een ander condoom

01-12-2011 20:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoorde mijn vriendin laatst vertellen dat ze een one night stand heeft gehad. Alleen niemand had een condoom mee en ze waren in huis bij de jongen, dus namen ze een boterham zakje en daar heb ze elastiek om heen gedaan dus zo gebruikt als condoom. Pff haha lachwekkend

Hebben jullie ook wel is iets anders als condoom gebruikt?
quote:Star schreef op 01 december 2011 @ 20:40:

Ja een boterhamzak om je pielewop Om je pielewop is 1 ding... een boterhamzakje in je muts! Brrr...
Ja dat kan nooit fijn voelen, zon boterhamzakje. Gaat ook schuren enzo toch. Ben je klaar zit je onder de schaafwondjes.
quote:Moonlight82 schreef op 01 december 2011 @ 21:35:

Ik zie het ineens voor me.... dat een man voor je staat.... klaar voor de daad.... met een boterhamzakje om zijn leuter met een postelastiek er omheen Nog oppassen dat de boel niet afsterft
Nou, verpak de vrolijke Frans dan maar gelijk helemaal in een

voorgevormde zak.

Beter te laat dan over tijd.
quote:Jalisa schreef op 01 december 2011 @ 21:42:

Vershoudfolie

Ballon

Pedaalemmerzak

Washandje ( lekker zacht )

Zilverpapier ( wel een beetje krakerig en je moet ook niet pijpen als je vullingen hebt )

Inpakpapier ( had net de Sint cadeautjes ingepakt en er was nog wat over ) wel veel plakband eromheen anders scheurt het zo snel.

Oja, en vanmiddag nog een kapotte paraplu...Dat was mijn koffie!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Yeah, sure! Byebye!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Condooms bij de Lidl zijn prima. 3.50 euro voor een dozijn en dan heb je ze in 4 varianten waaronder smaakjes, ribbels, ultradun. Dus als je op zoek bent naar een goedkoper alternatief, koop gewoon goedkope condooms en stel je ultiem stomme vraag niet hier.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:

Bestaan de echte daarvan nog trouwens?"

Jazeker :Imao: net zoals het beflapje van het merk Beffy
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Even van uitgaande dat deze topic toch echt ergens serieus bedoelt is.... boterhamzakje???

Bij mij schuren die soms al als ik er gewoon mijn boterham in wil doen, laat staan.............

Dan is de pil tussen je knieën klemmend (als je ligt) wellicht een beter voorbehoedsmiddel
Echt dringende oproep aan het viva-forum! Ik mis een "vind ik leuk"-knop!!! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven