest ook niet lekker.

Ja, ik heb wel eens seks met iemand gehad die meer beloofde dan hij deed.

Does size matter?
Dat zijn heel wat vragen:

Ik hou wel van zoenen. Daarom houd ik ook niet van rokers, ik zit niet graag met mijn tong in een asbak.

Ik denk dat ik ouder verkies maar om een of andere reden val ik uiteindelijk steeds op jonger. Ik zie er zelf ook wel jong(er) uit, hoewel dat begint de veranderen (zucht!).

Onervaren vrouwen, ja, zo ben ik er wel tegengekomen.

Ik laat de vragen maar staan.
nee, size does not really matter. Het ligt eraan of hij hem weet te gebruiken. Mijn ervaring is met mannen met grote piemels, dat ze denken dat ze er al zijn en er verder weinig van terecht brengen. Jammer.

Hoe noem je het mannelijk lid?
Loop een beetje achter met verversen van de pagina geloof ik .
dat noemen wij een penis of in mijn regionen een "zizzi", maar ik ga hem zeker geen koosnaampje geven neen.

ik hou van een body in shape, doen jullie aan sport ?
ja, Ik probeer 5 keer in de week te sporten.Daar voel ik me goed bij, en bij het hardlopen even lekker verstand op nul. (leuke naam 'zizzi' BM)

Wat doen jullie om er mooi/lekker uit te zien?
Veel aan sport doen. Maar aan 5 keer per week kom ik helaas toch niet.

Welke parfum/eau de toilette trekt je aan?
Soul (Hugo Boss) en Aqua di Gio (Giorgio Armani) en Prada.

Welke voor de vrouwen?
ik sport bijna elke dag van de week, af en toe eens een zonnebankske, ik eet gezond, ik ben zeer ijdel en één van mijn troeven is wel dat ik zeer natuurlijk (behalve mijn haarkleur dan ) ben, dus zeker niet te veel make-up maar wel altijd zeer verzorgd met een mooie gave huid.

wat moet een man doen om er mooi en lekker uit te zien ?
De hele dag vragen stellen en dan eindigen met een vraag die ik als man niet kan beantwoorden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven