Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 238 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik krijg een beetje het gevoel dat dit mijn persoonlijke seks dagboek topic wordt :rofl:

Waar is de rest?? :@@:
kan ik een bijdrage geven? welke zou je graag willen zien?:-)
frouwke schreef:
25-08-2025 15:10

Eigenlijk zijn we vooral met zijn vieren bezig geweest, niet echt geswapt (denk ik?), we waren allemaal met elkaar bezig, wel vrouwgericht want de mannen zijn hetero.

Zelf heb ik altijd gezegd dat ik ook (in elk geval seksueel) op vrouwen val, maar heb er nooit wat mee gedaan tot afgelopen weekend, dus dat was ook heel erg spannend om verder te ontdekken.

Maar we hebben het dus sowieso bij soft swap dingen gehouden, dat vind ik eigenlijk ook wel prima. :)

Deze insteek -een soft swap / kwartet- staat ook wel op mijn wensenlijstje.
Echt leuk dat het leuk was en dat je in deze vorm ook spelen met een vrouw verder hebt kunnen ontdekken!
Ik heb dat zelf als eerste solo gedaan, dus 1 op 1 dates met vrouwen. Een trio met mijn man en een vrouw kwam pas wat later. Ook heel leuk, maar een hele andere sfeer dan de 1 op 1 met een vrouw.

Misschien komt de full swap voor jullie later nog eens.
Leuk frouwke!

Staat hier ook nog ooit op de planning. Hebben paar weken terug een feeld profiel aangemaakt maar nog niet heel actief wat mee gedaan. En vind apps wat dat betreft een beetje meh. Sowieso zijn we het 1000ste koppel dat in eerste instantie een vrouw erbij zoekt.

Er is irl wel een vrouw met interesse, vind haar mooi en leuk maar voel het toch niet helemaal, beetje te intens en ze hint voornamelijk op een bdsm setting en daar ben ik niet zo van voor zo'n eerste keer. Sluit het niet perse uit maar heb haar ook nog geen onzedelijk voorstel gedaan, zou ik allang gedaan hebben als ik het wel echt zag zitten.

Maar goed, wie weet waar we nog tegenaan lopen!
Koettie schreef:
28-08-2025 15:51

Staat hier ook nog ooit op de planning. Hebben paar weken terug een feeld profiel aangemaakt maar nog niet heel actief wat mee gedaan. En vind apps wat dat betreft een beetje meh. Sowieso zijn we het 1000ste koppel dat in eerste instantie een vrouw erbij zoekt.

Idd je bent dan een van de vele koppels waar een vrouw uit kan kiezen. En volgens mij zijn vrouwen behoorlijk kritisch over met welk stel ze in zee willen. Ik haakte echt al gelijk af als er alleen maar stond: "wij zoeken een vrouw voor een spannende avond". Maar goed, ik ben dan ook iemand die iets meer inhoud en verbinding zocht.
Choco-fan schreef:
29-08-2025 09:07
Idd je bent dan een van de vele koppels waar een vrouw uit kan kiezen. En volgens mij zijn vrouwen behoorlijk kritisch over met welk stel ze in zee willen. Ik haakte echt al gelijk af als er alleen maar stond: "wij zoeken een vrouw voor een spannende avond". Maar goed, ik ben dan ook iemand die iets meer inhoud en verbinding zocht.
Ja, snap ik hoor. Dus verwacht daar verder ook niet zoveel van. We zien wel waar we tegenaan lopen in het echte leven!
grenada schreef:
28-08-2025 14:53
kan ik een bijdrage geven? welke zou je graag willen zien?:-)
Gewoon vertellen wat je hebt uitgespookt de laatste tijd ;-)
Hier een drukke week gehad.

Dinsdag is de vrouw van dat stel teruggekomen :mrgreen:

Donderdag mijn favoriete date-man :cheer: geen idee of we nog een keer gaan afspreken maar de vorige twee keren had ik daar ook twijfels over dus dat hoort er een beetje bij (het is de enige waarvan ik zelf heel graag nog een keer wil afspreken elke keer)
frouwke schreef:
29-08-2025 12:28
Gewoon vertellen wat je hebt uitgespookt de laatste tijd ;-)
Heel wat uitgespookt hier afgelopen maanden :-D

eind Juni: Clubavondje zonder date, we zijn met 3 koppels en een vrouw alleen in het zwembad beland (softswap). En zijn geëindigd met een trio met die vrouw alleen. Andere koppel proberen we ooit weer een date mee te krijgen.
Juli: Clubavondje zonder date, met zn tweeën gebleven , niks gebeurt.
Augustus: Clubavondje met een nieuw koppel welk we sinds mei kennen, en swappen. Eerste club ervaring voor ze. Helaas was het niks voor ze, ze voelden zich nogal opgelaten en ze vonden het té indrukwekkend. Dus niks gebeurt die avond.
monsieurf wijzigde dit bericht op 29-08-2025 17:28
3.00% gewijzigd
Choco-fan schreef:
29-08-2025 09:07
3 jaar geleden zijn we ook begonnen met de zoektocht naar een vrouw alleen voor een trio. Na half jaar zoektocht maar gestaakt, en overgegaan op swingen met koppels.
Afgelopen jaar trio's gehad met 4 vrouwen, 2 uit de club, 1 van een koppel en 1 online.
Naar mijn idee maak je veel meer kans im de club, als je bekend bent, en het je "doel" niet is.
Mijn vriend swingen en clubs niet zitten. Lijkt mij wel leuk maar zit er dus niet in. Met ex heel regelmatig trio's gehad, een paar dates die hij eerder via tinder had maar ook regelmatig in het 'echt' ontmoet dus denk dat het wel komt op z'n tijd.

Denk drie via tinder, die in eerste instantie dus matches van alleen ex waren, en drie in het wild ontmoet.
Koettie schreef:
29-08-2025 16:03
Mijn vriend swingen en clubs niet zitten. Lijkt mij wel leuk maar zit er dus niet in. Met ex heel regelmatig trio's gehad, een paar dates die hij eerder via tinder had maar ook regelmatig in het 'echt' ontmoet dus denk dat het wel komt op z'n tijd.

Denk drie via tinder, die in eerste instantie dus matches van alleen ex waren, en drie in het wild ontmoet.
Leg me eens uit, hoe omtmoet je een unicorn in het wild? 🤣😋
monsieurf schreef:
29-08-2025 17:27
Leg me eens uit, hoe omtmoet je een unicorn in het wild? 🤣😋
Flirten in de kroeg, via via. Stonden bekend als een leuke open stel. En m'n ex was een knapperd, dat helpt ook!

Nog even nagedacht, vier in 'het wild'. Drie waren vrienden of vage kennis van ons, eentje vriendin van een collega van ex. En 3 via tinder/okcupid (via ex), waarvan een man. Maar die was eigenlijk vooral geïnteresseerd in ex, wel nieuwsgierig naar een vrouw. Was een gezellige avond maar echt seks is het nirt geworden want hij zei 'je bent te zacht darling, ben blijkbaar echt van de mannen'. ;-D Hele leuke avond gehad alsnog.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven