Een bedankje

30-10-2013 12:13 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren lees ik mee en af en toe heb ik gereageerd. Nu al enige tijd aan het overwegen om me weer aan te melden, want het is toch wel leuk om zelf mee te schrijven. Vandaag was het dan zover, mijn e-mailadres bleek al in gebruik maar naar mijn weten heb ik nog nooit gepost met dit account. Bij deze her-activeer ik hem! :-)

Mijn eerste post is om jullie te bedanken. Enkele jaren geleden heb ik met moeite een topic geopend. Jullie gaven aan dat mijn "probleem" een naam had, namelijk vaginisme. Ik kreeg van jullie veel begrip en het advies om hulp te zoeken. Misschien dat een enkeling zich dit kan herinneren. Destijds is het er nooit daadwerkelijk van gekomen. De relatie is stukgelopen.

Inmiddels ben ik enkele jaren samen met huidige vriend en met hem ben ik alsnog het traject in gegaan, de behandeling heb ik goed doorlopen. Iets wat ik nooit had durven dromen.

Zonder het forum had ik deze stap nooit durven zetten. Het is onvoorstelbaar, deze behandeling heeft zo'n grote impact gehad op mijn leven. Ik dank jullie!

Vanaf nu zal ik mee schrijven en hopelijk zal, ook ik, ooit iemand inspireren.
Fijn dat de behandeling zo goed aangeslagen is! En eeeh welkom terug dan maar.
Wat goed zeg! Petje af voor je
Stoer!

En hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven