Droogte..
woensdag 14 december 2011 om 17:04
Hoi,
Ik heb een poosje geleden weer sinds lange tijd seks gehad, en de eerste weken werd m'n vagina al nat als ik alleen maar naast hem lag. De laatste weken wordt dat steeds minder ook al ben ik wel heel opgewonden voor m'n gevoel. M'n vagina wordt dan pas echt nat als hij me vingert.. Hebben jullie dat ook? Ik word er een beetje onzeker van want ik wil hem niet teleurstellen dat ik soms zo droog ben.. Ik ben bang dat hij dan denkt dat ik niet meer opgewonden raak van hem of zo..
Groetjes Anna
Ik heb een poosje geleden weer sinds lange tijd seks gehad, en de eerste weken werd m'n vagina al nat als ik alleen maar naast hem lag. De laatste weken wordt dat steeds minder ook al ben ik wel heel opgewonden voor m'n gevoel. M'n vagina wordt dan pas echt nat als hij me vingert.. Hebben jullie dat ook? Ik word er een beetje onzeker van want ik wil hem niet teleurstellen dat ik soms zo droog ben.. Ik ben bang dat hij dan denkt dat ik niet meer opgewonden raak van hem of zo..
Groetjes Anna
woensdag 14 december 2011 om 18:52
Ik heb het vrijwel nooit
maar ik gebruik ook geen pil meer
toen ik aan de pil zat had ik het ook regelmatig...
beetje glijmiddel doet wonderen
waarom zou hij teleurgesteld zijn als je een keer wat minder nat bent?
Ik vind dat een beetje overdreven hoor, om je daar zorgen over te maken
Maak je niet zo druk en geniet gewoon als je sex hebt
maar ik gebruik ook geen pil meer
toen ik aan de pil zat had ik het ook regelmatig...
beetje glijmiddel doet wonderen
waarom zou hij teleurgesteld zijn als je een keer wat minder nat bent?
Ik vind dat een beetje overdreven hoor, om je daar zorgen over te maken
Maak je niet zo druk en geniet gewoon als je sex hebt
woensdag 14 december 2011 om 20:10
woensdag 14 december 2011 om 20:18
Waarschijnlijk heeft hij er niet eens iets van gemerkt.
Jij zal ook wel een keer eerst moeite moeten doen voordat hij hem omhoog heeft. Rukje,likje whatever..
Dan ben jij toch ook niet telleurgesteld.
Ik heb het heel vaak. Vooral toen ik aan de pil was.
Het is toch ook veel handiger dat je niet meteen van de bank glijd
als je geil word.
Jij zal ook wel een keer eerst moeite moeten doen voordat hij hem omhoog heeft. Rukje,likje whatever..
Dan ben jij toch ook niet telleurgesteld.
Ik heb het heel vaak. Vooral toen ik aan de pil was.
Het is toch ook veel handiger dat je niet meteen van de bank glijd
als je geil word.
donderdag 15 december 2011 om 16:11
Ik vind het ook wel eens vervelend hoor, maar dan fluister ik gewoon in z'n oor dat ik hartstikke geil ben, maar dat hij de nattigheid er zelf aan moet brengen. Na 1 likje komt de rest vanzelf op gang, zeker als hij zijn vinder erbij gebruikt. Vaak merk ik dan ook dat het van buiten droog is, maar van binnen al lekker nat.