Een man die minder wil

21-11-2011 16:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds 5,5 maand heb ik een hele lieve vriend en we zijn dolgelukkig met elkaar. We hebben het allebei erg druk met werk, opleiding, sport etc. We zien elkaar veel, maar hebben de laatste tijd niet zo vaak seks (1-2 keer in de week). We hebben het hierover gehad en hij zegt dat het komt doordat hij het zo druk heeft en daarvoor veel moeier is, dus dat het niet aan mij ligt. Ik vind het lastig om dit aan te nemen..is dit echt zo...Herkennen meer meiden dit? Ik had altijd het idee dat mannen sowieso veel vaker willen dan vrouwen....nu lijkt het wel andersom...

Xx
Ik bedoel dit helemaal niet naar, maar hier zijn al zoveeel topic's over. Misschien even zoeken (rechts)
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Wat mali30 zegt.. En verder: ik vind 1-2 keer per week niet iets om over te klagen.
Nou ja, na 5 maanden vind ik het ook niet echt veel hoor! Dan kun je toch niet van elkaar afblijven. Compleet met stomende seks. 5 maanden pas!
beetje weinig idd voor 5 mnd , nu ook na 6 jaar neem ik daar nog geen genoegen mee!
ik heb ook een hoger libido dan mijn vriend...op gegeven moment past hij zich wel een beetje aan. Juist als ik me niet probeer aan hem op te dringen dan gaat het beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven