Dragen jullie lingerie?

09-02-2020 19:01 164 berichten
Ik was net even online shoppen en zie prachtige setjes voorbijkomen.
Nu vroeg ik mij of jullie dit dragen en of partner dit waardeert?

De dames die we in de online shops voorbij zien komen, zijn modellen dus bij hen staat het anders dan bij mij. Ik voel mij in sommige stukken echt een wandelende rollade..en vergelijk met hoe het gedragen "hoort" te worden maar misschien ligt dit aan mij.

Ff voor de zekerheid, dit is bedoeld voor iets zoals in de slaapkamer, dus niet naar werk o.i.d. voordat er misverstanden ontstaan.

Dames - ik krijg het niet voor elkaar om afbeeldingen te plakken... dus hierbij de links:
Welke heldin wil mij dit leren / voor mij doen? Alvast bedankt
https://www.bol.com/nl/p/besired-beugel ... 0073588872
https://www.zalando.nl/bluebella-korset ... 3n-q11.htm
https://www.debijenkorf.nl/bluebella-em ... ccessoires

Hieronder een paar voorbeelden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
anoniem_222595 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 20:34
31.27% gewijzigd
kindrebel schreef:
10-02-2020 16:27
Tja, ik héb een kleine maat. Mijn omtrek is kleiner dan 70 cm.
Dus nee, 75 is niet beter want dat is te wijd en dan is de ruimte tussen de cups te groot. Dan prikken de beugels in m'n borsten. En m'n borsten vullen de cup niet. Trust me, I tried.

En als je opschaalt qua omtrek wordt de cup bij dezelfde borstgrootte kleiner, niet groter. 75A dus, en niet 75C.
Er zijn tegenwoordig weer heel veel mooie beugelloze BH’s. Is dat geen optie?
YellowLemon schreef:
10-02-2020 16:33
Er zijn tegenwoordig weer heel veel mooie beugelloze BH’s. Is dat geen optie?
Nooit in verdiept. Misschien moet ik dat eens uitchecken.
Ik ben overigens verder heel happy met mij 15 euro H&M beugelbh's. Die zitten altijd perfect, maar dat is niet echt lingerie.
GinnyJones schreef:
10-02-2020 02:42
Nee.. je kan mij echt uittekenen in mijn zwarte zeemanonderbroeken. Gelukkig vind partner dat helemaal niet erg. Hij heeft geen lingerie fetisj.

Wat ik wel stront irritant vind is dat als je een grotere cupmaat hebt, je echt heel lastig een leuke en sexy BH kan vinden. Mijn partner zat laatst op een of ander website. Hij zegt; waarom draag jij nooit zoiets? Dus ik zeg, misschien moet je mijn maat even aanklikken (85F). De BH's die hij toen te zien kreeg waren van een heel ander kaliber, meer om ze te verstoppen dan ze te showen. Hij zij zelfs; ok, laat maar. Ik baal als een stier, de cups zijn telkens zo hoog, totaal niet mooi.

Ik ben zo ongeveer alle zaken al afgeweest, dure merken maar alles is zo verdomde hoog gesneden. Bah!

Dus nee.. laat maar.
Dat is toch ook niet raar? Met die maat moet je geen hele lage bh’s aantrekken, dat blubt er al snel bovenuit, net als bij die foto’s die je laat zien, die bh is een totaal verkeerde maat die alleen ik zit bij enorme nepborsten, maar bij een natuurlijk 85 f wordt dat echt niet mooi.

Ik heb alleen dit merk, zelfde maat als jij
https://nl-nl.primadonna.com/?gclid=EAI ... gItRfD_BwE

En daar zitten wel wat meer bh’s tussen met een mooi decolleté Ipv alleen heel hoog gesneden.
Charles_Gentle28 schreef:
10-02-2020 16:17
70B is best een heel kleine maat (qua omtrek). Misschien zit een 75C je naderhand toch beter?


Je hebt er duidelijk geen verstand van. Vanaf 70B zou je 75A kunnen proberen. Of 65C als de omtrek juist te wijd is.
75C heeft een veel te grote cup voor iemand waarbij 70B te krap is qua omtrek.

Niet meepraten als je er geen verstand van hebt. Hier heeft ze niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
10-02-2020 09:45
Kreeg je geen reactie op je eerste, precies dezelfde, post 🤦🏻‍♀️
Ah gossie...
Heb echt geen flauw benul waar je het over hebt, is er dubbel gepost dan?
Hmm, shit happens maar om daar iets achter te gaan zoeken is ook niveautje zero.

Enjoyyourlife :facepalm:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag heel soms lingerie, als ik zin heb om verslonden te worden ;'D verder niet, want ik vind wel dat het speciaal en bijzonder moet blijven en geen gewoonte. Dan wordt t zo saai en verliest het zijn waarde een beetje. Als ik het dan af en toe aantrek, dan voel ik me ook echt sexy en straal ik dat dus uit. Als ik mezelf wekelijks in lingerie zou zien, dan is de lol er voor mij ook wel af.
Zilli schreef:
10-02-2020 06:46
Ik draag altijd lingerie, altijd setjes. Ook gewoon naar het werk. Het hoort voor mij bij mijn outfit en persoonlijke verzorging.
Leuk! Best sexy trouwens wanneer contouren van een string of pikante lingerie zich aftekenen onder de kledij. Ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar soms valt het op en kijk je even anders naar die collega ;)
Als er wordt opgemerkt dat hij blijkbaar niet zo goed is in het inschatten van lichaamsmaten kiest hij ervoor dat te negeren. Maar om zijn aandacht te trekken is er niet meer nodig dan een willekeurige vrouw die, heel verrassend in een topic over lingerie, komt melden dat ze lingerie draagt. Om haar vervolgens schaamteloos in zijn eigen fantasiewereld te projecteren.

Probeer dan nog maar eens vol te houden dat mannen rationele wezens zijn die beter zijn in exacte vakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van lingerie, maar in het dagelijks leven is het toch vaak gewoon net wat er schoon is. Voor speciale gelegenheden trek ik lingerie aan, en dan ook nog wel een graadje heftiger dan dat ik hier zie. Korsetten, jarretels, kant, ik hou ervan ;-D
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-02-2020 20:00
die tweede ook. Meiden in lingerie moeten dom kijken met de mond half open, doelgroep is dus mannen en niet vrouwen
Ik vind het ook altijd wel typisch, de uitdrukking van een opblaaspop. Krijg spontaan jeuk van al dat kant :-?, geen kerel zo gek dat hij dat aantrekt
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
12-02-2020 12:55
Als er wordt opgemerkt dat hij blijkbaar niet zo goed is in het inschatten van lichaamsmaten kiest hij ervoor dat te negeren. Maar om zijn aandacht te trekken is er niet meer nodig dan een willekeurige vrouw die, heel verrassend in een topic over lingerie, komt melden dat ze lingerie draagt. Om haar vervolgens schaamteloos in zijn eigen fantasiewereld te projecteren.

Probeer dan nog maar eens vol te houden dat mannen rationele wezens zijn die beter zijn in exacte vakken.
Zo! dat dus :-D
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
09-02-2020 19:08
Ik doe aan praktisch en goed zittend.
Geen duur chique gedoe dus.


Man maakt het geen zier uit, want die trekt het toch direct uit :-).
dát dus. Ik heb ook zo een Neanderthaler thuis :proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
-Shifty- schreef:
12-02-2020 12:55
Als er wordt opgemerkt dat hij blijkbaar niet zo goed is in het inschatten van lichaamsmaten kiest hij ervoor dat te negeren. Maar om zijn aandacht te trekken is er niet meer nodig dan een willekeurige vrouw die, heel verrassend in een topic over lingerie, komt melden dat ze lingerie draagt. Om haar vervolgens schaamteloos in zijn eigen fantasiewereld te projecteren.

Probeer dan nog maar eens vol te houden dat mannen rationele wezens zijn die beter zijn in exacte vakken.
Dat kan alleen als het bloed in je hersenen zit.
Exact :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd lingerie. Hoewel het niet direct zichtbaar is, voelt het toch een heel vrouwelijk.
Een mooi setje of body met kousen kan eigenlijk altijd, ook naar mijn werk.
Zit prima en voelt prima.
Alle reacties Link kopieren
Whateffa schreef:
12-02-2020 15:19
Ik vind het ook altijd wel typisch, de uitdrukking van een opblaaspop. Krijg spontaan jeuk van al dat kant :-?, geen kerel zo gek dat hij dat aantrekt
Haha nee idd, wel eens een kanten slipje gehad, zat echt niet lekker nee. Ben zelf ook meer van de gladdere stoffen.
fietsen varen vrouwelijk doen
pokkewijf schreef:
12-02-2020 18:43
dát dus. Ik heb ook zo een Neanderthaler thuis :proud:
:-D :-D
kindrebel schreef:
10-02-2020 16:46
Nooit in verdiept. Misschien moet ik dat eens uitchecken.
Ik ben overigens verder heel happy met mij 15 euro H&M beugelbh's. Die zitten altijd perfect, maar dat is niet echt lingerie.


Wanneer is iets dan lingerie en wanneer is het ondergoed?
Snoetje-80 schreef:
12-02-2020 21:19
Wanneer is iets dan lingerie en wanneer is het ondergoed?

Als ik je liever zie is het lingerie.
En als 't me niks doet, is 't ondergoed.
Snoetje-80 schreef:
12-02-2020 21:19
Wanneer is iets dan lingerie en wanneer is het ondergoed?
Als je er in je ondergoed gekleed uitziet is het lingerie. ;)
Alle reacties Link kopieren
Whateffa schreef:
12-02-2020 15:19
Ik vind het ook altijd wel typisch, de uitdrukking van een opblaaspop. Krijg spontaan jeuk van al dat kant :-?, geen kerel zo gek dat hij dat aantrekt
Er zijn altijd uitzonderingen! :P

Afbeelding
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
13-02-2020 07:50
Er zijn altijd uitzonderingen! :P

Afbeelding
Hij krijgt er blijkbaar ook jeuk van....
Alle reacties Link kopieren
Poloppie schreef:
13-02-2020 07:57
Hij krijgt er blijkbaar ook jeuk van....
:HA:
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik voel me juist als ik lingerie draag veel vrouwelijker en gewild.
En mijn man hoor ik ook nooit klagen als ik mooie lingerie draag.
Charles_Gentle28 schreef:
11-02-2020 20:27
Leuk! Best sexy trouwens wanneer contouren van een string of pikante lingerie zich aftekenen onder de kledij. Ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar soms valt het op en kijk je even anders naar die collega ;)
Gadverdamme!

Zo goor, van die sneue mannetjes op het werk die denken dag je je ondergoed speciaal voor hen hebt uitgezocht, en denken dat ze met een verlekkerde blik naar mijn lijf mogen kijken.

#metoo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven