Eerste keer , hoe oud was je?

19-11-2006 23:59 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
FFF peilen hoe het zit met de nederlandse bevolking ?

 

ik was 21, best laat, toch? of valt het mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16 en het was gewoon in mijn eigen bed. Het deed heel erg pijn en meer herinner ik me eigenlijk niet. De eerste keer met een vriendje samen in en bed liggen en aan elkaar zitten (maar zonder penetratie) is wel een mooie herinnering voor mij. Dat was heel spannend en fijn.
Alle reacties Link kopieren
15
-
Ik vind het altijd moeilijk om antwoord te geven op deze vraag. Meestal zeg ik 19, omdat dit de leeftijd is waarop ik vrijwillig voor het eerst seks had. Mijn echte eerste keer was op mijn 15e, maar aangezien dit tegen mijn wil was, vind ik het eigenlijk niet meetellen.
Alle reacties Link kopieren
Je mag toch helemaal zelf bepalen hoe je daar tegenaan kijkt en daar heb je ook een terechte reden voor!

Ik weet het zelf niet precies want jaren voor wat letterlijk als eerste keer geldt had ik een ervaring die net niet tot mijn ontmaagding leidde. Sommigen zeggen het is ook seks, tja.
ooitverlegen schreef:
12-12-2017 14:23
Je mag toch helemaal zelf bepalen hoe je daar tegenaan kijkt en daar heb je ook een terechte reden voor!

Ik weet het zelf niet precies want jaren voor wat letterlijk als eerste keer geldt had ik een ervaring die net niet tot mijn ontmaagding leidde. Sommigen zeggen het is ook seks, tja.
Nee, precies. Ik vind het ook te veel eer voor die verkrachter om dat als mijn eerste keer te zien. Als ik anderen vol humor of weemoed hoor vertellen over hun eerste keer ben ik altijd jaloers. Ik heb eerst vier jaar nodig gehad om weer wat vertrouwen op te bouwen. Het heeft mijn normale seksuele ontwikkeling als het ware doorbroken.

Gelukkig was mijn eerste keer op mijn 19e geweldig en sindsdien heb ik geleerd dat seks ook erg leuk kan zijn. Nog steeds dankbaar voor dat eerste vriendje, dat begrip kon opbrengen voor mijn gevoeligheden en me heeft laten inzien wat goede seks is.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net 16, en ik vond de eerste keer geweldig.
Het was met mijn eerste echte vriendje.
Geen pijn maar juist fijn en romantisch.
Het was van tevoren gepland.
Eigenlijk zoals het hoort, wat mij betreft.
(Het bleek achteraf echt een eikel te zijn maar dat vergeet ik even voor het verhaal)

Ik schrik er trouwens wel van dat er zoveel meiden zijn van wie de eerste keer niet fijn was.
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
12-12-2017 14:30
Nee, precies. Ik vind het ook te veel eer voor die verkrachter om dat als mijn eerste keer te zien. Als ik anderen vol humor of weemoed hoor vertellen over hun eerste keer ben ik altijd jaloers. Ik heb eerst vier jaar nodig gehad om weer wat vertrouwen op te bouwen. Het heeft mijn normale seksuele ontwikkeling als het ware doorbroken.

Gelukkig was mijn eerste keer op mijn 19e geweldig en sindsdien heb ik geleerd dat seks ook erg leuk kan zijn. Nog steeds dankbaar voor dat eerste vriendje, dat begrip kon opbrengen voor mijn gevoeligheden en me heeft laten inzien wat goede seks is.
Jij bepaalt hoe je hierin staat, niet een verkrachter. Kijk niet teveel naar anderen waar het allemaal zo geweldig is gegaan in één keer want dat is in veel gevallen ook niet zo. Het is toch een leerproces maar ik ben blij dat het ook voor jou allemaal goed is gekomen :hug:
Alle reacties Link kopieren
N00R85 schreef:
12-12-2017 14:03
Ik vind het altijd moeilijk om antwoord te geven op deze vraag. Meestal zeg ik 19, omdat dit de leeftijd is waarop ik vrijwillig voor het eerst seks had. Mijn echte eerste keer was op mijn 15e, maar aangezien dit tegen mijn wil was, vind ik het eigenlijk niet meetellen.
Precies dit. Ik was 15 en het was niet geheel vrijwillig. Zou hem niet een verkrachter willen noemen, maar hij heeft teveel aangedrongen, ik ben halverwege weggelopen en had heel veel spijt.
Eerste keer dat het helemaal vrijwillig was, was ik 21.
Meestal geef ik gewoon geen antwoord. De vraag wordt me nooit rechtstreeks gesteld gelukkig. Meestal worden dit soort dingen in een groepje besproken en dan heeft niemand het door dat je even niks zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik was precies 24,5 jaar, met mijn eerste/huidige/hopelijk laatste vriend. Hij heeft ongeveer een half jaar moeten wachten voor ik eraan toe was. Vind ik nog altijd heel lief dat hij dat voor me over had :)
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 :)
Ik was 17.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was ik 16/17 toen ik het voor het eerst met een meisje deed en 20 met een jongen
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18 hij was 20 volgens mij? En al geen maagd meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17, werd een week erna 18.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog net geen 19. En ik had toen al 4 maanden een relatie. Ik ben echt blij dat ik destijds zo lang gewacht heb. En eerlijk gezegd :met geen Een andere partner sindsdien zulke goede seks meer gehad als met mijn eerste sekspartner.
19.

Ook ik schrik van de hoeveelheid vrouwen waarbij de 1e keer zo'n nare ervaring was.
Triest.
Alle reacties Link kopieren
18.

En de eerste keer lukte het niet. Haha, dachten zelfs dat we naar de dokter moesten gaan omdat we niet goed in elkaar zaten....en helaas toen het wel lukte ook vervolgens tegen de zin in.

Totaal geen sexuele voorlichting gehad (op school alleen maar de info wat een jongen of meisje had), gelukkig is dat tegenwoordig iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 23
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
08-01-2018 01:37
19.

Ook ik schrik van de hoeveelheid vrouwen waarbij de 1e keer zo'n nare ervaring was.
Triest.
Yep. Er schort kennelijk nogal wat aan seksuele opvoeding van kinderen en jongeren.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 15de verjaardag, op de WC van de jeugd discotheek. :facepalm:

Hij was niet mijn vriendje maar vonden elkaar wel super leuk en soms zoende we voor de fun.

Eerste keer was heel stuntelig en duurde bij elkaar hooguit 5 minuten. We besloten het nog even een keer over te doen later die week voor het echt zeg maar. 4 maanden later hadden we verkering. :lol:

Vaak en veel gedaan dat jaar. Wouden alles wel proberen zo ook zo der condoom. :facepalm: Hij kwam met een hele theorie als je het op bepaalde dagen van de maand doet én voor het zingen de kerk uit gaat is het 100% veilig.
2 keer zonder gedaan en 4 maanden later kon ik thuis vertellen dat ik zwanger was.
Ziccero schreef:
09-01-2018 12:24
Op mijn 15de verjaardag, op de WC van de jeugd discotheek. :facepalm:

Hij was niet mijn vriendje maar vonden elkaar wel super leuk en soms zoende we voor de fun.

Eerste keer was heel stuntelig en duurde bij elkaar hooguit 5 minuten. We besloten het nog even een keer over te doen later die week voor het echt zeg maar. 4 maanden later hadden we verkering. :lol:

Vaak en veel gedaan dat jaar. Wouden alles wel proberen zo ook zo der condoom. :facepalm: Hij kwam met een hele theorie als je het op bepaalde dagen van de maand doet én voor het zingen de kerk uit gaat is het 100% veilig.
2 keer zonder gedaan en 4 maanden later kon ik thuis vertellen dat ik zwanger was.
Oh wauw. Nog bij elkaar? Kindje gehouden?
Alle reacties Link kopieren
Ziccero schreef:
09-01-2018 12:24
Op mijn 15de verjaardag, op de WC van de jeugd discotheek. :facepalm:

Hij was niet mijn vriendje maar vonden elkaar wel super leuk en soms zoende we voor de fun.

Eerste keer was heel stuntelig en duurde bij elkaar hooguit 5 minuten. We besloten het nog even een keer over te doen later die week voor het echt zeg maar. 4 maanden later hadden we verkering. :lol:

Vaak en veel gedaan dat jaar. Wouden alles wel proberen zo ook zo der condoom. :facepalm: Hij kwam met een hele theorie als je het op bepaalde dagen van de maand doet én voor het zingen de kerk uit gaat is het 100% veilig.
2 keer zonder gedaan en 4 maanden later kon ik thuis vertellen dat ik zwanger was.
Zo dan!, hoelang geleden was dat? .
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
09-01-2018 12:41
Oh wauw. Nog bij elkaar? Kindje gehouden?
Waren kindjes. :whistle:
Onder het motto als je wat doet doe het dan goed, meteen een tweeling.

De vader, de laffe hond dat hij was smeerde hem nadat hij goudenbergen had beloofd.
Mijn zonen zijn inmiddels 16, mogen volgende week afrijden voor het rijbewijs. :yes:

De biologische vader die heeft tot hun 13de eigenlijk het niet echt aangedurfd om actief betrokken te zijn. Heeft ze in 13 jaar hooguit 5 keer gezien. Toen wou hij na 13 jaar opeens wel vader zei, had hij de pech dat kinderen vanaf 12 zelf daarover mogen beslissen. Van beide een nee gehad. :whip:
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 jaar maar was er zelf nog niet echt klaar voor. Ik was erg onzeker en had nooit geleerd om mijn grenzen goed te kunnen bewaken. Toenmalige vriendje zat al een behoorlijke tijd aan te dringen en ik durfde geen nee te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 23 en mijn tante was 44 en dat was niet eenmalig😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven