Durex orgasm intense gel

15-11-2018 00:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat het bedoeld is voor vrouwen maar ik vroeg mij af of er ook (partners van) mannen zijn bij wie dit stimulerender werkt.
Mijn vriend gebruikt namelijk paroxetine (tegen angstaanvallen) Daardoor komt ie moeilijk klaar (vaker niet dan wel), waar hij voor gebruik van de paroxetine altijd heel snel klaar kwam. We zaten ons af te vragen of dit middel zou kunnen helpen. Stijf worden is geen probleem, veel mannen die paroxetine gebruiken hebben ook daar problemen mee.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat het een tinteling geeft...wel een lekker gevoel hoor,maar geen extra prikkels tijdens het klaarkomen.

Misschien hebben andere hier een andere ervaring mee.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zo duur is dat toch niet? Gewoon proberen of het wat voor jullie doet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch alleen voor als er geen vaginavocht genoeg is? Of zou het beter zijn dan het oorspronkelijke natuurlijke glijmiddel? Om beter te zijn moet het m.i. dan juist minder glibberen. Misschien hebben ze de volmaakte mate van glijerigheid ontdekt daar bij Durex of misschien is het alleen maar reclame en dus een hoop ophef voor iets ouds.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor jullie. Er is veel informatie op internet te vinden over dit onderwerp, het is zelfs een keer bij radar geweest.

Ik wens jullie sterkte en wijsheid :hug:
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-11-2018 06:47
Zo duur is dat toch niet? Gewoon proberen of het wat voor jullie doet.
Durex orgasm intense gel.
Alle reacties Link kopieren
Jack_ schreef:
15-11-2018 09:29
Durex orgasm intense gel.
:-D

Geen reden toe :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
16-11-2018 12:06
:-D

Geen reden toe :mrgreen:
Dan is er toch ook niet veel aan de hand. Hij gaat wel weer komen. En je kunt langer door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven