Een mens moet wat

05-05-2011 13:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dat doe ik dan ook maar na het lezen van tientallen posts door mannen geplaatst die dat doen met maar 1 doel, via slinkse weg proberen een geile discussie op gang te brengen teneinde zichzelf te kunnen bevredigen of een mens van het andere geslacht hopen mee te krijgen in hun bed.

Mededeling heren.....dat werkt zo niet bij vrouwen volgens mij, althans ik ken er geen een. Eerlijkheid, geduld en het vooral niet zoeken naar een vrouw hier lijkt me beste insteek om uw genot te (laten) bevredigen.

Voor alle vrouwelijke lezers hier.....ik ben nog single maar zie sex niet als de eerste stap in een kennismaking :-).

Verder heeft deze post geen enkele reden, ik moest alleen lachen om de manier waarop sommige mannen inderdaad hier proberen te scoren.

Ik wens allen een prettige voortzetting bij wat je aan het doen bent.
Ik wil voorbeelden Arjen. Ik kom nl nooit dit soort posts tegen.

M.
leuk geprobeerd voor een eerste posting.
quote:mjdh schreef op 05 mei 2011 @ 14:06:

Ik wil voorbeelden Arjen. Ik kom nl nooit dit soort posts tegen.

M.O nee? Er was toch dat idiote topic van iemand die op de bus met een knie in de vagina van een vrouw terechtkwam, of zoiets raars? En die griezel met zijn 'enquete' over schoolartsen...
Ik krijg dan weer een beetje de kriebels van mensen die voor een heel geslacht denken te spreken.

Maar bedankt voor de goede wensen!

@mjdh: het topic dat woordenaar noemt is een voorbeeld, over de kreunende neusgaten als ik me goed herinner.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Dag arjenr,

Ik denk dat er wel snellere en meer opwindende activiteiten zijn om jezelf op te geilen dan het voeren van een discussie hier. Als je echt een vrouw in je bed wilt krijgen dan is dit ook niet 'the place to be' vermoed ik, al zal er vast wel eens iets ontstaan tussen forumleden. Of het slinks is? Waarom, als beide er voor in zijn? En als de ander er niet voor in is dan gebeurt er simpelweg niets. Ik weet niet of jouw methode succesvoller is trouwens. Ik verwacht niet dat de vrouwen zich massaal bij je komen aanmelden n.a.v. je post. Het klikt tussen mensen, of niet. Maar wanhopig zoeken werkt inderdaad meestal niet. Jij ook een prettige dag.
Ach ja.....ik kwam hier eigenlijk bij toeval terecht en moest gewoon af en toe lachen om de posts (idd die van de trein was een killer). Vandaar mijn postje zonder verder inhoud. En het is idd best leuk om hier topics door te lezen (ook voor mannen, had ik nooit van mezelf gedacht dat ik ooit nog iets met Viva zou hebben als man haha....maar goed).

Eigenlijk ben ik ook een beetje fan van de viva geworden sinds de laatste viva (la vida) tour van Coldplay, kan me nog herinneren dat we tijdens het optreden met die gedachte naar de boys keken.

Het moge duidelijk zijn.....ik zit hier enkel en alleen voor den lol, maar gezien de reacties is de kans aanwezig dat ik hier vaker kom :-)
Slijmbal.
Dit vind ik de meest subtiele hengelpost van de afgelopen paar jaar
Maar er trapt toch nooit iemand in?

Dat soort posts zijn juist heerlijk, dat worden de beste afzeik-topics. Genieten!
quote:houvanjezelf schreef op 05 mei 2011 @ 15:01:

Dit vind ik de meest subtiele hengelpost van de afgelopen paar jaar nou laat dat subtiel maar weg. arjen, je bent een slijmbal en nu hup terug naar je datingsite!
Dit is inderdaad een verkapte ik-wil-neuken-topic.

Wees dan gewoon eerlijk

(neukverzoeken kunnen naar mijn inbox overigens)
quote:badmeester schreef op 05 mei 2011 @ 15:32:

Dit is inderdaad een verkapte ik-wil-neuken-topic.

Wees dan gewoon eerlijk

(neukverzoeken kunnen naar mijn inbox overigens)Bedoel je de Vivavriendenfunctieinbox die al weken plat ligt... ik snap ineens waarom die functie niet herstelt wordt, ze zijn te druk bezig met de inbox.
quote:arjenr schreef op 05 mei 2011 @ 13:58:

Voor alle vrouwelijke lezers hier.....ik ben nog single maar zie sex niet als de eerste stap in een kennismaking :-).

Als je déze nou es had weggelaten...
Je dacht toch niet dat mannen hier gingen zitten rukken op de opmerkingen van die zure vivavrouwtjes? Kom op zeg. Doorgaans krijg ik een slappe van wat ik lees.

Behalve van Zamirah.
quote:arjenr schreef op 05 mei 2011 @ 13:58:

En dat doe ik dan ook maar na het lezen van tientallen posts door mannen geplaatst die dat doen met maar 1 doel, via slinkse weg proberen een geile discussie op gang te brengen teneinde zichzelf te kunnen bevredigen of een mens van het andere geslacht hopen mee te krijgen in hun bed.

Serieus?

Jij noemt die posten slinks?

Ik noem ze hilarisch en verre van slinks, een blinde ziet nog waar de desbetreffende TO op uit is.

Persoonlijk vind ik ze ook nog wel vermakelijk

Mededeling heren.....dat werkt zo niet bij vrouwen volgens mij, althans ik ken er geen een.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het voor alle vrouwen niet werkt, toevallig omdat jij er geen kent hè

......

En waarom precies moet de single mededeling er precies in?

Ik zoek nog een beetje naar de toegevoegde waarde...

Verder heeft deze post geen enkele reden, ik moest alleen lachen om de manier waarop sommige mannen inderdaad hier proberen te scoren.

Nou ja, ik denk dan....post um dan niet

Want eigenlijk onderscheid je je nu ook niet echt met al die andere zinloze topics van de mannen waarnaar jij refereert

Ik wens allen een prettige voortzetting bij wat je aan het doen bent.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een kneus ben je, to
quote:badmeester schreef op 05 mei 2011 @ 15:32:

..... (neukverzoeken kunnen naar mijn inbox overigens)Verzonden!
Ik zie sex trouwens wel als een eerste stap in de kennismaking.
En jij, als single man, bent natuurlijk helemáál niet op zoek naar contact met één van de geweldige, sexy dames van het Viva forum. Echt niet hoor.
Dit valt dan weer onder de noemer Vermaeck.
Daar hebben we de zoveelste Maar Ik Ben Anders-man.

Gaaap.
Er wordt hier best "gescoord" TO, maar op deze manier, denk t niet!

succes!
quote:feeks schreef op 05 mei 2011 @ 14:09:

leuk geprobeerd voor een eerste posting.toch wat magertjes, niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven